Bloggen, butikken & nettbutikken er i forandring…!!

søndag 1. mai 2011

Når drøm blir virkeligheten♥


Hei alle og god 1 mai!!
Kom Mai du skjønne milde….

Ja nå er skjønne mai her i sin vakre prakt,
blomster & trær spirer & gror, om man kjenner litt ekstra etter
kjenner man kanskje energien pumpe og humøret deretter
nå når vi vet at sommeren er i anmarsj....
en fantastisk deilig tid!
…du  gjør skogen atter grønn….



Jeg kjenner nok som mai,
nytt liv som spirer, håp og drømmer har slått rot.. 
Blodet bruser …

kanskje også litt skummelt på et vis, men kjære alle sammen,
så vannvittig SPENNENDE dette er!


Min Drøm…

Jeg har alltid hatt en drøm 
i mitt liv om å skape noe eget i livet,
men som sikkert mange med meg skal det 
mye til for å tørre å sette drømmen sin
ut i den store, litt skumle verden...
…hva om skjebnen fikk bestemme?


Men noe skjedde i livet mitt som gjorde
at jeg MÅTTE legge mitt kjære yrke på hyllen.. kroppen sa stopp dessverre... 
"ingen stillesittende jobb på deg mer frøken!" var beskjeden.
…skjebnen – ja jeg tror jeg tror!!

Kan si det ikke var morsomt å få en slik beskjed,
men jeg ser positivt på det nå, så etter mye grublerier,
Berg & dalbane…

og kjøring i berg & dalbanen noen ganger
ser jeg dette som en ny mulighet
i mitt liv!
Ble min virkelighet....

Så nå kjære alle sammen
har jeg endelig den gleden av å fortelle min lille hemmelighet,
som også har tatt å kommer til å ta mye av min
tid her på bloggen....

Min nye vei å gå….

Jeg fikk "GO" i januar/februar og etter
den herlige beskjeden har det gått - ja, slag i slag!!
Helt utrooolig, åååh så gøy!!!
Så nå er min lille drøm som ung
blitt til den store virkelighet
som voksen!!

Landlige Hjem
blir butikkens navn, en liten koselig interiøbutikk
med sesongens blomster og et lite knippe
utvalgte klær, pluss något attåt
som jeg ikke vil røpe enda...

Landlige Hjem….

Jeg kommer etterhvert nå
til å ta dere med meg
på veien videre
til åpningen..

Å hva som hender, det hender….
Oh, dette var utrolig gøy
å dele med dere!! Nå kjennes det faktisk
enda mer virkelig *smiler*!!

Nyt av dagen kjære venn,
takk for at nettopp du tittet forbi meg!!

Vi ses snart igjen!!

PS! Jeg kommer tilbake med sted & åpningsdato noe senere ;)
Litt spenning må det jo være hi hi ....

Nyt av herlige Mai,
& ta deg tid til å ”bare være” !!





41 kommentarer:

Grete sa...

Så morsomt, det skal bli spennende å følge med fremover for at det blir en "butikk" med sjarme og stil er jeg ikke i tvil om;)

Masse lykke til og varme klemmer fra meg!

Fru Ask Wilhelmsen sa...

Gratulerer,så utrolig gøy. Det er utrolig herlig å høre om drømmer som går i oppfyllelse. Jeg ønsker deg all lykke for din nye butikk og for at drømmene dine blir som du ønsker. Gleder meg til videre avsløringer:) Ha en god søndag og en herlig maidag. Klem:)

Magdalena sa...

gratulerer så herlig...
ingenting er som drømmer som går i oppfyllelse... lykke til....
klem,magny

♥ Pia... sa...

Men OJ det var verkligen en härlig dröm som blir verklighet.. Som så många andra har jag en liknade dröm.. MIN dröm slår nog inte ut såå där stort.. men liiiiite :) Ska bli spännande att följa din fortsättning..kram..Pia

♥ Pia... sa...

Glömde säga lycka till:)

Marianne's lille rom sa...

Så spennende og morsomt at du får drømmen din oppfylt! Masse lykke til, blir spennende å høre mer! Ha en fin dag! Klem.

Almas Hus sa...

Så Herlig og gøy!!
Masse lykke til, gleder meg til fortsettelsen.
Ha en strålende dag!
Klem

Jijji sa...

Gratulerer! Så koselig med egen interiørbutikk! Moro... Ønsker deg masse lykke til på veien!

Klem fra Jijji

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Ohhh, så gøy dette var vennen ! ♥ Er det noen som fortjener det er det du, og jeg vet at denne butikken kommer til å bli helt skjønn. ♥ Og gjett om jeg kommer på besøk, hihi... :) Gratulerer så mye kjære du, og masse lykke til ! ♥

God klem fra Anette :)

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Grattis, så gøy.. Javisst er det utrolig morro å drive noe eget.
Lykke til,gleder meg til tid og sted...Ha en flott 1 Mai:))

Mamsens hus sa...

