Bloggen, butikken & nettbutikken er i forandring…!!

onsdag 2. juni 2010

Stilleben NIB`s Utfordring

Nib har en flott utfordring på gang,
og jeg hiver meg like så godt med sammen 
med alle de andre herlige bidragene...
♥ Her er mitt bidrag 







Maleriet "JOY "har jeg malt til min kjære søster
som hadde sin 40 årsdag i går!!
Gratulerer masse med dagen kjære søstern min
jeg er kjempe glad i deg -
du betyr så utrolig mye for meg,
mer enn du aner !!!

Nå skal jeg hjem til henne å lage en liten surprise for henne,
hun og familien er på vei med flyet hjem fra Spania
så jeg er ganske så sikker på at hun ikke ser dette...


Lampen har jeg malt hvit og pusset ned for å få den rette patina,
lampeskjermen har jeg sydd av min mammas gamle gardiner..
(jeg er inne å redigerer litt da det har kommet
ett par spørsmål ang. lampen min)


Jeg ønsker alle en fantastisk flott dag
&
 nyt  av de deilige sommerdagene i fulle drag!!

Takk for alle søte hilsener dere har lagt igjen til meg,
setter så utrolig stor pris på hver og en av de!!

"Vi er ikke kommet til jorden for å bli lykkelige, 
men kanskje for å gjøre andre lykkelige"
av Folke Bernadotte
 ♥ 

Varme klemmer fra meg,





58 kommentarer:

Babsy sa...

NYDELIG, ja rett og slett nydelig fint var det ... en fortyllende stemning du hadde fanget der :o)

Nå skal jeg kose meg videre her på bloggen din :o)

Ha en fine uke videre *klem*

tove sa...

Nydelig bidrag til konkurransen...
Lykke til med surprise til din søster, hun er heldig.
Ha en fin dag

Klem Tove

Anita S Home and Wine sa...

Åhh så vakkert bidrag Anki - kjempe søt lampe da - hvor kommer den fra !! og bildene dine er jo bare fantastiske. Håper du fikk kontroll på plenen din igår !!
Idag kveld har jeg en surrekveld foran meg - bortsett fra å lage middag har jeg 0 planer. så holder det kvelden ut så er jo det fantastisk. Bare gjøre det jeg føler for :) Litt ut i sola skal jeg i alle fall.


Ønsker deg også en flott kveld vennen. Stor klem fra meg

Silje sa...

Nydelig bidrag! Jeg er ikke medlem i NIB enda.. Tror jeg søkte for 2 mnd siden...

Utrolig flott maleri!! Dyktig du!

Ha en fin ettermiddag! :)

Fruen sa...

Å så koselig :)
Utrolig romantisk stil over dette bildet.
Ha en strålende dag :)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Nydeleg!! Herlege fargar og ting du viser☺

Klem M♥

Fru Andersen sa...

Herlig lampe med en fantastisk lampeskjerm! Og kjempeflott bilde du har laget, det blir nok høyt verdsatt av søsteren din!

Ha en fiiin dag videre!

Elin med Draumesidene sa...

SÅ vakkert! Lykke til! :) Og så snill du er som lagar bilde, OG lagar fest til søstera di!

Ha ein alldeles nydeleg kveld i lag!

God klem frå Elin :)

Simones Country Home sa...

Heia.

Så fint, flott bilde.

Kan du male et på bestilling kanskje?? hehe

Klem klem fra mæ. ;o)

Å ikke glem å ha en fin dag. ;o))

Randi sa...

Så nydeleg bidrag. Det maleriet du har måla var jo utruleg flott. Heldig ho som har ei så kunstnerisk søster...
Klems

My home is my Castle - by Kari sa...

helt nydelig !!!
Lykke til :)

Klem,Kari

Jannickes Hjemmekos. sa...

Veldig nydelig, Anki - skjønne bilder. Lykke til. Klem fra meg

Barbro sa...

vakkert! og så flott bildet ditt var :) lykke til i konkurransen!
klem fra Barbro

Romantikk-takk. sa...

Sååå fiiint det var. :)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Bildet du har malt var kjempeflott, tipper søstra di blir kjempeglad!!:)
Er det du som har "pimpa" lampa? Den var uansett nydeleg!
Lykke til med flott bidrag!
Klem:)

Sìv`s verden sa...

Hei!

Bildet du har laget var kjempefint og lampeskjermen også!! NYDELIG!!:)

Lykke til med bidraget ditt:)

Klem

Tove `blogg verden sa...

Rett og slett nydelig stilleben du har !!! Heldige søsteren din da : ) Kos dere masse med 40 års feiringen : )
Klem Tove

Cilla - Vit som snö sa...

Otroligt vackert stilleben!
Helt underbar tavla, din syster kommer att älska den! Och lampan, så söt! Jaa, ett vackert bidrag med vackra ting!
Och såna kloka ord i avslutningen.
Ha ett fint firande av din syster!
Kram Cilla

helle - pirettehuset.dk sa...

Åh, hvilket fint bidrag til konkurrencen herfra, lampeskærmen er noget af det sødeste!!

