Bloggen, butikken & nettbutikken er i forandring…!!

mandag 27. desember 2010

"V I N T E R"

Vinterhvitt ..
så vakkert så inderlig vakkert
Du har dekket bakken som ett slør…

Hei alle kjære som titter forbi!!
Jeg setter så stor pris på deres koselige besøk!!
Håper dere har det bra og nyter
av disse herlige romjulsdager...
♥         ♥         
Noen av dere har kanskje vært på salg?
Startskuddet gik jo av i dag...
selv om noen butikker startet Romjulssalget allerede før jul,
mens de fleste andre åpnet dørene først i dag....
Eller har du kanskje tatt dagen som den kommer...?
Det har iallefall jeg og mine småtasser gjort... 
ikke noe stress eller mas, bare kos!!
Så deilig!!
Takk du skjønne…

Ja, vinteren den skjønne årstiden
fortsetter ennå en stund her i vårt vidstrakte land..
I dag har det vært en fin temperatur her,
og litt snø har lavet ned...
Vakkert så vakkert!!
Har vært en tur ute i dag og laget meg
ett lite vinter stilleben 
Håper dere liker
mine bilder ,)
Jeg er nok ett virkelig vintermenneske,
selv om det er kaldt ute nyter jeg
å kjenne det rive litt i nasan
og høre det knitre som
musikk under føttene
når jeg rusler
avgårde...
Snøen gjør meg så glad
og lett til sinns...
Selv om vinteren fører med seg
mye harme er det jo så vakkert!!
Eller hva?

Vinter & sne…

Tenk så vakkert det ville vært med ett vinterbryllup?
Heldige er de som gifter seg på dager som disse ,)
En drøm vil jeg påstå...
 Ett lite pust av "Askepott & 3 nøtter" kanskje*smiler*..
Lykke med dagen du kjære Vinterbrud!!
Gi aldri opp dine håp & drømmer
heter det.. jeg niholder i mine ;)

”Hvis vi ikke hadde noen vinter,
ville ikke våren vært så deilig;
hvis vi ikke av og til møtte motgang,
ville gode tider ikke være så velkomne…”
av Anne Bradstreet

Jeg vil dere takke....

Tusen takk alle sammen for deres
gode og varme ord i mitt forrige innlegg.. 
Deres ord betyr så mye for meg,
det gir glede & mening i hverdagen... 
Selv om dere kanskje ikke tror det hi hi ,)
Jeg vil også gi en stor takk til dere som blogger,
dere gir så utrolig mye av dere selv,
for herlig inspirasjon, varme & glede som alle kan nyte av!
Tusen takk !!!

♥         ♥         
…og ett varmt velkommen skal DU være….


Jeg vil få ønske
mine nye følgere ett varmt  velkommen til meg,
jeg håper dere vil trives og la dere inspireres hos meg!!
♥         ♥         
"Florentyna", "Secret Garden Cottage" & "Frøken H"
Velkommen Velkommen!!

Så gøy at dere finner & har funnet veien
til meg og vil slå følge...
Så utrolig hyggelig!!

Så da håper jeg dere likte mine 
vinterbilder fra kroken min ;)

Nå ønsker jeg dere alle en 
fortryllende flott Romjulsuke,
nyt dagene og vinteren!!



♥         ♥         



31 kommentarer:

Maleviks Rosenträdgård sa...

Jo i år är det nog vinter överallt i norden....kanllt tom här i Maleviken......brrrrrr
Varm Julkram
Håkan

Kristine sa...

Hoppas att du har det fint nu i mellandagarna och njuter av eventuella julklappar! Själv har jag varit på rean idag och fyndat kläder och imorgon ska jag dekorera här hemma med alla fina julklappar, bland annat en jättefin gammaldags väggklocka och en emaljskylt från www.ramsign.no. Kommer bli så fint :)

emilias gömmor... sa...

Som vanligt bjuder du på så vackra bilder och ord! Jag gillar inte salg/rea trängslen. Jag njuter hellre här hemma i lugnet. Och inte är jag en vintermänniska heller fast jag är född i februari (vet inte om min mamma har utsatt mig för kyla när jag var liten;) Nej, sommarmänniska är jag!

Kram på dig/ Mimmi

Mitt hvite hus sa...