Så utrolig bra! :)
GRATULERER så mye, og lykke til!
Gleder meg til å følge deg i prosessen.
Vakre bilder du viser.
Ha en fortsatt fin 1 mai.
Klem

Fossestua sa...

Gratulere så mye! Så koselig å høre at din drøm har gått i oppfyllelse :) Blir det nettbutikk også?
Ønsker deg en strålende dag, og masse lykke til med butikken din :)
Klem fra Lise

MissMette sa...

Gratulerer såååååå mye ღ så gøy da,
og så spennende ღ Gleder meg masse
til å følge deg videre fremover :)
Blir det nettbuutikk eller kan man
f.eks bestille varer fra deg ut fra
bilder fra butikken din?

Ønsker deg en fin, fin søndag og
1. mai ღ Stor klem fra Mette

tove sa...

Gratulerer, så utrolig gøy. Din heldig gris. Skikkelig misunnelig... Er jeg på den kanten skal jeg komme innom deg.
Masse lykke til.
Klem Tove

Tove `blogg verden sa...

Gratulerer så utrolig mye : D Så gøy og spennende!! I dag rakk jeg ikke å se på bildene dine, for jeg var så spent på hva du skrev : D Så nå må jeg titte en gang til ; )
Klem Tove

Villa Bjørkhaug sa...

Vakkert innlegg som gir meg pågangsenergi og masse positive gide tanker så takk for dette! Du skriv alltid så fint og positivt!

Takk for det du utstråler på bloggen i kvart innlegg;)
Linn Therese og Villa bjørkhaug;)

VillaVårfrubakken sa...

Å så herlig, jeg har nok en drøm om noe i den retningen jeg og, og nå får jeg den glede å følge deg, for jeg håper du deler litt av prosessen med oss..... Skjønner det kribler litt ekstra i vår for deg ja, jeg gleder meg virkelig på dine vegner......varm klem fra meg.

Maleviks Rosenträdgård sa...

Hej Anki
Javisst e det härligt nu :)
Gratulerar :)
missa inte

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

Välkommen
Håkan

Har en drøm... sa...

Ååå, så gøy Anki;)
Heldige, tøffe du som gir drømmen din liv ♥
Her har og kroppen sagt sitt om det ene og det andre, og det er ikke like enklet og takle i en relativt ung alder...
Jeg måtte desverre si opp min jobb for ikke så veldig lenge siden og, og jeg håper det betyr at nye dører åpnes;))

Dette blir kjempespennende og jeg er heeelt sikker på at din butikk blir kjempefiiin ♥
Lykke til!

Klem line

Hulda sa...

Dette var kjekt for deg! Så flott når en drøm kan bli virkelighet! Gratulerer så mye! :) Så må jeg også si at bildene dine er vakre. Et nydelig, gammelt bestikk du viser sammen med blonder og fine hvitveis.

Alfa sa...

Så spennende:0). Gratulerer så masse.
Gleder meg til å følge det videre.
Ha en flott uke. Nydelige bilder du viser.
Klem

Tina - www.Vintage-Blog.dk sa...

Søde du - det var da ikke så slemt endda at få den besked af lægen hva ??? ;o)
Et kæmpe TILLYKKE skal lyde herfra - ved præcis hvordan du har og har haft det. Alle det tanker om det nu går og meget mere - men du har gjort det !!!
Tillykke med det store spring og livet som selvstændig - jeg er sikker på at du ikke vil fortryde det et sekund.
Nuvel det er hårdt - og til tider rigtig hårdt - men at have sit eget og gøre noget for sig selv - det er lykken - den sande lykke.
Jeg glæder mig meget til at høre mere om din lille butik og ønsker dig alt held og lykke ;o)
Klem fra mig din ven ;o)

Siv sa...

Gratulerer så mye !!!
Kjempegøy og spennende blir nok dette tenker jeg ;)
Har bare ventet på denne nyheten jeg, hi hi...med dine flittige fingre og evner innen disse områdene, blir det garantert suksess :) Jeg kommer ihvertfall til å ta turen til deg fler en en gang ;)
Nydelige mai bilder du viser i dag, en herlig måned foran oss nå .)

Ønsker deg masse lykke til og gleder meg til å følge med deg på ferden ;)

Nyt glade mai dager vennen ♥

Anita S Home and Wine sa...

Hei kjære Anki..
Jeg må bare si gratulerer - såååå spennende, er nok mange her inne som går med en slik drøm ! Årnli koselig konsept du har valgt, spennede hva den siste biten er - noe å putte i munnen kanskje, et minikafe hjørne... ja jeg gleder meg til å høre. jeg er sikker på at det vil bli en opplevelse å gå i din butikk. Masssse lykke til kjære venn
klems fra meg Anita S

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Halloisen:)
Ja...det var jo ganske rett ant dettte ja:)Grattis grattis:)Er det på det nye sentret som skal åpne??:)
Da gleder vi oss til åpningen:)
klemklem til deg søtnos:)

Christine sa...

