Foto & Inspirasjon

fredag 21. januar 2011

Stillheten...

Stillheten,
stillheten er som snø,
ingenting i verden faller så stille som den....
så vakker så uendelig stille...

Javisst er stillheten vakker
og ett nødvendig gode...
Vi mennesker behøver noen sekunder
av denne herlige stund...
det å sette seg ned, nyte, tenke & bare være...
og faktisk noen ganger kommer de gode tingene i livet til oss
så stillferdig det er som om man ikke
riktig forstår hva som skjedde...
Jeg håper virkelig ikke dere blir lei av mine blomster og stilleben... 
jeg er nok i en litt drømmende verden om dagen og det smitter nok av hi hi..
Det er mye som skjer i min lille verden nå fortiden,
  så det er faktisk godt å drømme seg bort litt med kameraet...
Disse første ukene på det nye året har startet så fantastisk bra
og jeg håper nå at resten av året går denne veien...
Kanskje kan jeg fortelle dere litt om mine planer for dette året ;)
Den som bare kunne spå fremtiden!!
Stillheten til å planlegge
er en nødvendighet nå...

Jeg må få takke dere alle for deres skjønne og gode ord,
de betyr enormt mye for meg...
jeg tror kanskje ikke alle vet at de små avtrykkene
deres faktisk brenner seg fast ett sted...
Tenk at jeg faktisk har vært på nippet til
å slutte å blogge... vel jeg er utrolig glad for
at jeg ikke gjorde det...
Det er DERES fortjeneste at jeg
fortsatt holder det i gang!!
Takk alle også til dere som
titter innom meg!

Så koselig at du fant veien til meg "Lises Drømmer"
jeg håper du finner glede & inspirasjon her
Ett varmt velkommen
& ett varmt takk til dere alle!


Ja er det ikke rart med stillheten,
den tankevekkende stunden,
da vi glemmer tid og rom...
Store ideer slår rot,
og små sår gror...

”Det var sant, tenkte hun, at de store tingene vekker ærefrykt i oss,
men de små tingene berøre oss…
av Bess Streeter Aldrich



Med dette lille innlegg om stillheten
ønsker jeg dere godinger en
fantastisk skjønn helg..
vi ses til uken! 

Varme gode klemmer!!




39 kommentarer:

emilias gömmor... sa...

Hur skulle man kunna tröttna på dina underbara blomster? Dom är en fröjd för hjärtat och ögat!
Önskar dig en härlig fredagskväll!

Kram Mimmi

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Hallo:)
nei vakre bilder av blomster blir en aldri trett av og nyte....det kalles synsnytelse og den er for lite kreditert:)Ja..stillheten er en ting..og tolmodigheten en annen:)
kos deg masse i kveld søte du...
klemklem

sylvia sa...

åå nei du, man blir aldri lei dine vakre innlegg, å nydelig dette var,
herlige ord å flotte bilder,
ønsker deg en riktig god helg.
klem fra sylvia

Mona/Villa Tverrteigen sa...

Anki!!!! Dette var nydelig skrevet.
Så flott ord og tanker.
Jeg er så enig med deg, stillheten er utrolig deilig faktisk. Ikke en tv, ikke en radio...bare stillhet.. Lytte til lyder som en ellers ikke hører pga av all påvirkning..

Stillheten er deilig og den har jeg veldig ofte behov for:)))

Nydelige bilder som vanlig, du er så flink!

Ha en fantastisk flott helg.

KLemmer

Hege (Charm) sa...

Blir aldri lei av dine vakre ord og bilder, du er skjønn tvers igjennom... Og dine gode avtrykk setter også spor skal du vite...

Nyt helgen søte du :)

Grip dagen sa...

Stillhet er for sinnet, det samme som frukt er for kroppen.
Det er oppbyggende og gjør deg frisk og god.
Jeg er glad i stillhet og må ha en dose av det for å trives.

Det er når det er stille at du hører vakre ting som bjørkesus og fuglesang også. Balsam for ørene!