Nydelige bilder som alltid hos deg.. jeg er også et vintermenneske.. elsker den når det er snø og kaldt... å være ute..og kjenne at det prikker i kinnene ...herlig..

kos deg videre i romjulsdagene.:

klemmer =))

Barbros lille atelier sa...

Nydelige bilder! Det er vakkert med vinter, men fryktelig kaldt, så i dag har vi holdt oss innendørs:-)

Ønsker deg en fortsatt god jul!

Klem

♥ Netta ♥ sa...

For noen nydelige bilder du har lagt ut. Jeg er akkurat som deg, jeg er veldig glad i vinteren, særlig etter at vi flyttet "på landet" (20 minutter utenfor Oslo). Nå nyter vi vinteren med uteaktiviteter, skigåing og kos foran peisen. Og det er helt rett som Anne Bradstreet sier at hadde vi ikke hatt vinteren så hadde vi ikke satt så pris på våren :-)

Tusen takk for de søte ordene inne hos meg, det varmer!

Klem
Netta

Har en drøm... sa...

Åja, bildene dine er bare vakre ♥ Og det er ordene dine og, du skriver så vakkert... herlig!

Jeg er og veldig glad i vinteren og snøen, det er vakkert! Men jeg er lei det røde og gleder meg til jeg bare kan la den hvite julepynten stå - litt vinterpynt tåler jeg en stund til;)

Ha en herlig romjul ♥

Klem Line

sylvia sa...

hei.
såå nydelige bilder, en kommer i julestemning her, liker vinter jeg å,
men ikke denne, altfor kaldt, å vannet er frosset hos oss,
ønsker deg fine romjuls dager,
klem fra sylvia

Systrarna vitt sa...

Visst är det härligt när det knarrar under fötterna på snöiga vägar. Men varje årstid har ju som tur är sin tjusning, precis som du säger. Tack för din hälsning hos oss och välkommen tillbaka.
Kram Liselott.

Vit som snö sa...

Alltid någon söt vers hos dej med kloka ord att ta till sej:)
Uuuunderbara vintriga vackra bilder tycker jag! Jag är nog dessvärre ingen vintermänniska, trots att jag bor lååångt norrut... vi hade så kallt som - 25 grader häruppe i jul. Men, det är bara att klä sej, väl ute är det härligt ändå:)
Jag skippar rean, det blir ändå bara misslyckade impulsköp för mej, sen är det inge vidare med trängsel heller;)
Men nu är ju barnen borta så det är såååå tyst här... Ska ta en liten sen kvällstur och sen en kopp te o "bara vara". Det är skönt med lugnet också ibland:)
Tack för fina ord hos mej!
Önskar dej fina romjulsdagar!
Kram Cilla

Cosmos sa...

Så flotte bilder og herlig ord og tanker du deler med oss
Jeg er også veldig glad i vinteren sånn som det er nå

Idag kom dattera mi hjem fra Kongo så vi har kost oss med hjemmelaga pizza og referat fra meningsfylt tur
God kveld videre til deg

LykkeLise sa...

Alltid så nydelige ord fra deg, til ettertanke:) Og vakre vinterbilder:)

Nå koser vi oss masse med julefri og på fredag reiser vi to uker til Spania, Jippi!!:)

Nyt fine romjulsdager kjære deg:)

Klem Lise

-Ultima-Thule- sa...

Hei hei! Koselig at du tittet innom hos meg, for da fant jeg frem til deg og din blogg :0) Nydelige bilder, skikkelig julestemning hos deg!! Kos deg så masse i romjulen og nyt det nye året!! *Juleklem*
-Kamilla-

Acosy home sa...

Så fine bilder og vakre ord her inne hos deg. Selv om du tok mange vinterbilder men det virket ikke så kalde å se på. Nydelige bilder!

Takk for fine ord hjemme hos bloggen min.Ønsker deg og dine en riktig god romjul videre.

Hilsen
Sassi

Guros Vindu sa...

Skulle ønske jeg kunne fått til slike nydelige bilder som du har. Litt øvelse kan vel hjelpe, men jeg tror veien er lang for min del. Vinteren er vakker og jeg er også veldig glad i den.
Nyt dagene og ha en fortsatt god jul:-)
Takk for at du legger igjen så koselige kommentarer på bloggen min.
Klem fra
Guro

pysseltanten sa...

Vilket vackert vinterstilleben...:))
Kraamizar Git

Som mine dager er sa...

Virkelig deilige vinterbilder her hos deg. Man blir helt henfallen ... sukk.

