Foto & Inspirasjon

onsdag 1. september 2010

Skjermvegg fra Creations by Lis

Hei alle!!
Så var det allerede onsdag og vi skriver
 September  
i almanakken, den første høstmåneden er her..
ennå kan vi gå barfot i gresset, nyte av hagens blomster
& kanskje innta ett måltid i solveggen på terrassen...
sommeren vil ennå ikke helt slippe taket...
selv om jeg kanskje er i litt høstmodus om dagen
♥   ♥  
I går kom mitt nye skjermbrett,
jeg har gledet meg sånn til å få det hjem!
Og spenningen sto i taket da jeg pakket det ut av kartongen!
♥   ♥  Nesten juleaften på a mor i huset*smiler*♥   ♥  
Jeg må si at jeg ikke ble skuffet akkurat,
det er så lekkert og passet perfekt hos meg...

Nå begynner også min uteplass å bli klar.
Det mangler vinduskarmer og brede vindusposter, 
noen lykter og hyller skal også opp i nærmeste fremtid,
mens alt annet får vente til våren.
Jeg gleder meg!!

Skjermbrettet kjøpte jeg av søte Lisa
Jeg anbefaler ett besøk her, klikk bare på navnet
så kommer du rett til butikken.

Tusen takk for alle tiders service Lisa!!!
Jeg smiler fra øre til øre her,
jeg er så utrolig glad!!!
♥   ♥  
Veggen kommer til å bli brukt både ute og inne her hos meg,
synes den ble så lekker inne også.
Så når den virkelige høsten setter inn med all sin kraft
skal den få opphold i stuen.

Stuen går i vinkel så det er litt vanskelig å innrede den...
men med skjermveggen ble det på en måte lunere
og tv kroken ble litt mer for seg selv -
noe jeg liker svært godt!


På min lille shopping runde i Askersund (Sverige)
for noen uker siden kom jeg over dette trekket...
synes det var så vakkert at jeg bare måtte ha det!
Sånn er det jo enkelte ganger eller hva?
"må ha det, bare må ha!"

Tusen takk for alle
søte avtrykk dere har lagt til meg!
Jeg har mange prosjekter på gang om dagen,
så i går fikk jeg rett og slett ikke tid
til blogging...
Jeg titter forbi, dere er ikke glemt!!

Med eldstemann går det mye bedre nå, 
så det hjalp nok å få en "ny" kompis som fyker rundt. 
Jeg er veldig glad for det, 
for det skjærer i "mor`s hjertet" når sine små har det vondt!
Så takk for alle oppmuntrende ord!!
Så søte dere er!!
Jeg håper dere får en nydelig september måned,
nyt høstdagene og la høsten komme med all sin prakt,
den har alt funnet veien til mitt hjerte!
♥   ♥  
"Når du avslutter dagen, så befri deg for den.
I morgen er en ny dag, med sine håp og løfter
altfor dyrebar til at man skulle sløse bort
et øyeblikk av den på gårsdagen!"

Varme klemmer fra meg,
Anki







28 kommentarer:

Tovepia sa...

Dette så lekkert ut!
Skulle ønske klimaet i Trøndelag tillot å ha noe så vakkert ute;)
Må inn å se på linken.
Kos deg masse, og jeg håper du får nyte utelivet en stund framover.
Klem fra meg;)

Jannickes Hjemmekos. sa...

Hei, Anki
Nå er det en stund siden jeg har vært innom bloggn din - har hatt en lang bloggpause. Skjermbrettet var nydelig, skal innom å sjekke ut butikken som du kjøpte det av. Uteplassen din blir nok lekker, jeg gleder meg til å se det ferdige resultatet. Teppet var nydelig og passet veldig fint sammen med stol og brett.

Ha det bra - klem fra meg

Mona sa...

Nydelig, her er stormene dessverre for harde til den slags lekkerheter. Vet du, jeg syns igrunnen høsten er en deilig årstid, alt roer seg liksom....litt filodofering gjør godt....og en kopp the og noen tente lys. Høstklem fra meg til deg..

Thelma Louise sa...

den veggen var rålekker..:-) kunne jeg også tenkte meg ...kunne virkelig trengt en.:-) trekket var også tøft.:-)

så på væremeldingen nå at det var fare for nattefrost...i innlandet...jeg holder vel ikke hus i innlandet..men den er nok ikke langt unna meg heller.:-) pellisene skal jo inn..før frosten...Og jeg har en hortensia jeg skal ha plantet...De liker jo slettes ikke frost, og det hadde vært greit at den fikk satt seg litt før kulda kommer.:-)

en fin kveld.:-)

Linda sa...

så fine bilder:) det var kjempe likkert:)

Barbros lille atelier sa...

For et lekkert skjermbrett! Vakkert å ha både innendørs og utendørs. Kunne godt tenkt meg et slikt:-)

Romantikk-takk. sa...