Ønsker deg ei stille og roooolig helg!
Klem Marit

evab sa...

Så vackra bilder med vårkänsla, med ljus och ro.
Kram Eva

All Seasons sa...

Hello,
From Facebook I'm comming on your blog. It's wonderful, I love this photo's!
I signed up as a follower..

Maybe you like it to see my blog :)

Have a nice weekend.
greatings from Holland ☼
Patricia

Jennifer sa...

Nydelig innlegg som fikk en stressa kropp til å slappe litt av. Vakre stillben!

Nyt helga, klem fra meg.

Martilie sa...

Jeg nyter dine blomster og stilleben og lar meg både inspirere og også bare nyter den stille stunden og skjønnheten i det :)

Vakre ord og blomster..

Ønsker deg en nydelig helg!

Varme klemmer fra Tove

Grete sa...

Vakre bilder og blomster får vi aldri nok av;-)
MEN, du gjør meg så nysgjerrig med dine hint og det er nesten så man skulle tro du er gravid;-D

Håper du får en deilig helg!
Klem fra Grete

Elin med Draumesidene sa...

Kjære Anki! Takk for alt det vakre du deler! Nytelse! Og dette med å slutte å blogge, trur eg vi alle strir med tankane om, av og til? Eg har akkurat hatt det slik, og eg tenkjer at det er berre tull å bruke så mykje tid på dette. Men etter å ha halde opp nokre veker, merkar eg at det er så tomt uten alle bloggvener... Det er så godt å ha denne arenaen, for kommunikasjon, smil og inspirasjon.

Håper helga blir fin for deg og dine!
God klem frå Elin!

Mette, Fjellro-sa ♥ sa...

Herlig innlegg og ord til ettertanke♥

Er so glad at du fortsatt blogger!!!! Ei fryd å vere her inne hos deg:)

Og dine stilleben og roser er alltid skjønne...flinke du♥

Ønsker deg ei strålande helg.

Klem Mette.

Lantliv i Norregård sa...

Lovely!!!!! Underbara bilder!!

Välkommen att vara med i min utlottning om du har lust;o)

Kram Malin

Acosy home sa...

Jeg kikker inn hos deg hver gang du kommer med nye innlegg.De bildene er helt nydelig og jeg blir aldri lei av å se på de.Og de vakre ordene.Jeg føler med hva du skriver.
Håper du fortsetter å blogge.Så værsåsnill ikke gi opp.. :O(
God helg!!
Hilsen
Sassi

Tove `blogg verden sa...

Blir ALDRI lei dine innlegg!!!! Nydelige er de!! Elsker blomster og blonder og den romantiske stilen du har : )
Nyt helgen med dine kjære
God klem fra Tove

Janne sa...

Nydelige bilder! Nydelige ord! Jeg koser meg glugg ihjel her:))
God helg til deg!
Klem fra Janne

Maleviks Rosenträdgård sa...

Underbara bilder,,,,
Och visst är det skönt med stillhet i bland...

missa inte

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

imorgon.....
Välkommen :)
Håkan

Anne N. sa...

Ånei du, ikke blir vi lei av dine underbare ord og vakre blomster :o)
Det er så skjønt å lese alt det fine du skriver, som å fylle på batteriet samtidig som jeg får tid til å fundere litt over inneholdet!
Tusen takk for din kreativitet, Anki!
Klem, Anne:)

Hvite engler sa...

Nydelig skrevet,og flotte bilder ♥ klemmer

Anonym sa...

Så vakkert!! I bilder og ord! Glad for at du fortsetter å blogge.

-Dina

RandiSmykker sa...

Herlig blogg du har...Og nyyydelige bilder:-)

Hilsen fra Randi:)

Gugis Pärlor sa...

Vilken fin bukett du bjuder på! Trevlig njutbar blogg också ;O) Jag lägger dig på min lista och tittar absolut in flera gånger! Ha en trevlig helg!

