Foto & Inspirasjon

fredag 5. november 2010

Inspirasjon & God helg!!

Hei alle godinger!!

Endelig er helgen over oss igjen,
dagene renner virkelig unna...

Tusen hjertelig takk!!

Tusen hjertelig takk for alle
gode & herlige ord!!
Jeg har ikke hatt mye tid å titte innom,
men det roer seg ned etterhvert og da kommer jeg sterkere tilbake!
I går ble jeg med ei venninne til Sverige...
Vi fikk shoppet unna litt av hvert,
utrolig koselig å komme seg vekk litt ;)

Jeg har som noen av dere sikkert har sett
problemer med innleggene mine,
linjeskiften vil liksom ikke gjøre som jeg vil,
jeg håper det er bedre nå, veldig kjedelig iallefall!!

Jeg gir meg ikke med julen...
så i dag har jeg tatt noen stilleben
til inspirasjon & glede...
 Jeg håper dere liker de og at dere ikke
går lei av mine juleinspirerte innlegg hi hi ....


.... det er nok mange her som kanskje også er som meg,
som kjenner det krible etter å lage dekorasjoner, julekort,
juleinvitasjoner & kanskje noen allerede så smått 
har laget de første pepperkakene...
Jeg har ikke det, men jeg har smakt på de ferdiglagde.. "måtte bare ha" ;)
og "Blossa Glögg" er allerede i hus!!
Jeg synes november er en fin til til å planlegge, kreere & drømme seg bort litt...
"O`jul med din glede"
Ett stort varmt Velkommen!!

Hjertelig varmt velkommen til meg!!
Jeg synes det er så utrolig gøy at så mange titter innom meg,
og noe som er så koselig er at så mange vil følge min blogg!!
Velkommen kjære dere!

"Bonjade", "My everyday things", "Randi" & "Kienkele"
jeg håper dere alle vil trives og la dere inspirere her!

Det gleder meg stort!!

Jeg håper dere lot dere inspirere og gledes
av mine bilder i dag...
Nå skal jeg snart gjøre meg klar til
ett hyggelig Bloggtreff i Drammen,
jeg gleder meg til å treffe disse  jentene...
må innrømme at jeg gruer meg en bitteliten smule også hi hi hi...

....nyt godt av helgen & ta vare på de gode stundene!!

”Det er omveiene,
 forsinkelsene
og sidesporene som beriker ens liv….”

En riktig god helg til dere alle!!

Varme klemmer fra meg,

Anki


35 kommentarer:

Emilies interiør sa...

Nydelige og inspirerende bilder! Så flink du er:)

Simones Country Home sa...

Heia.


Åh så nydelige bilder du viser i dag. De bokstavene likte jeg godt, hvor har du fått tak i de?

Ha en knall helg.

Klem Simone ;o))

Sommerhuset i bakken sa...

Nei, blir ikke lei juleinspirerte innlegg ;-)De er veldig hyggelige - og en får mange gode tips. Sååå...takk for det. Vakre bilder du har tatt.

Kos deg masse på bloggtreff. Det høres spennende ut ;-)

Tovepia sa...

Her var det herlig julestemning med flotte bilder! November er som skapt til innesysler og forberedelser;)
Kos deg i på bloggtreff, det blir sikkert et berikende sidesprang;)

Vit som snö sa...

Hej Anki.
Underbara inspirationsbilder!
Jag har inte riktigt kommit i jultankar ännu men med bilder som dina kommer dom defenitivt närmare:) Vackert!
Låter mysigt med bloggträff!
Ha en riktigt fin helg!
Kram Cilla

Modern Country sa...

Herlig og Inspirerende Anki! Bildene er nydelige, de er som tatt ut av en Jeanne d`Arc bok. Det tar litt tid for meg å komme igang med noe pynt, som regel ender jeg opp med å stresse rundt her 3 dager før Julaften. Så det er fint å få litt spark bak underveis :)

Ha en koselig weekend, og takk for alle fine innlegg.

Klem Aina

ingjerd sa...

Hei! Det er ikke bare du som har besøk av sommerfugler.......jeg grugleder meg.....som Karsten sier det!
Bildene dine er bare utrolig vakre.....
Vi ses!

Tino sa...