Nydelig skjermbrett. Lekre bilder.
:)Klem.

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Helt nyydelig...har ønsket meg skjermbrett i lang tid:)Skal titte inn i den butikken....
og teppet var flott det og:)
ha en fin kveld
eddaKlemmer

åshilds villa sa...

hei..vakker skillevegg..takk for koselig besøk inne hos meg..ønsker deg en fin kveld.mange klemmer fra åshild

lisje astrid's husblogg sa...

HEI♥

Ah!For eit vakkert skjermbrett!
Å sååååå slike nydelege bilder♥

hHerleg interiør hos deg!Me like:)

Takk for fine ord frå deg♥
Og takk for kloke ord avslutningsvis i innlegget ditt her♥

Klem frå Astrid:)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Nyyyyydeleg skjermbrett!:))
Ha ein fin kveld!
Klem:)

Anne N. sa...

Kjempestilig det skjermbrettet, ja :o)
Så flott at gutten har det bedre, når barna har det godt i hjertet sitt da har alle det bra :)
Hygg deg nå med din nydelige nye "vegg".
Klem, Anne:)

Lisa - Creations by Lis sa...

Men, sååå fint det blev med skärmväggen :)och vilka vackra bilder du tagit..

Tack så mycket för dina fina kommentarer om min butik :), det värmer i hjärtat.

Varm kram och ha en alldeles underbar vecka / Lisa - Creations by Lis

mimmi-leone sa...

Dette var bare helt nydelig, skjønner godt du er fornøyd.

Så herlig med vakre ord, har virkelig sansen for det.

Og tusen, tusen takk for veldig koselig melding på bloggen min, må bare innrømme at jeg blir veldig glad for slike rosende ord.

Hilsen fra Mimmi-Leone

Sirpa sa...

Hej Anki!
Tack för din hälsning hos mig!
Vilka fina saker du har köpt från Lisa och i Askersund, hih, inte långt från mig!
Så fina bilder! Där ute man skulle kunna sitta och njuta!
Har det bra gumman!
Kram Sirpa

Huset vid ån sa...

Åh, Vilka vackra o underbara bilder du bjuder på! Nu ska jag kika vidare på din fina blogg!

Ha en bra dag! Kram Therese

Mitt hvite hus sa...

ÅÅÅ for et flott skjermbrett du har fått deg.. kan skjønne du gleder deg over dette...

blir nok like fint inne som ute dette...

og teppe ditt var rå fint... holder på med et som jeg lager av gamle herre skjorter... skla sy bakstykke på det i helgen...

ønsker deg en fin uke videre..

klememr 0)

Hulda sa...

Så mye fint hos deg! Det skjermbrettet var noe utenom det vanlige, virkelig mange bruksmuligheter for det. Skikkelig stilig! Må se mer i bloggen din, du viser mye flott.
-Hulda, Husfruas Memoarer-

Alven sa...

Hei :-)

Så flott skjermbrett! Like fint ute som inne :-)

Ønsker deg en flott dag :-) Her skinner solen hvertfall :-)

Har en drøm... sa...

wow, så lekkert det skjermbrettet var ♥ Kjempefint både ute og inne... Og supersøtt trekk du har kjøpt, jeg elsker blått!

Ha en herlig dag!

Klem Line

Balke gård sa...

Hei, nydelig skjermbrett, lekkert!!! du har en kjempekoselig blogg med mange gullfunn i ord og motto etc,-takk! Klem

Inspiration i vitt sa...

hej Anki, åååå vad det är vackert hos dig. skärmväggen är underbar och jag vill haaaaa hihi. Askersund det ligger inte så långt ifrån där jag bor.
Kram på dig/Ingela.

Monica sa...

Vakkert skjermbrett! Nydelige bilder du viser...
Klem:)

Fra gammelt til nytt av Jorunn sa...

Dette skjermbrettet har jeg også kikket på, synes det er så flott. Hvordan ble det med frakt og toll på denne forsendelsen?

Lekre bilder, håper på en fin sommer neste år så du kan nyte disse lenge.

Jorunn

♥ Anja-Karin ♥ CleanCanvasStudio sa...

Sinnsykt fin skjermvegg! ♥

My home is my Castle - by Kari sa...

Helt aldelse nydelig skjermbrett og akkurat ett sånt jeg leter etter... Vil du si hvor mye frakten og momsen kom på ??

Klem,Kari

My home is my Castle - by Kari sa...

Helt aldelse nydelig skjermbrett og akkurat ett sånt jeg leter etter... Vil du si hvor mye frakten og momsen kom på ??

Klem,Kari

Lene K sa...

Ja, det var en utrolig elegant og vakker skjermbrett du fikk. Og det var ikke lett å finne og få det hjem, antar jeg...
Det finnes nå en nettbutikk som tilbyr ganske stort utvalg i moderne og vintage skjermbrett og skillevegg. Hva synes du om disse her www.stylehouse.no ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...