Kram Gugi

Villa Minde sa...

Tusen takk for et herlig innlegg! Utrolig fint å lese dette en stille lørdagsmorgen her jeg sitter og nyter en kaffekopp før resten av bølingen står opp ;0) Ønsker deg en super lørdag! Klem fra meg

Blomstersmia sa...

Nydelige bilder du tar, du er veldig flink :)

Anette sa...

Fin blogg:)

Mitt hvite hus sa...

Nydelige bilder av avkre blomster..

herlig stemning..

håper du får en fin helg O=)

klemmer

Strandkullen sa...

Hej! Jag hittade din blogg idag genom "partyt hos Håkan". Dig vill jag följa. Otroligt fin blogg du har och underbara bilder. Välkommen till mig med om du vill! Kramis semlan

Crinoline sa...

Et fint innlegg i tekst og bilder,Anki. Håper du ikke slutter å blogge.Fortsatt god helg.Klem

Lunalu sa...

Så vakkert! Både bilder og tekst!
Og jeg er så enig - stillheten er fantastisk - som balsam for sjelen!
Og det er blomster også!!!
Ønsker deg en herlig søndag!
Klem fra Lunalu

Katharina sa...

Takk for koselig hilsen:) Nydelige bilder du viser, og vakre ord:) Alltid like inspirerede det!

En fin uke til deg! Klem fra Katharina

Jenta fra Vornese sa...

Utrolig flotte blider, og skjønneste teksten :)

Nyt resten av søndagen :)

Klem Gina

Gry sa...

Hei du VAKRE! Jeg kan garantere deg at jeg ikke blir lei dine blomster og stilleben!! Du gjør det bare så utrolig delikat og nydelig!!! Fargene du har valgt på tulipanene mot det hvite.. Så romantisk og sart og dine ord om stillhet... Mmmm.. Nydelig og sant! Vi trenger stillheten iblant, og tid til å la tanker og drømmer få gro og blomstre...

Godt at ting har startet så bra for deg i år, jeg krysser mine fingre for at dine drømmer og planer går i oppfyllelse og jeg kjenner på meg at det kommer de til å gjøre! ;) Og det har du fortjent kjære venn <3

Er så glad du ikke sluttet å blogge, det ville være et stort tap for blogglandia og for meg <3 Det går litt opp og ned med lysten til å blogge, sånn tror jeg det er for de fleste av oss. Når en får hatt en liten pause, kjenner man at lysten til å glede og inspirere er der igjen og det er godt ;)

Ha en fin ny uke og takk for omtanken. Du er GOD ;))) klemmer fra meg

Som mine dager er sa...

Nydelige bilder. Blir aldri lei vakre og stemningsfulle stilleben. Nyt stillheten og kos deg med uka som kommer.

Klem Marit

-Mia- sa...

Nydelig!! Man kan ikke bli lei av så flotte bilder og stilleben!! Og nå om dagen er det ekstra godt å se blomster! Idag smeltet solen masse snø, og man kjente den varme i ansiktet, det er såå utrolig deilig! Ha en god kveld, min venn! Klem

ANETTESHUS.COM sa...

Så vakre bilder, Anki! Blomstene er nyyydelige:)

Ha en fin ny uke!

KLEM KLEM
Anette:)

VillaVårfrubakken sa...

Så nydelig, akkurat nå er huset tomt, bare lille meg....oh jeg nyter det.

Ha en fantastisk fin uke.
Klem fra Mona

Modern Country sa...

Jeg har bare to ord,
VIDUNDERLIGE BILDER !!! Kjære deg, du er så flink altså. Har du sett så flott det var med gåsunger til tulipaner..Og nydelige farger.

Aina

Så Vitt Jag Vet sa...

Grattis tillatt boggen fyller 1 år.... Och vilken mängd besökare. Men det är inte konstigt för du har en underbar blogg med underbara bilder...
Ha det gott !
Jag länkar...
Kraam
Sanne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...