Klem Helle

Synnøve sa...

Nydelige bilder.
Klem

lisje astrid's husblogg sa...

Hei♥
Så utruleg fint stilleben!
Du er berre fantastisk flink å male:)
Eg skal vise min mamma bloggen din!Ho malar også..
Veeeeldig lekkert i sink nedom her!
Takk for gode ord♥

Ønskar deg ein solrik torsdag:)
Klem frå Astrid♥

Hjertedamas blogg sa...

Nydelig!!! Virkelig nydelig!!!! Klemz

Martilie sa...

Åhhh så vakkert, nydelig sammensetning og vakre, sarte farger. En nytelse å hvile øyet på..

Lykke til med utfordring og surprise til søsteren..

Klem fra Tove

Tina sa...

Vakkert, lykke til!

Har en drøm... sa...

Åååå, så nydelig! Herlig det maleriet ditt, du er så flink!
Lampen var også skjønn:))

Nydelig bidrag!

Ha en flott dag og kos med søstern som kommer hjem til bursdagshemmelighet:)

Klem Line

Magnys Lille Krinkelkrok sa...

så romantisk og vakkert... og den lampeskjermen da....!
lykke til...''! så må du ha en skjønn juni ...!
blogges..
klem¨¨*

Gry sa...

Åh, du skjønne herlige venn!! Jeg blir altså bare SÅ glad av dine levende og sprudlende hilsninger!!! Tusen tusen takk <3 For alle gode og oppløftende ord hos meg, jeg sitter her med et STORT SMIIIL ;))) Herlig med hageliv og nå er det bare å nyte i vei! FOR et vakkert stilleben Anki! Du gjør det så delikat og lekkert, jeg skal stemme på deg! Nydelig bilde med et herlig navn, JOY! Lampen og blomstene er også bare så vakre og sammen blir stillebenet helt PERFEKT! Grattis med søsteren, så koselig med surpriseparty! Ha en fantastisk dag i solen, godt at formen din er bedre ;) Varm klem fra Gry <3

Bare Mio sa...

Tusen takk for herlige kommentarer hos meg.
Så nydelig stilleben,delikat og vakkert.
Bildet du har laget er så nydelig
tipper din søster ble kjempeglad. Du er så flink.
Ønsker deg en flott dag.
Klem fra Mio

Familien Furu sa...

Hei hei :)

Du maler virkelig helt nydelige bilder :) Din søster er veldig heldig! Lampa var lekker :)

Ønsker deg en herlig torsdag :)
Klem klem

Anja Karin - Clean Canvas sa...

For en herlig blogg du har :) Deg må jeg følge videre! Gleder meg til å bruke litt tid her inne. g tusen takk for tilbakemelding på bloggen min. Klem/ Anja

Fjordlykke sa...

Så utrolig nydelig! Den lampen er jo bare kjempeskjønn! Vakkert bilde! Så flink du er! Klem:)

Mitt hvite hus sa...

Gratulerer med dagen til din søster....


og for et utrolig vakkert stlleben...

ønsker deg measse lykke til=)

klem

minishabby sa...

Hei Anki!
Og tusen takk for en superhyggelig hilsen hos meg. Har lest litt nedover bloggen din nå og fy flate, du er bare utrolig flink med bilder og stilleben og det som er. Nydelig blogg. Jeg legger deg til blogglista mi for hit vil jeg inn og hilse flere ganger.
Masse lykke til i utfordringen. Du har kjempesjanser med det flotte bidraget ditt. Jeg driver på med det bilde hjemme nå, men vet ikke om jeg tør å legge det ut når det er ferdig nå som jeg har sett hvor flink du er;) Men litt tips til hvordan jeg kan gjøre det bedre fikk jeg.
Ha en strålende dag! Så du bor i Romerike som meg så vi er heldg med været.
Klem fra meg!

Randi sa...

Rett og slett VAKKERT!!!!!! Nydelige farger og en drøm av en lampe:) Må si jeg misunner din søster som får det fantastiske bildet..
Ha en flott torsdag, du flinke, flinke dame:)
Klem, Randi:)

Birgitte sa...

Fint, fint bidrag. ;-)
Ha ´en fin helg
Klem, Birgitte

LykkeLise sa...

Tuuusen hjertelig for nydelige ord inne hos meg, det setter jeg SÅ pris på:) Kos at du likte bidraget mitt:)

Så flott og romantisk blogg du har *elsker jeg*
Kjempefint bidrag:) Så flink du er til å male! Søsteren din blir sikkert kjempeglad:):) Og den lampa var bare helskjønn! Det er så lite lamper der ute å få kjøpt i den stilen, så tror jeg må prøve å være like flink som deg;)

Klem Lise

Crinoline sa...

Hei.Har ikke sett bloggen din før nå,men det var en hyggelig overraskelse.Stillebenet er delikat og nydelig.Ønsker deg lykke til.Din søster må bli glad for det flotte bildet du har malt.

tinemor sa...

Nydelig stilleben
Og en nydelig blogg
Lagt meg som følger
Gleder meg til å se neste innlegg
:-)
Klem frsvTinemor

Mona sa...

