Foto & Inspirasjon

torsdag 21. oktober 2010

Den blå timen...ღ

En riktig god kveld til dere som titter innom!
Først vil jeg takke for alle koselige
ord i forrige innlegg,
så utrolig hyggelig!!

I kveld har jeg prøvd å få fange
dette magiske & litt trollske lyset som kommer
i det dag blir til kveld…
Jeg har alltid kjent en dragning mot dette vakre lyset...

Det var ett så vakkert lys i stuen,
med levende lys ble det helt fantastisk....
måtte bare forevige dette!
Jeg håper dere nyter  av disse bildene
like mye som meg...
Værsågod

”Ethvert menneske bærer en hemmelig trolldom i sitt ansikt; 
det vil alltid vekke noens kjærlighet…”


Med dette lille sitat av Friedrich Hebbel
 ønsker jeg dere alle en
nydelig kveld & morgendag!!
 ♥ 
Gode klemmer fra meg,
Anki

28 kommentarer:

liven sa...

Fantastisk nydelige bilder :o)

Besta sa...

Her var mange vakre og stemningsfulle bilder:) Ha en fin kveld.
klem fra marilyn

Elin med Draumesidene sa...

Nydelege bilder! :) Så godt du har fanga den blå timen!

Ynskjer deg ein vakker vekeslutt!

God klem frå Elin :)

Tovepia sa...

Trolsk og herlig stemning!!

Kos deg mot helg, det blå lyset er bare lekkert!

H elle K sa...

Nydelig!!
Klem Kristin

Bekka sa...

Så nydelige og stemningsfulle bilder - ja, dette blå lyset er virkelig helt fantastisk og så fint du har fanget det opp på bildene!
Klem fra Bekka

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Ja, du har verkeleg fanga den blå timen! Nyydelege bilder:)
Ha ein super kveld!
Klem:)

Mitt hvite hus sa...

ÅÅÅ så utrolig vakkert anki... jammen har du klart å fange den blå timen her ..litt magisk over bildene dine =)

Klemmer

Bare Mio sa...

Fantastiske bilder, så utrolig vakkert!!!
Takk for du deler dette vakre øyeblikket.
Benvarmerne i forrige innlegg var nydelige.
Ønsker deg en fortsatt fin torsdagskveld.
Klem fra Mio

helle sa...

Utroligt smukt lys du har fanget!
Helt magisk!

Klem
Helle

Nanne sa...

Du har fanget et utrolig flott lys i disse bildene. Den blå timen har sin egen utrolige stemning.

Romantikk-takk. sa...

Så utrolig skjønne bilder.
Klem Mette.

Alven sa...

Hei :-)

SÅ vakre bilder :-) Og nydelig lys :-) Takk for "oppskriften" på skriften :-) Må prøve en dag jeg har tid :-)

Ønsker deg en flott helg :-)

Klem

Skogslyckan sa...

Helt fantastiska bilder idag Anki! Härligt blått ljus, så vackert. Ha en fin fredag!
Kram Pia

Renate sa...

For noen nydelige bilder, du har virkelig klart å fange det blå lyset :)
Renate

Har en drøm... sa...

For noen fantastisk flotte bilder Anki:)) De var nydelige ♥ Herlig med den blåfargen, du har virkelig fanget den blå timen ja... (håper bare du kom deg inn før dørene gikk igjen, så du ikke ble til stein, hihi)

Ha en god natt!

Klem Line

Anette Willemine sa...

Herlighet, så vakkert, Anki!!!
En vidunderlig stemning - helt trolsk. Du har virkelig fanget den følelsen. Tusen takk for at du er så god og gir så utrolig mye av deg selv! :o)

PS! Må bare si at de leggvarmerne dine er de nydeligste jeg har sett!!!

En hilsen i natten sendes til deg, du godeste gode, Anki!

Varm klem,
Anette Willemine

Kari, 49 år sa...

Hei.

Jeg er veldig glad i fargen blå, så dette må jeg si var nydelige bilder :)

Ha en super helg.
Klem fra Kari

Agneta sa...

Anki Anki Anki....

Vilken magi Du skapar och vilken blues & feeling Du har inombords. Det är så vackert så jag dör!

Tack för Dina kommentarer och förlåt för att jag är så dålig på att kommentera tillbaks. Men jag smyger ofta här inne hos Dig, dock utan att 'fatta pennan' så ofta!

P & L

Agneta

Grete sa...

Nydelig, du klarte å å fange stemningen ;-D

Benvarmerene under var utrolig vakre, du er heldig!

Klem fra Grete

Anita sa...

God fredag kjære venn
For en fantastisk flott og trollsk stemning du har fanget. V A K K E R T ja nå sitter jeg hjemme i larvik som er dekket med vakkert hvitt snøteppe - sola skinner og det er fortsatt kuldegrader ute. det eneste som er kjedelig er at jeg er på jobb. Kan tenke meg lillegutt vil ut og ake idag - de er jo bare sååå søte når de oppdager den første snøen for sesongen. Ønsker deg en flott dag kjære Anki. klem fra meg Anita

Villa Klaraberg sa...

Dette var vakkert, Anki! Likte bildene veldig godt, så utrolig stemningsfullt det er hos deg i den blå timen. Her er skinner solen fra skyfri himmel, 0 grader ute og snøen har ikke kommet hit enda. Meldt like fint vær i morgen så dette blir bra. Ønsker deg en flott helg, klem fra Jorunn

Gry sa...

Åh, du skjønne goding! Om du bare visste hvor glad du gjør meg!! TUSEN takk for dine varme og gode ord ♥ Jeg har sagt det før, men må si det igjen.. DU løfter virkelig dagen ♥ Du får virkelig andre mennesker til å føle seg mye verd, og det betyr mye. Fantastisk vakker blåtime du har klart å fange! Et nydelig innlegg som får frem en spesiell følelse i meg ♥ Et kunstverk rett og slett! Ja, nå er det freddan og jeg har egentlig mye å ta tak i og ikke tid til å sitte med pc'en halve dagen.. he he.. vanskelig å løsrive seg fra alt dette vakre ♥ Langkosten min venn ja... Den burde få tatt seg en real fredagsvals her hos meg i alle fall :)) Lekkert nytt profilbilde av deg! Ønsker deg en fiiin fredag og helg min venn ♥♥♥ Klem Gry

Beate i Husets Hjerte sa...

God helg til deg også!! Nydelige bilder du viser. Vakkert trolsk lys, akkurat som den blå timen..vakkert! Klem

Tino sa...

Vakre og stemmningsfulle bilder!

En god helg ønskes deg!
Klem T

Smått og stort sa...

Så vakkert! Du er utrolig flink å ta bilder- tar av meg hatten for deg♥
klem

liv.fla sa...

Helt fantatisk vakre og stemningsfulle bilder:)

Ova. sa...

Hei,
Du verden så koselig en blogg! Her kommer jeg til å stikke innom både titt og ofte.:))
Jeg lure litt på hvor du har kjøpt den hvite ramma med de 5 lyktene i den blå timen? Det var utrolig lekkert.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...