Foto & Inspirasjon

torsdag 30. desember 2010

Året 2010 - glede, håp & drømmer...

Hei alle sammen,
ja i dag er det nest siste dagen
av året 2010...
og faktisk mitt siste innlegg for dette året,
litt merkelig er det jo ;)
Man setter seg ned å tenker igjennom hva året har bidratt med,
hva har man opplevd... både av sorger & av glede...
Livet - ja det er alltid forutsigbart,
man vet aldri hva det bringer eller hvor og når det ender!

”Livet er som å spille en fiolinsolo i full offentlighet

der du lærer å spille mens du holder på…”
Takk alle dere for deres varme,
gode ord, glede, inspirasjon
og nye vennskap!!



”Vennskap er som en kopp sjokolade,
den gjør deg varm tvers igjennom…”

2010

Alt i alt har dette året åpnet
mange nye muligheter for meg...
Jeg er nå utrolig glad for at jeg hørte på min kjære
om å lage meg en blogg!!
I fjor på denne tiden var ikke
dette i mine tanker engang!
Takk!!

Så TAKK alle dere som har 
bidratt til å gi meg mot & "ståpåvilje"..
Både her på bloggen & i privaten!!
For det er jo engang sånn,
at man tenker "hva skal andre mene & synses"..
-Man skal ha tro på seg selv...
Selv om det enkelte ganger ikke er like lett hi hi ;)
"jeg kan, jeg vil & jeg skal nok få det til!!" 
Å vet dere hva?....

ja, det vet dere nok ...
For det finnes så mange
fantastiske & herlige mennesker 
her inne, med håp, entusiasme, drømmer og ikke minst
GLEDE!!
Jeg har nå sakte men sikkert begynt
å planlegge min vei å gå i 2011..
Veien blir sikkert svingete og kanskje full av
stopp... men jeg gir ikke opp!!
Jeg starter det nye året med blanke ark og fargestifter!!
Det håper jeg også du gjør ;)

”Drømmer gjør livet verdt å leve,

Så gi aldri opp drømmen i ditt hjerte !”

Velkommen & tusen takk!!

Jeg vil også takke dere for ALLE fantastiske 
varm ord i mitt forrige innlegg,
jeg er så glad for at dere
tok i mot mitt vårlige innlegg ;)

Jeg vil også få ønske ett varmt velkommen til
mine nye følgere ;)

"Madame Moiselletje" & "Iselin H.Y",
jeg håper dere vil trives og la dere inspireres her hos meg!! ;)

Ja, da er det for meg å ønske dere alle en fantastisk skjønn torsdag,
samtidig vil jeg få ønske dere ALLE
ett fantastisk GODT NYTT ÅR!!

Selv reiser jeg med mine kjære til fjells om noen strakser,
der vi skal feire sammen med foreldrene mine & lillesøster med hennes familie,
det skal bli så koselig å få feire sammen med de!!
Skulle bare ønske at min kjære lillebror & madame også kunne
ha blitt med oss, men kanskje neste år! ;)

Vel godt folk....
Goooodt nytt åååår!!!!
Vi ses neste år kjære alle sammen!!









28 kommentarer:

Sommerhuset i bakken sa...

Vakre ord og nydelige bilder!

Jeg ønsker deg og dine et riktig godt nytt år med mange gleder og gode stunder.

Kos deg masse på fjellet!

Klem

Elin med Draumesidene sa...

Nydeleg innlegg! Både i ord og bilder! Takk for alt vi delte i 2010. Du er alltid så positiv, og full av gode ord og tankar! Eg setter umåteleg stor pris på deg kjære Anki! Eg har opplevd store motbakkar siste året, og gode helsingar frå deg har lyst opp livet mitt.

Største klemmen til deg
frå meg!

Elin

Romantikk-takk. sa...

Flott innlegg med mange kloke ord og nydelige bilder.
Godt nyttår!
Klems:)

Hulda sa...

Et elegant og sølvskimrende nyttårsinnlegg! Vakkert! Godt nytt år!

Tove `blogg verden sa...

Nydelig nyttårsinnlegg : ) Jeg er sååå glad for at du bestemte deg for å blogge : D!! Flink mann som kom på den ideen også da ; )!
Ønsker deg og dine en fantastisk flott nyttårs helg!! Vi blogges i 2011 : )
GODT NYTTÅR`S KLEM
fra Tove

Tovepia sa...

Nydelig innlegg i ord og bilder!

Jeg ønsker deg og dine ei koselig feiring imorgen kveld, og så gleder jeg meg til å følge deg i det nye året!
Klemmer fra meg;)

Iva sa...

I go to visit you at your blog.
You have very beautiful photos.
I wish your entire family a wonderful new year.
Iva

Maleviks Rosenträdgård sa...

ÅÅÅÅ...så många vackra bilder,,,,

★˛˚˛*˛°★SNART 2011!!!★* 。*★* ˛

GOTT NYTT ÅR

missa inte HAPPY NEW YEAR PARTY
hos mig imorgon

Håkan

Så Vitt Jag Vet sa...

Du skriver så fint. Och otoligt vakcra foton har du i
din blogg.
Jag kommer igen. Har din blogg på min bloggsida så jag kan följa med....
Gott Nytt År..
Kraam
Sanne

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Nydelege ord og bilder, som vanleg her hos deg:)
Ønsker deg og dine ei flott nyttårshelg!
Stor Klem:)

Lillebaby sa...