Gratulera kjempe masse!!

Ingenting e som når ein draum går i oppfylling :) Glede meg til å følga med vidare.

Klemma frå Christine

Bekka sa...

Så spennende, masse lykke til!
Gøy med drømmer som blir til virkelighet, tror nok skjebnen hadde en finger med i spillet her ;-)
Jeg åpnet nettbutikk i dag, så kjenner til spenningen og kriblingen i magen av å realisere en drøm!
Klem fra Bekka

Martilie sa...

Gratulerer kjære Anki. Så utrolig koselig og spennende!

Jeg er helt sikker på at dette blir en butikk verdt å kjøre fra Hønefoss for å besøke :) Gleder meg allerede..

Ønsker deg all verdens lykke til både med forberedelser og igangkjøring!

Kjempestor klem til deg fra Tove

Anne N. sa...

Åh gratulerer Anki, det er jo kjempegode nyheter :o)
Du vil klæ en slik liten butikk!!
Gleder meg stort til å følge med i bloggen, desverre bor jeg ALTFOR langt vekk til å få handlet hos deg, men jeg vil så gjerne få "titte" inn her!
Stor klem til deg, Anne:)

Mona/Villa Tverrteigen sa...

Ååååå Anki...Jeg smiler fra øre til øre og sitter ganske her å "tripper"...
Nå ble jeg virkelig glad på dine vegne. For en flott ny start, egen butikk. En drøm som sikkert de fleste av oss har ja..Jeg drømmer også om det en gang i fremtiden:) En gang når kroppen henger med å ønsker det samme som hodet... Nok om det!

GRATULERER ANKI!

Jeg gleder meg sykt til å følge deg på denne veien og høre mer om dette.
Håper du har hatt en flott helg. Det har jeg...

Ha en fin dag.
Klemmer fra Mona

Solbakken sa...

Heeei, det hørtes fantastisk ut både for deg og oss andre.

Lykke til med forberedelsene frem til åpningsdagen.

Gleder meg til å besøke deg der også.

Franciskas Vakre Verden sa...

Gratulerer så mye Anki!!!!

Så utrolig koselig at du endelig kan røpe hemmeligheten din!

Jeg ønsker deg alt godt med butikken din, er helt sikker på at den blir fantastisk!

STOOOR klem Franciska :-)

Silje sa...

Gleder meg masse på dine vegne. Blir spennende å følge planene videre. Lykke til!
Klem fra Silje.

Kalita sa...

Gratulerer, Anki!! Så utrolig gøy å lese om drømmen din som går i oppfyllelse! Ble helt rørt :-) Lykke, lykke til :-)
Klem fra Kjerstin

Sìv`s verden sa...

Gratulerer,så kjekt!!:)) Masse lykke til!:)

Klem

Anette Willemine sa...

Så utrolig gøy å høre, Anki! Gratulerer så masse! Dette kommer til å bli en butikk med stor inspirasjon. DET er i alle fall sikkert!
Gleder meg STORT til åpningen. Jeg kommer til Jessheim - sporenstreks!

Varm gratulasjonsklem til skjønne deg fra,
Anette Willemine

Guros Vindu sa...

Så flott:-) Det er aldri for sent å starte på nytt det har jeg alltid sakt. Det blir spennende å følge deg videre.
Lykke til:-)

Guro

Gry sa...

Gratulerer min kjære venn!!!!! Åh, jeg kan rett og slett ikke få sagt hvor GLAD jeg er på dine vegne!!! SÅÅÅ utrolig gøy altså, en DRØM som går i oppfyllelse!

Og det er jo nettopp det som er så herlig med livet! Vi kan fylle det med akkurat hva vi vil, så lenge vi tør å drømme og tør å tro på at drømmene kan bli virkelighet <3 Dette blir det kjempespennende å høre mer om, gleder meg ;) Nyt go´følelsen kjære deg! LYKKE!

Og vakre bilder som ALLTID! En superduper uke videre til deg ;) Klemmer i bøtter og spann fra meg ;))

Maliva`s verden sa...

Salut!
Så spennende, hadde det på følelsen kan du si.hi.hi. Så inspirerende å høre at drømmen din blir til en virkelighet;o) Gleder meg til å besøke butikken din.
Har du fått lokaler enda eller? Lykke til med forberedelsene....dette blir gøy!
Klemz

salige lavendel sa...

Dette blir spennende å følge med på =) Tenker du får til en riktig riktig lekker butikk! Masse lykke til med innspurten. Gøy å få til en drøm!

Camilla sa...

Hei Anki! Så spennende at drømmen din endelig blir virkelig!! Det kommer til å bli flott. Tar gjerne en tur innom når dørene åpner:-)
Ha en fortsatt flott dag :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...