Så flink du er...vakkert og ikke for mye, det liker jeg. Din søster er heldig...så utrolig fint gjort av deg. Ha en nydelig kveld..klem

Elin med Draumesidene sa...

Hei Anki!
Takk for alle vakre ord du strør dagleg inne hos meg! Det er så godt å sjå helsingane du legg att! Skulle ynskje at du var her på laurdag, så skulle du få ei lyninnføring i S & the C! ;)

Ha ein vakker kveld,
og ei flott helg!
Stor klem frå Elin :)

♥ Hege`s Cute N Cool Blog ♥ sa...

Hei ♥

Ja du kan å ta bilder og lage det lekkert!!! Kjemperomantisk...♥

Ønsker dej en herlig helg i morra vennen ♥

Klem :))

sylvia sa...

hei på deg.
åå dette var helt nydelig,åå så skjønt et bilde,tenker din søster ble glad for det,vakkert.
ønsker deg lykke til i utfordringen .
stor klem fra sylvia

Anette Willemine sa...

Hei søteste Anki! Nå har bildet kommet! Så utrolig flott det er!!! Jeg er superglad for at jeg fikk kjøpe det av deg! :o) Nå gleder jeg meg til å finne det perfekte stedet det skal henge.

Nydelig stilleben du har laget!

Ønsker deg en deilig kveld!

Klem fra
Anette Willemine

Margrethes hus og hage sa...

Så koselig stilleben. Vakre ting, og så koselig at du har laget så mye av det selv :)

Ønsker deg en fin helg. Hilsen Margrethe

Janna sa...

Hjertelig takk for en kjmpehyggelig og positiv kommentar hos meg.

Jeg hiver meg på alle ovasjonene ovenfor og bøyer meg i støvet for din estetiske sans, blikk for vakre detaljer og evne til å komponere disse aldeles bedårende stillebenene du viser her inne på bloggen din!!

Kommer innom igjen snart!
Ha en fin natt og morgendag.
Mvh
Janna

EvaB sa...

Vilken fin lampa! Bedårande lampskärm. Tack för din hälsning hos mig. Jag såg din Drottning Ingrid i ett tidigare inlägg, det är en favoritpelargon. I dag fick jag äntligen köpt årets Mårbackapelargoner, till rätt pris och i rätt storlek.
Må så gott, kram Eva

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Hei min herlige venn ! ♥

Nydelig maleri, og lampen er helt unik og kjempesøt ! ♥ Men det har jeg kommentert tidligere også, kjempeflink er du Anki ! ♥ Og jeg skulle gjerne hatt en slik lampe selv, men ikke like kreativ som deg desverre. ;)

Så koselig med suprise og maleri til søsteren din, kan tenke meg at hun ble kjempeglad ! ♥ Ditt bidrag til NIB er helt fantastisk, dette kan du ! ♥ Hvis jeg rekker vil jeg bli med også, men må bli kvitt pc problemene først ! :(

Tusen takk for dine gode ord vennen, de varmer alltid ! ♥

Gode klemmer fra Anette ♥

Jatte sa...

Hei♥
Så vakkert!!

Blir helt målløs av hvor fint du har det♥

Lykke til,
Klemmer fra Jatte♥♥

Minka sa...

Heisann..Jammen godt å være tilbake her igjen..Så flott stilben du hade og ett flott bilde du hadde til din søstre, det blir hun glad for..Ha en flott helg, klems...

Katharina sa...

Hei!
Har vært innom bloggen din noen ganger....FLOTT! Du er jammen flink. Legger meg til så jeg kan følge deg videre.

Ha ei fin helg!

Linn sa...

For et flott maleri, og nydelige bilder! Takk for hyggelig kommentar på bloggen min:) Ååå for en skjønn blogg du har, her vil jeg komme igjen så jeg legger meg til hos deg:)

Drømmeskyen sa...

Alldeles nydelig stilleben! Og nyyydelig maleri!:)

Hilsen Hilde

Monica sa...

Så herlige bilder du viser!

Den lampa di var abre helt fantastisk skjønn!!

God helg til deg!
Klem

Bettum Villa sa...

Herlig bilde!! Skikkelig lyst og flott.
Tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg... og tenk at du la deg til som følger!?! Kjempe morro for meg, tusen takk!
Ønsker deg også en kjempe fin sommerdag.

Klem Madelén

cissemosse sa...

Nydelig! Et ordentlig romantisk stilleben!

mi-rachel sa...

å herlighet så romantisk stilleben.
så søtt det blildet du har laget var.

Anno1925 sa...

Takk for den fine kommentaren på bloggen min!

Nydelig stilleben du har satt opp! Sarte og behagelig fargetone

Hespe sa...

Var så sikker på at jeg hadde lagt igjen kommentar på stillebenet ditt, men kan ikke se de... Iallfall - veldig flott bidrag til NIBs konkurranse :o) Utrolig nydelig bilde du hadde laget til din søster - kan tenke meg hun ble glad for dette!

Strålende dag til deg!

Klem fra Hildegunn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...