Godt nytt år, Anki! Og masse hell og lykke i 2011 - et år i alle fall jeg har bestemt meg for at skal bli smashing! :) Stor klem! Mette

Mitt hvite hus sa...

Så vakkert innlegg kjære deg..

og drømmer skal vi ha..noen går i oppfyllelse andre blir gode drømmer som en tar med seg videre..

Takk for all isnpirasjon du har delt med oss anki....
gleder meg til et nytt og spennende blogg år med deg..
takk for det gamle året. Godt Nytt År..

Klemmer )))

helle sa...

Du skriver så varmt og dejligt Anki, og dine billeder er altid så fine at se på!

Jeg vil ønske dig et rigtigt godt nytår, min ven!

Klem Helle:))

Tino sa...

Vakre ord, og nydelige bilder som alltid her hos deg!
Takk for hyggelig bloggvennskap i året som snart er gått.
Ønsker deg og dine et godt og innholdsrikt nyttår!
Klem T

Barbros lille atelier sa...

Flotte bilder og vakre ord!
Takk for all inspirasjon og gode ord - gleder meg til å følge deg videre:-)

Ønsker deg et riktig godt nytt år!

Klem

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Ønsker deg et riktig godt nytt år....blir spennende,,hva som kan skje i 2011:)
klem klem og kos deg masse..

Har en drøm... sa...

Riktig godt nytt år til deg og Anki!
Håper året blir fyllt med glede ♥

Gleder meg til og følge bloggen din også i 2011, og jeg setter stor pris på alle dine koselige kommentarer og nydelige innlegg ♥

Nyttårsklem fra Line

Gry sa...

Kjære vakre vennen <3 SÅÅÅ vakre bilder og ord fra deg som alltid! Det er rent som en kan drømme seg bort her hos deg.... Patinaen og stilen på bildene dine er så flott!!

Så synd at det ikke ble Sverige tur på dere i julen da ;( Håper poden er bedre ;) Sånn er det å ha barn ja, det er bare å hive seg rundt etter som saker og ting inntreffer ;)

Nå håper jeg du koser deg til fjells med alle dine og at dere får en flott nyttårskveld i morgen.

Tusen takk for dine alltid så varme og omtenksomme ord, jeg blir så GLAD av dine hilsner vennen ;))

Som du vil se hos meg så tar jeg en liten bloggpause nå. Jeg synes det er herlig å blogge og setter stor pris på å ha blitt kjent med deg og alle de andre herlige bloggerne! Dere gir meg MASSE inspirasjon! Men jeg sliter fortsatt med formen og kjenner at jeg trenger å bruke litt tid og energi på å komme skikkelig til hektene igjen. Satser på at jeg er tilbake om ikke så lenge og at lysten til å inspirere og glede skal komme tilbake for fullt ;)

Et riktig GODT NYTT ÅR til deg og dine kjære venn <3 Klemmer fra din venn Gry

Hespe sa...

Åhhhh, for et utrolig vakkert innlegg Anki - både i ord og bilder!!

★˛˚˛*˛°★SNART 2011!!!★* 。*★* ˛

Tusen takk gode du, for all den inspirasjonen du har bragt inn i blogglandia i år! Å få bli kjent med deg og bloggen din, har vært en sann glede, og jeg gleder meg grenseløst til å følge deg videre i det nye året!!!

Ha en flott nyttårsfeiring, og så sees vi i 2011 :o)

Stooor klem fra Hildegunn

Bare Mio sa...

Nydelige ord og bilder som alltid hos deg.
Takk for alle gode ord i 2010.
Gleder meg til å følge deg videre i 2011.
Ønsker deg og dine et riktig Godt Nyttår.
Klem fra Mio

Skogslyckan sa...

Tack för all inspiration under 2010. Är glad att få vara din bloggvän! Ser fram emot ett fantastiskt 2011 och önskar dig och de dina ett riktigt gott nytt år!
Här kommer årets sista varma kram
från Pia

Martilie sa...

Nydelige ord og bilder fra deg på tampen. En ren nytelse som alltid!

Jeg er takknemlig og glad for å ha blitt kjent med deg og setter stor pris på bloggvennskapet!

Jeg finner masser av inspirasjon og gode stunder her inne :) Tusen takk til deg for varmende kommentarer og gode ord. Det settes umåtelig stor pris på!

Ønsker deg en flott fjelltur og fin feiring!

♥ Godt år 2011 ♥

Varme klemmer fra Tove

Cosmos sa...

Vakre ord og bilder hos deg som alltid
Ønsker deg godt nytt år
Sees i 2011

Mona sa...

Herlig innlegg, din positive stil inspirerer meg masse. Ha en fin nyttårsfeiring på fjellet....klem

sologbolig sa...

Ønsker deg eit riktig godt nytt år. Gler meg til å følge deg videre. Klem.

Mona/Villa Tverrteigen sa...

Bilder som tatt rett ut fra et interiørmagasin.
Du er så flink.
Gleder meg til å følge deg videre.
Godt Nytt År.
Klemmer

Vilt og vakkert sa...

Heisann!

Ønsker deg alt godt i det nye året!

http://viltogvakkert.blogspot.com/2010/12/alt-godt-for-det-nye-aret.html

Stor nyttårsklem fra Bjørg Nina

Ninas Interiør sa...

Hei Anki! For et herlig innlegg! Du er superflink både til å ta bilder og å skrive!:)

Ønsker deg et riktig Godt Nytt År!!

Nyttårsklem fra Nina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...