Nydelige juleinspirerte bilder du viser!
Jeg klør i fingrene etter å julepynte og ordne i stand til jul. Det er en koselig tid vi har foran oss.

Ha en fin fredagskveld , og en fin helg!
Klem T

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Flotte bilder..kos deg på treff..det blir kjempehyggelig..
eddaKlemmer

Grip dagen sa...

Deilige bilder!!!
Jeg suger til meg all inspirasjon jeg kommer over for tiden. Jeg er helt i julemodus.
Delikate motiv du viser. Akkurat slik jeg liker.

Nå skal jeg ble meg videre nedover i bloggen din. For jeg ser det mer mer flott å kikke på.
Gleder meg!

Ha ei flott helg.
Klem Marit

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Alltid så koselig hos deg. Vakre bilder, og herlige ord,det er deg.
Ønsker deg også en fin helg:))

Tove `blogg verden sa...

Skjønne bilder i dag også Anki : )
God helgeklem fra Tove

Elin med Draumesidene sa...

Nydeleg vakkert Anki!
Takk for inspirasjon!

Ynskjer deg ei nydeleg og kreativ helg!

Klem E :)

mimmi-leone sa...

så mange nydligebilder du har tatt!

ønsker deg en fin helg!


hilsen fra Mimmi-leone

Home By Virginia sa...

Flotte bilder Anki... ♥

Gleder meg sånn til å julepynte huset...!!! ☺ ☺ ☺ Ikke lenge igjen nå... ;) Hi hi

*Ha en flott helg*

Klemmer fra MV ♥

martine og emilie sa...

Tusen takk for sist! Det var bare så vellykka og koselig! :) Kjempegod stemning og ja - masse latter og glede :) Kommer til å leve på den en stund..

Nyyydelige bilder hos deg - blir sååå inspirert..

Ønsker deg også en flott helg!

Nattaklem fra Tove

Martilie sa...

Uuuups! Forrige kommentar var fra meg.
Min datter var pålogget (hun har lagd sin egen blogg (helt uten hjelp :))

Natti natti..

Klem Tove

Anette Willemine sa...

God morgen, skjønne Anki! Tusen takk for nydelig hilsen! :o) Det var UTROLIG koselig å møte deg i går!!! Du er jo bare akkurat så herlig som du viser deg gjennom bloggen. Skulle ønske at leserne her inne hadde sett hvor karismatisk du er og hvor lett du ler. :o) Du var morsom å være sammen med!
Det var gøy å treffe de andre flotte jentene også, og jeg tror absolutt at vi kommer til å sees igjen!
Nå har det seg slik at jeg sjelden slenger innom Jessheim, så hvis du savner hovedstaden en gang før jul, så hadde det vært superkoselig om vi kunne treffes!!!

Ønsker deg og dine en deilig helg, Anki!

Latterlig klem fra,
Anette Willemine

sologbolig sa...

Hei! herlige bilder som gir masse inspirasjon.
Håper du hadde det kjekt på bloggtreff i går.
God helg til deg. Klem.

Crinoline sa...

Hei,Anki.Bare fortsett med juleinsprasjon.Bildene er nydelige.Du er kreativ og dyktig.Håper bloggtreffet ble hyggelig.Jeg har vært på to,og jeg storkoste meg.Klem

Stine sa...

Hei hei Anki.
Takk for hyggelig hilden på siden min.
Og takk for i går ja, det var kjempekoselig. Utrolig moro å treffe så mange med samme interesse. Håper vi treffes igjen på neste treff.
Ha en fortsatt fin lørdag.

Klem fra Stine

CamillasVilla sa...

Hei og tusen takk for i går! Veldig hyggelig å få et ansikt på alle disse flotte bloggene man stadig er innom!

Håper du rakk toget og kom deg vel hjem! Så er det bare å glede seg til neste treff!! :)

God lørdag og helg!

Klem Camilla

Ewa`s Galleri sa...

Vilka härliga bilder,noel med bokstäverna blev väldigt fint , man är sugen på advent nu och få ta fram det första julpysslet
Ha en riktigt skön helg

Jeanette sa...

Hei på deg!

Tusen takk for en hyggelig hilsen:-)
Takker for et fantastisk bloggtreff også i går:-) Kjempe gøy! Vi treffes vel igjen på neste bloggtreff:-)
Hadde vært kos ihvertfall...
ha en strålende kveld videre:-)

Kos og klem fra jeanette

Mitt hvite hus sa...

