Foto & Inspirasjon

torsdag 7. april 2011

Rustne nøkler....


Torsdag... 
Solen skinner
& fuglene flyr sikk sakk i vinden...
ja jeg skal si det blåser i dag!
Blåsbortdagen er her… 
-hold fast!!

Det beste er å sitte på en lun plass
å bare nyte solen..
Hortensia & rustne nøkler 
synes jeg passer fint sammen
jeg håper du liker min lille montasje..
Denne fargen på Hortensiaen er
bare så lekker synes jeg..
Hortensia er også en av
mine favoritter...
Jo flere jo bedre!!
Disse nøklene kjøpte jeg for lenge siden,
om jeg ikke husker helt feil så var 
det hos Lunehjem...
Rust så vakkert!!

Jeg liker disse veldig godt
og jeg elsker den vakre
rustne patinan!
Ord er ikke bare ord,
de har en mening som gjør glad!

Jeg må i dag også få takke dere
her inne for alle deres varme & gode ord!
Jeg skulle så gjerne ha skrevet til hver enkelt,
men jeg titter innom når
formen er bedre...

Ser jeg har vært så heldig å få flere følgere,
ett varmt velkommen skal dere være,
både her og dere på Bloglovin!!
Ønsker dere ett varmt velkommen !!

"Hvorfor ikke", "María Cecilia" & "Marianne M.H"
Jeg håper dere vil trives og la dere inspirere
her hos meg!

Dessverre har det ikke blitt så 
mye blogging som jeg hadde ønsket...
formen er ikke helt på topp, forkjølelsen herjer i kroppen!
Like bliiid!!

Jeg & minsten "koser" oss hjemme med host og hark,
håper bare resten av familien klarer seg!

Men uansett er livet herlig dere!!

Ønsker dere alle en fantastisk skjønn torsdag,
snart er helgen her.. igjen ;-)

”Vinden blæs synna,
og vinden blæs norda,
lyset og skuggen er syskjen på jorda…”

av Einar Skjæeraasen



15 kommentarer:

Hallingstad sa...

Her blåser det også, så jeg foretrekker å sitte innenfor... Fiiine bilder du viser :-) God bedring til dere! Klem; Heidi

Mette sa...

Hei Anki
Så nydelige bilder du viser ღ En fryd å titte innom deg. Håper at du har det bare bra, ønsker deg masse god bedring ღ Her høljer regnet ned i dag, men det som er så deilig er at all snøen har endelig reist sin vei :)) Ha en flott dag, stor klem fra Mette

Vit som snö sa...

Hej Anki.
Så otroligt vackra bilder...som tavlor tycker jag! Underbara färger i hortensian!
Jag har likadana nycklar faktiskt, dom är så fina!
Vårförkylning, det kan vara riktigt segt tyvärr. Jag misstänker att jag har något virus på g oxå, känns så. Bara det görs undan innan mina 2 solveckor i maj:)
Visst är det hääärligt att våren är här!!! Även om vi har snö kvar så är det varmt o skönt i luften och snön sjunker undan för var dag. Snart trädgårdstid:)))
Sköt om dej, krya på dej o ha det gott!
Kram Cilla

mona.z sa...

Vakre bilder:) Du får trøste deg med at dere har sol. Her har vi sur vind, regnbyger og grå himmel. Blir heldigvis i godt hummør når jeg ser på dine vakre bilder, ønsker deg riktig god bedring, klem

Christine sa...

So fine bilde, av fine ting :) Alltid koselig å stikka innom bloggen din! Ønske deg ein finfin dag!!

Klem frå Christine

Hulda sa...

Super kombinasjon med lilla hortensia og de gamle nøklene. Dette var vakkert.

Frøken H sa...

Så utrolig vakre bilder! :) Hortensia er en nydelig blomst, og endelig har jeg klart å holde liv i min leeeenge. Så når den er blomstret av, skal jeg virkelig unne meg en ny! ;) Fra å ikke ha grønne fingre i det hele tatt, så ser det faktisk ut som det er håp for meg også...:) Hehe! Her blåser vi nesten bort også, så minstegutt (som også er forkjøla) og jeg holder oss inne dag! God bedring til dere! ♥

klem Frøken H

Ewa`s Galleri sa...

Vilken fin färg på hortensia
Och ihop med nycklarna blev det suveränt
Har själv svårt att gå förbi där det finns gamla nycklar till salu
Ha en bra dag

Mamsens hus sa...

Nydelige bilder. :)
Masse god bedring til deg!
Klem

Fru Ask Wilhelmsen sa...

Så vakre bilder. Hortensia er en vakker blomst, med farger til hvert humør:) Jeg er ikke så flink med blomster da, så eføy er den planten som trives best hos meg. Unner meg en Hortensia nå og da:)
Ha en deilig kveld og god bedring:)

weisser traum sa...

oh guten morgen du liebe
traumhaftschön deine fotos.
wünsch dir einen schönen tag.
sei lieb gegrüsst daniela

Frøken Anker sa...

Ikke godt med sygdom. Men det giver lidt tid til at blogge :-)
Tidligere smed man gamle rustne nøgler væk. I dag bliver de hængt op til dekoration :-)
Spøjst!

God bedring
Klem

Hespe sa...

På en blåsbort dag var det iallfall deilig å komme inn til deg, og se disse vakre bildene dine - helt fantastisk flotte!!

Ønsker deg en kjempefin helg - det er meldt sol og det liker vi!!

Goklem fra Hildegunn

Sylvia sa...

Hello,
I've just found your beautiful blog !
These pictures are so beautiful, love the color of the hydrangea and it goes well with the rusty keys !
Wish you a nice weekend,
Sylvia

Gry sa...

Hei vennen! Huff så dumt at formen ikke er bra.. Men jeg er 100% sikker på at du er like blid for det ;)) Du er bare skjønn! Nydelig bilder, som ALLTID! Nøklene er vakre og hortensiaen har virkelig en spesiell og vakker farge, har ikke sett maken! Bildene dine er til å drømme seg bort i! Også de i Sanselig sommer, de er som en sommerdrøm <3

Ja, det er virkelig blåsbortdagen her i dag også! Hadde planer om å sette meg til ute, men valgte å holde meg inne. Håper på stillere vær i morgen, det er jo så deilig når det ikke blåser. Men nyter uansett hver en dag nå, det bare så herlig med den årstiden vi er inne i. Ønsker deg en deilig helg og håper at formen stiger! Mange varme klemmer fra din venn Gry <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...