Gode romjulsdager ønskes deg og dine.

Klem Marit

Prinsesse Elin sa...

Hei og god romjul
Her koser jeg med å se tv, rydde litt, lage god mat og se enda mer tv. Jeg må være i aktivitet ellers så blir jeg så himla trett.
I dag skal kjøkkenstolene males etter å ha blitt grunnet i går. Forhåpentligvis så trengs det kun et strøk og at vi i morgen igjen kan sitte rundt bordet og nyte en god frokost sammen. ( nå bænker vi oss foran tv og passer på å ikke søle i ny sofaen)

Ha en fin romjul videre Anki. Klem fra Elin:)

Annelie sa...

Vilka vackra bilder du visar..:)) Jag gillar oxå vintern,härlig luft och riktigt mysigt att vara ute..Önskar dig en skön och härlig dag..Kram/Annelie

Skogslyckan sa...

Underbart vackert stilleben, den lyktan är fantastisk. Ja det är så vackert ute så man häpnar.
Önskar dig en fin tisdag!
Kram Pia

liven sa...

Javisst er det vakkert....og jammen har du vakre bilder hos deg idag også!! Nydelig Anki :o)
Nå er det 13 minus utenfor her....og det er kaldt hos oss som bor så nære sjøen!
Er nok et vår og sommermenneske jeg....så nå kalenderen skriver januar lengter jeg mot vår :o)
Hørte det var køer i butikkene i går så jeg holdt meg hjemme!
Har et gavekort som jeg vil bruke idag....det "brenner"
Ha en fin dag....og bli med på min give away om du vil :o)

Huset på landet sa...

Vakre ord og bilder fra deg som alltid...
Ønsker deg og dine fortsatt deilige romjulsdager.

Gode klemmer fra Line

Mona sa...

Hei, ja jeg er også glad i vinter, men etter snart en uke med 20 minus kan det bli litt mye. Bildene dine var fantastiske, her er det mørkt og vanskelig å få tatt skikkelige bilder, men snart kommer sola....varm klem fra meg.

Lantliv på Rosentorpet sa...

Vackra bilder du visar-
Gott nytt år! Sari

Anita S Home and Wine sa...

En liten romsjulshilsen til deg kjære Anki. Så vakre innlegg og med så mange varkre ord og tanker. Jeg er også så heldig og har feiret med alle mine nærmeste og det gir årntli glede. Vil takke for at jeg har blitt kjent med deg dette - setter utrolig pris på deg og dine koselige hilsner inne hos meg. SOm du sier - bloggverden er et hyggelig sted med mange flott mennesker. Idag skal vi på middag hos fetteren min - litt deilig å komme til dekket bord også ;)
Ellers så skal nyttårsaften feires her med gode venner. Ønsker deg en forstatt vakker og koselig romjul.
stor klem fra meg - anita s

Elisabeth sa...

Nydelige bilder <3

vil også ønske deg en fin romjul videre :)

klem

månestråle sa...

det er alltid en fryd å komme inn til deg - så vakre bilder og nydelige ord du setter sammen !!! du er nok en stor inspirator for mange mange mange av oss :)

Fortsatt God Jul til deg og dine!

Klem Anita

tante fiolett sa...

Et vakkert vinterstilleben og vakre ord:) alltid så koselig å lese dine poetiske ord til ettertanke!! Vinteren er skremmende flott vil jeg si;) Ønsker deg en fortsatt super romjul:)
klemmer fra Jeanette

Solveig`s familie og Interiør blogg!! sa...

Veldig vakkert, og nydelig sammensatt!!! Et vintereventyr du beskriver!! :)

Likte så godt bildene dine, englevingen og lykta var så fint sammen!! :)

Vinteren er fantastisk.. selv om det er kaldt!! Det er dette somer vinter! :)

Romjulsklemmer fra Solveig i svingen

lisje astrid's husblogg sa...

Hei:)
Ah!For eit herleg innlegg med slike nydelege bilder og gode ord♥

Tusen takk for koseleg besøk av deg inne på bloggen min:)

Ønskar deg gode romjulsdagar vidare og godt nytt år♥

Klem frå Astrid

Natalie sa...

Så koselige bilder :)Er helt enig at vinter er fint, når det er skikkelig vinter sånn som nå! Jeg elsker snøen! Selv om det er litt tungt og måke.. :)
{ Natalie }

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...