Så nydelige bilder av vakre stilleben du har tatt... kjenner det kribler etter å plukke frem pynten


Ønsker deg en fin helg

Klemmer

Gry sa...

Ja, det er så sant som det er sagt vennen! Jeg skjønner virkelig ikke hvor tiden blir av?! Mulig det er et luksusproblem, men kan ikke si at merker så mye til luksusen...he he.. ;) Ja, ja... Det blir vel roligere tider. Nydelig innlegg som alltid og jeg blir IKKE lei av dine juleinspirerte bilder, de er bare SÅ vakre min søte venn! Skjønn adventoppsett du har laget. Jeg har laget noe tilsvarende de siste årene, men har ikke helt bestemt meg for årets utgave. Din var nydelig! Og de gamle skøytene.. Mmmm... VAKKERT! Skjønner at du har mange å følge opp, har blitt mange følere hos deg. Og DET skjønner jeg godt, du er best! Takk for alle søte ord hos meg, blir så GLAD ♥ Håper du hadde en fin kveld med jentene i Drammne i går ;) Nyt helgen videre kjære deg ♥ Klem fra meg

Huldra sa...

Vakre bilder! Der inspirerte du til å ta frem skøytene mine som dessverre har blitt spist opp av mus på loftet i stallen.. De kan jo helt fint fungere som vinterpynt. Takk for tipset! :)

Takker også for at jeg fikk truffet deg på bloggtreffet. Herlig dag, med mange, smilende interiørmennesker. Dette var jo så absolutt ikke farlig, men bare kos. Må gjentas! Håper vi sees ved en annen anledning. =D

Natthilsen fra Huldra
(Obs: stor blogg fra treffet ligger klart til gjennomsyn inne hos meg nå om du har lyst. ;) )

Randi sa...

Nydeleg juleinspirasjon!
Sjølv om eg eigentleg synest det er litt tidleg,
kjenner eg at eg vert meir og meir klar når eg ser sånne innlegg som det her :-)
Flott adventsfat du hadde laga i innlegget under her.
Så enkelt og så flott kan det altså gjerast...
Takk for tips og inspirasjon!
Ha ei fin fin søndag vidare.
Klems

Fra huset i svingen sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min og ikke minst takk for sist :-D
Rakk desverre ikke å snakke så mye med alle sammen, men det blir vel fler bloggtreff ;-)

Fantastisk flotte julebilder, og nå gleder jeg meg bare enda mer!

Klem Karianne

Sassa sa...

Heisan:)

takk for fredagen. Veldig koselig å bli kjent med deg.Håper det kommer flere bloggtreff fremover.

Så skal jeg titte innom bloggen din fremover.
Ønsker deg en god uke:)

klem fra meg

-Mia- sa...

Nydelige bilder!! Jeg er veldig glad for juleinspirasjon, for jeg må pynte til jul neste helg, for en reportasje som skal gjøres her i begynnelsen av neste uke! :-) Så godt å se dine fine, inspirerende bilder!! Håper du har en koselig kveld, og får en fin ny uke!! Klem

Sirpa sa...

Hej!
Hoppas du har haft det bra!
Mycket fina bilder!
Önskar dig en trevlig kommande vecka!
Kram Sirpa

Anita S Home and Wine sa...

hei hei min gode venn

vakre bilder som alltid Anki - det er sååå inspirerende. Så spennende med bloggtreff da - skjønner godt du var spendt - gleder meg til å høre hvordan du hadde det. Ønsker deg en ny flott uke Anki
klemmer fra meg - anita s

glad i hvitt sa...

Hei hei! Og tusen takk for en helt fantastisk fredags kveld!Det var jo ingenting og være nervøs for! Visste ikke at det fantes så herlige personer bak alle disse bloggene! og du spesielt, for en herlig og flott dame du er med en veldig smittende latter:) Håper du får en flott uke! Så frem til våren så får vi treffes her inne på bloggene. Gleder meg til å se hvordan du pynter til jul i ditt vakre hjem! God klem fra Eli

Frøken Anker sa...

Hvor er det dog nogle smukke billeder, du tager. De skinner af nostalgi og varm hygge. Rigtig smukke :-)

Hav en dejlig dag
Birgitte

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...