Foto & Inspirasjon

mandag 15. november 2010

Vasen som fikk ett nytt liv♥

Ny uke nye muligheter!! 
Hei alle, 
har dere hatt en herlig helg?
Jeg håper det!!
  ♥  
Selv har jeg hatt det strålende!
Snøen lavet ned i helgen og i dag tidlig når vi våknet hadde
det kommet enda mer snø, nydelig!!
Nå skinner solen og det er nesten som 
ett postkort her ute!
Som jeg nyter av vinteren,
drømmer meg helt bort her jeg sitter...
Det kribler så godt i kroppen!!
Borte er det triste, det dystre regnet,
Drømmer & dufter fyller min sjel & mitt sinn....
Jeg føler meg nesten like lett som en fjær!!
Fjærlett…. 

Jeg viser her den ferdige vasen fra 
Amoramica

som jeg malte med kalkmalingen
Pure & Original for noen innlegg siden...
Se HER om du vil se før og etter av flere ting..
Den har nå fått noen lette
strøk med lyseblå som lett skinner igjennom...
Jeg håper dere kan skimte det ;)
Så har jeg pusset med sandpapir
og dekorert med en rosekrans
& keramikkhjerter
Er ganske så fornøyd
med resultatet ,)
Blir jeg lei, er det jo bare 
å trylle litt med farger igjen....
Denne uken blir en hektisk uken
da jeg holder på å ferdigstiller noen nye malerier...
Disse skal være klare til helgen!!
Dessverre ligger jeg litt på etterskudd,
så om du ikke ser så mye av meg
på siden din, så er det
ikke på grunn av at jeg ikke vil besøke deg...
Men tiden strekker ikke til dessverre...
MEN jeg kommer sterkere tilbake,
lover det!!
  ♥  
Tusen hjertelig takk!!
Tusen takk for alle gode ord dere
har lagt igjen til meg!!
De varmer mitt hjerte!!
Jeg vil gjerne få ønske 
"Naïf Nostalgie"
ett stort varmt velkommen til meg
så utrolig koselig at du fant veien til meg!!
Håper du vil inspireres & finne glede hos meg!
Welkom!!


  ♥  
Er en blomst nær ved å visne, den forfriskes kan igjen.
Og et hjerte som vil briste, det kan trøstes av en venn....
av Emil Aarestrup
  ♥  

Her skal vi igang med pepperkakebaking,
mine små håpefulle spurte så søtt i dag tidlig... 
mamma klarte jo ikke å si nei da,
så jeg har jukset litt...
ferdigkjøpte deig, "så godt så enkelt"... ;)

Nyt av dagen & mulighetene denne uken kjære alle sammen!!

Varme klemmer fra meg,

15 kommentarer:

Hege (Charm) sa...

Så hærlige ord!
Og en nydelig vase! Så flink du er!!!
Kos dere med pepperkakebaking, vi bakte hvite kakemenn i går:)

Nyt dagen og uka!

sylvia sa...

hei Anki,
så vakker den vasen ble,
du er flink,
høres så deilig ut med snø på bakken, her er sol å + 7 idag.
nesten vår.
ha fine dager.
klem fra sylvia

Mitt hvite hus sa...

ÅÅå dette ble vakkert... nydelige bilder som alltid hos deg =)

klemmer =))

sologbolig sa...

Javisst har eg hatt ei flott helg. Avslapningshelg på hotell.
Så nydelig vasen din ble, skikkelig fint med roser og hjerter rundt "halsen" også. Ha ein fin kveld med kakebaking. Klem.

Simones Country Home sa...

Heia vennen.

Så fin vase, og fine ord. :o)

Ha en flott ny uke.

Klem Simone ;o)

Hulda sa...

Flott rosekrans som passer den hvite vasen perfekt. Nydelig!

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Kjempesøøøt:)
kos deg
eddaKlemmer

Grip dagen sa...

Koselig, koselig, koselig.
Vasen ble vakker med slik slitt finish. Likte også godt rosene du har hengt på.
Og pepperkakebaking! Mmmm. Det høres jo deilig ut. Godt å få slik lukt i kjøkkenet.

Jeg skal igang med det neste helg. Da får jeg alle mine små tante-unger på besøk. Da blir det 10 unger som skal lage kunstferdige figurer!
Klem Marit

mimmi-leone sa...

Så nydelige bilder du har tatt, og vasen var kjempefin!
Sarte fine farger.

Hilsen fra Mimmi-Leone

Bekka sa...

Nydelig vase! Herlig med gjenbruk :)
Og så nydelig diktet var!
Nyt kvelden :)
Klem fra Bekka

Alven sa...

Hei :-)

Så vakker vasen ble :-)

Ønsker deg en flott uke :-)

tante fiolett sa...

Ååå den ble jo kjempefin:)
Ønsker deg en flott uke!!
Klemmer fra Jeanette

Helenas blogg sa...

härliga bilder, ska kika vidare och samla lite inspiration nu=)/helena

Skogslyckan sa...

Ljuvlig..det behövs bara ett ord! Lycka till med målerierna.
Kram Pia

Min stil sa...

Ja, slik kan det gjøres :) Vasen ble voirkelig lekker. Ha en flott og kreativ dag.
Klæmmer fra Susanne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...