Foto & Inspirasjon

fredag 15. april 2011

Gammel fransk sifon...

God fredag!!


Endelig er det helg og tid for mange
skjønne dager sammen med
familien & venner...
Jeg har lenge vært på jakt etter 
disse gamle franske sifonene, de er så vakre.
Synes de er like dekorativt uansett om man liker
den romantiske landlige stilen eller den litt mer røffe.. 
Gammel Sifon…

Gleden var stor da jeg fant
disse hos Frøken Anker, Birgitte har virkelig
mye lekkert i sin butikk som du finner HER!
I dag har jeg tatt noen bilder 
 som jeg gjerne vil dele med dere her inne...
Håper de inspirerer & gleder dere som titter innom ;)


Jeg vil også få takke for alle
herlige og skjønne ord i mitt forrige innlegg!!
Dere er sååå gode!!

Dagene går fort nå,
påsken er rett om hjørnet ,
å noen har sikkert allerede startet påskeferien i dag...
Uansett om dere skal være hjemme
eller reise bort vil jeg ønske
dere alle en riktig
GOD PÅSKE!!



som Roald Øyen sier:

”Ingen påske uten et lass med bøker, sol fra skyfri himmel,
knopper som brister - og en hånd å holde i….”


så nyt folkens!!






21 kommentarer:

Sommerhuset i bakken sa...

Å, ja! Bildene både gleder og inspirerer! De er såååå vakre. Nydelige, duse farger. Som en drøm!

Ha en riktig god påske, du også!

Alfa sa...

Anki bildene du tar inspirerer alltid. Du får det vakreste frem av nesten ingenting.
Nyt påsken.
Klem

Hulda sa...

Veldig fint! Jeg falt for sifonen, et herlig mønster i glasset. Vakkert sammensatt i dine fine bilder.

God påskeferie! Jeg skal en dag på jobb i neste uke. :)

Herman Grans ♥ sa...

Nydelig :) God helg :) Hilsen Grete

Anitas hus sa...

Nydelige bilder!!!
Jeg er også glad i sifon flasker. Har en i grønn, men kunne tenkt meg en av den typen du har også, virkelig lekker!

Ha en fin påske!
Klem, Anita:O)

Renate´s hjem sa...

Tusen takk for at du deler disse vakre bildene med oss.
Ønsker deg en riktig god påske!

Renate

Ewa`s Galleri sa...

Vilken fin sifon ,de är väldigt populära nu ,och de är ju fina
Ha en riktigt skön helg

Maleviks Rosenträdgård sa...

Hej Anki
Super Duper Fint :)
å missa inte

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

VÄLKOMMEN :)
Håkan

Tina - www.Vintage-Blog.dk sa...

Søde Anki
Også en utrolig skøn og fredelig påske ønskes du og din familie ;o)
Ja sifoner er evigt aktuelle - dem sælger vi også mange af hos Vintage-Kompagniet ;o)
Klem Tina

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Åå,sifonen var nydelig...Vakre bilder,en ren fornøyelse å titte innom deg:))God helg..

VillaVårfrubakken sa...

Dåne, så fine bilder. Nå skal jeg inn og sjekke den butikken....ha en herlig helg du også....største klemmen

MissMette sa...

Hei Anki
NYDELIG sifon flaske du har funnet deg ღ og nydelige bilder. Skal inn å ta en titt hos Birgitte, takk for tips :) Skal være hjemme i påska her, så jeg titter nok innom deg igjen snart ღ God påske og ha en herlig helg, klem fra Mette

Har en drøm... sa...

Sukk ♥ Elsker bilden dine;)
Ha en herlig helg og en flott påskestart;))

Klem Line

Martilie sa...

Åhh så vakker! Fantastisk flott og nydelig sammen med blomster og blonder - du er stillebenenes mester :) Jeg bare NYTER de vakre bildene du tryller frem!

Ønsker deg og dine en nydelig påske og fiiin helg! NYT!

Vi reiser nordover og feirer på hytta ved sjøen (været er meldt dårlig, men håper på noen solglimt ;)

Stor klem til deg kjære Anki!
Tove

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Halloisen...
Skjønne bilder.....er det mye i porto når du bestiller fra Danmark??
Kos deg i påsken hvor enn du skal være.....
Klemklemklemklem

Gry sa...

Hei du vakre venn! Nydelig innlegg du har laget i det siste!! Fantastiske bilder som alltid hos deg og den sifonen var bare skjønn! Ja, Birgitte har så mye fint og jeg har lyst til å bestille både det ene og det andre ;) Herlige jordbærbilder, minner om SOMMMER... ;))

Jeg ligger litt etter med bloggingen.. Det har vært en travel uke med jobbtur til Oslo. Vi hadde en fin samling i en by i herlig vårstemning og spiste deilig middag på Annen Etage. Slett ikke værst ;) Jeg er tilbake i vanlig jobbing igjen og merker at dagene bare flyyyr av sted..

I dag har jeg kost meg ute med litt hagearbeid, deilig i sola!! Nå sitter jeg ute med et glass hvitvin og koser meg med blogg før jeg går i gang med pizza til kveldskosen.

Håper alt står bra til <3 Jeg ønsker deg og dine en riktig god påske, koooos dere!! Klemmer fra meg

salige lavendel sa...

Jeg har også handlet derfra, en skjønn emaljegryte som jeg skal bruke tl blomster. Hun har mye fint ja!! Denne flasken var også helskjønn.

littahvert sa...

Kjempeflotte bilder du tar, her er det mye og lære....
Flaskene er jo bare lekre, har selv flere i butikken for salg i grønt, de kjøpte jeg hos en atikvitetshandler i Sør Afrika så de har reist et stykke og vakre er de)))
Ha en flott palmesøndag!

Bekka sa...

Nydelig sifon og fantastiske, vakre og inspirerende bilder :)
Ha en fin søndag!
Klem fra Bekka

Anita S Home and Wine sa...

God søndag kjære Anki

Håper du nyter søndagen og helgen. Nå er det påskeferie for min del- det skal bli deilig - lenge siden jeg har hatt såå lang påskeferie.

Sitter og ser på bildene dine og så slo tanken meg. Hun bør jo snart gi ut sin egen inspirasjons bok - du tar jo bare sååå flotte bilder - har du tenkt tanken ?
hvis ikke så syntes jeg du skal gjøre det. Syntes du er så flink at du ikke bare bør være en del av en annens bok.

Nå skal vi snart på middag til foreldrene mine - min gamle far har blitt pensjonist - syntes det er veldig rart og litt trist faktisk.

ønsker deg en flott dag kjære venn
klemmer fra meg

Elin / Draumesidene sa...

Nydeleg sifon! Du har rett; desse passar saman med både sart og røft! Vakre bilder! Tusen takk for dine fine ord til meg, både på bloggen og FB! Eg har desverre vore dårleg i det siste, så det er litt vanskeleg å få skrevet kommentarar. Men eg er innom og får inspirasjon! :)

Ynskjer deg og dine ei vakker høgtid, håper at du får mange fine opplevingar i komande veke!

God klem,
Elin :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...