Foto & Inspirasjon

lørdag 9. april 2011

J♥rdbær....

Hei dere,
er det flere som har kjent den
deilige varme brisen i dag?
♥ 
Åh så deilig!!!
Virkelig en herlig, god følelse... 
litt sånn forsommer egentlig...
*hihi drømmer jeg*
Jeg vet det er litt tidlig,
men jeg måtte bare starte med jordbærsesongen...
... hele væla er bærre jordbær, finn et strå og træ dom på ...

av alles Alf Prøysen

Det er jo så godt, selv om disse bærene ikke er 
av det norske slaget så var de faktisk 
gode & søte..
...å med vanilje-is og O´Boy sjokopulver er det himmelsk godt!
Jeg liker sjokoladepulver på det meste...
Jordbær – så deilig gode,
verdens søteste faktisk! 

”Og naar kvelden kommer til os,
tænder jeg et lys i stuen,
og vi summer sagte sammen
hver vor vise, jeg og fluen…”

Arnulf Øverland


Mens dagen har gått ser jeg at
jeg har fått nye følgere,
så utrolig koselig ...
Velkommen skal du være!
"Vera" & "Vintagepia"
velkommen skal dere være, jeg håper dere
vil trives og la dere inspireres!
Tusen takk for
alle ord!

Nå skal jeg nyte ett glass hvitt
og noen deilige røde bær...
"Jeg påstår at nytelse er ytelse…."
♥  
Ønsker alle som titter
forbi meg en fantastisk skjønn kveld

& morgendag!!

15 kommentarer:

Hege (Charm) sa...

Så nydelige bilder og ord! Nyter jordbær vi også, med vaniljesaus... nam...
Her i Trøndelag har det vært plaskregn, så jeg har shoppa støvler og regnfrakk. Krysser fingene for deilig sooool i morra!

Ha en deilig kveld da!

Klem fra Hege

Lotte sa...

åh, som jeg gleder meg til den norske jordbærsesongen setter igang! Fikk vann i munnen av denne posten:)
Ha en flott helg!
klem Lotte

Har en drøm... sa...

God kveld!
Ja, i dag har det vært deilig VÅR!
Helt fantastisk! Vi satt i solveggen og kosa oss i flere timer... ♥
Det så deilig ut med jordbær, jeg elsker jordbær og is ♥

Ha en fortsatt fin helg!

Klem Line

Tina - www.Vintage-Blog.dk sa...

Søde Anki
Skønne billeder du viser igen i dag ;o) Jeg glæder mig også usigeligt meget til de danske jordbær - helst dem som er nyplukkede og dejligt varme fra marken.
Håber du får en helt vidunderlig solrig søndag - husk at nyde de dejlige varme stråler - hvis i også er heldige at få sol i morgen søndag ;o)
Klem Tina

Vilmershus sa...

God morgen en tidlig søndagsmorgen:)tusen hjertelig takk for koselig kommentar på min blogg-og så ble så glad når du har lyst å følge min blogg-det varmer virkelig et ferskt blogghjerte:)
så nydelige delikate bilder du tar-og så fikk jeg bare såååå lyst på jordbær-ser virkelig frem til jordbærsesongen setter inn her i nord.Håper du får en fin søndag sammen med dine gutter-selv koser vi oss med barnetv og blogging under pleddet:)
Søndagssmil fra Vera

sologbolig sa...

Mmmmmm.....jordbær er deilig og nå frista du skikkelig.
Endelig har vi fått vår også, gårsdagen var fin. Håper denne dagen blir det også. Ha ein flott søndag.

Landcharm sa...

For noen delikate og fristende bilder! Ha en fin dag.

Bettum Villa sa...

Nå fikk jeg også lyst på jordbær! Får vente til freddan ;).

Klem Madelén

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

MMmm..jordbær! Har tjuvstarta litt med utenlandske bær her og. Lekre bilder!
Ha ein strålande dag!
Klem:)

PERFEKT LYKKE sa...

Det varme været er helt fantastisk! Jordbærbildene dine minner om sommer! Har tatt meg en runde her inne, og liker det jeg ser! Fine bilder og moro lesining ;)

Ha en strålende søndag!
Hilsen fra bloggvenn Helle

Tina sa...

Tusind tak for din søde kommentar inde hos mig :-)
Mums nogle skønne jordbær - glæder mig allerede til den danske sommer med jordbær - frisk frugt!
Håber du har nydt weekenden - her har vi haft + 18 grader - helt fantastisk - kaffen kunne nydes på terrassen!
God start på ugen / klem Tina

sis sa...

Fantastisk stemning du klarer å fange! Utrolig flott! Ha en fantastisk uke! Klem

Hespe sa...

Ett helt fantastisk, herlig innlegg Anki - nydelige bilder! Åhhh, så herlig det er å føle på at våren er her!!! I hele går ettermiddag satt jeg på verandaen hos en god venninne - kosa oss med vin og tapas, og livet var bare herlig!!!

Nyt dagen - enda varmere i dag!

Goklem fra Hildegunn

Den Grønne Baljen sa...

MMM dette så deilig ut... skal jammen kjøpe jordbær til helgen..

herlige bilder =)

ha en fin uke videre 0))

klemme r

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Var hos venninne på lunsj i går,og da fikk jeg jordbær...de var ikke så verste:)
Nydelige fristende bilder...er i butik....i dag...
Hektiske dager....
kos deg med prosjektet ditt...
klemklem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...