Foto & Inspirasjon

fredag 6. mai 2011

En drøm herlige s♥mmer....

”Du rører ikkje ein blom
utan stjernone skjelv…”


God helg kjære alle!


Hei alle og god helg!!
Javisst er det godt å leve i disse dager!
Dagene er lyse & fine, det grønnes i li & daler,
humlene summer glade og tilfreds forbi...
Hva gjør vel litt regn i ny & ne?

Jeg virkelig stråler om kapp med dagen!!


Peoner er noe av det skjønneste som finnes,
kan man kalle den "Livetsrose"?
Ja, jeg tror nesten det...

Bonderoser står i hagen å skinner…
Ja akk så skjønne, der de står
side om side med tunge hoder
& nikker tilfreds….
- Anki

Ja, disse skjønnheter minner meg om min barndoms sommre,
der jeg sprang barfot i farmors store eplehage...
Å den som kunne gitt meg disse dager tilbake....
Bonderose eller Peoner om du vil...


Minnene er godt bevart langt inn i sjelen!!
Det er nok også derfor jeg ikke klarer å 
gå forbi disse hos blomsterhandleren ..
Jeg må få takke alle dere for den varmen og godheten 
dere legger igjen til meg! Jeg er varm om hjertet!!

Tusen takk alle sammen!!

Takk for at dere beriker min hverdag
med så mye omtanke & glede!
Jeg vil passe på å få
ønske dere som titter innom meg
en helt fantastisk helg!!

Så vil jeg også få ønske "Mitt Landliv" ett varmt velkommen,
jeg håper du vil trives og bli inspirert her hos meg!!
Så koselig at du fant veien hit :)

Nyt hver dråpe i livets timeglass!!


Varme klemmer fra meg,

Anki







19 kommentarer:

Magdalena sa...

vakkkert... nydleig innlegg...
peonen er utrolig frodig og vakker, den ble også kalt fattigmannsrose, bønder og fattiga hadde ikke råd til ekte roser ,slik som lensmannen og presten hadde...
peonen står mitt hjerte nærmere enn ekte roser, kanskje fordi eg er bondejente...

ha en skjønn helg! hilsen magny

Mamsens hus sa...

Flott innlegg med nydelige bilder.
Ha en fin kveld :)
Klem

lavendel mio sa...

Herlig innlegg...pion er så vakkert!!!
Så spennende at du skal åpne butikk:)
Ønsker deg en nydelig helg, klem Hanne

Trine - Franske drømmer sa...

Vakkert innlegg, vennen- som vanlig! Nyydelige blomster :-))

Så moro at du skal åpne din egen butikk! Fantastisk!! Dette gleder jeg meg stort til- er det noen som vil lykkes med noe slikt, så er det nettopp DEG! ღ

Ønsker deg og dine en finfin helg!

Gode klemmer

Chanette sa...

Herlig innlegg med nydelige bilder!!
Ønsker deg en strålende helg! Klem

Har en drøm... sa...

Herlig innlegg med nydelige bilder ♥ Elsker Pioner;)
Ha en herlig helg - nyt den!

Klem Line

helle sa...

Jamen tillykke med åbningen af butik og velkommen i klubben. Jeg vil sige dig at det er så skønt at gå rundt i sin helt egen verden og beskæftige sig med det man elsker mest! En gave, nyd det!

Klem fra Helle

Bella sa...

Hello Anki,
I love Peonies, I have never heard life rose, very nice!! Your photos are gorgeous:-)
Bella

Ewa`s Galleri sa...

Vad roligt med egen butik,Grattis
och vilka fina bilder älskar pioner
Ha en riktigt skön dag

Tove `blogg verden sa...

<3 Nydelig <3 Anki!!! Har aldri hatt en peon i hus...ikke sett de hos blomsterbutikken her desverre...Må se når jeg skal til Tromsø neste gang : )
Nyt helgen
klem Tove

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Halloen:)
Ja..de er så fantastiske...mine er kommet helt ut..og de er så stoooore:)
Denne buketten jeg har nå...skulle som sagt ønsket den sto i all evighet:):)
Er så stolt av meg selv i dag....er ikke på et eneste loppemarked:)
Kos deg i det nydelige været......sommer i dag:)
klemklem til deg

EvaB sa...

Älskar också pioner. Köpte en ny planta i veckan, doftpion,Grattis till butiken, ska bli trevligt att läsa mer om den. Njöt av bilderna på din underbart vackra dukning i ett tidigare inlägg.
Må så gott!
EvaB

Christine sa...

So flotte bilde. So sommarsleg og fint. Peoner e jo berre sooo lekkert :)

Ønske deg ei fortsatt fin og god helg.

Klem frå Christine

sologbolig sa...

Nydelig, nydelig .....
Ja, nå må vi nyte kvart øyeblikk av denne deilige sommaren.
Ha ein flott søndag.

Solbakken sa...

Får aldri nok av å se dine fantastisk flotte bilder, styling og ord "for dagen".

Du har en gave Anki.

Klem fra Solbakken

Lillelaila sa...

Å du herlige Anki! Du skal vite at du beriker denne bloggverden selv med dine nydelige bilder og ord!
Skjønner godt at du ikke klarer å la være å ta med deg peoner hjem..
og så flott at du deler med oss!
klem fra Laila

VillaVårfrubakken sa...

Så enig, peoner er bare vakre, og det som minner oss på vakre ting blir uforglemmelig.....ha en herlig uke goe Anki, klem fra Mona

Tessi sa...

Herlighet for noen vakre bilder! Peoner er min yndlingsblomst uten tvil<3

x tessi

http://tessi-la-la-land.blogspot.com/

Lindas Lille Leilighet sa...

Kjempefine bilder:) Fiiiine peoner ja<3
Og gratulerer så mye med interiørbutikken din:D Kommer den på nett også eller?

Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...