Foto & Inspirasjon

onsdag 4. mai 2011

Romantiskt ♥ for to...

God onsdag alle
så var man allerede godt ut i uken!
Skal si dagene flyr avgårde!

Hver dag er en fest!!

Mai er virkelig en deilig måned,
å er det ikke bare så vakkert å ta seg en tur ut i marka...
 Se alt som spirer & gror, høre fuglekvitter og plukke buketter
med skjønne hvitveis & blåbærlyng..
Åh som jeg nyter denne tiden!


Måndens utfordring hos Nib-jentene
er dekk et Festbord, å den fikk jeg så lyst til å bli med på.... 
så her kommer mitt bidrag...
Et lite romantisk bidrag :)

Har du lyst å se alle de andres fantastiske bidrag
klikker du bare på "Festbord" under her,
det er virkelig mye herlig inspirasjon å finne!!


Jeg ønsker alle masse lykke til!!



Jeg elsker å pynte og lage blomsterarrangement
for en anledning eller ingen anledning...

"...for hver dag er en fest, 

det er kun en selv som bestemmer hvordan den skal bli!"




”Kjærlighet er hele knoppen, hele blomsten, hele frukten….”

av Bjørnstjerne Bjørnson



”Kjærligheten er en sykdom som ikke kan skjules.
Et ord,
et øyekast,
ja selv tausheten forråder den….”
av Pierre Abelard





Ja, kjære alle sammen, 
jeg håper dere fikk inspirasjon her hos meg i dag...

Jeg må få takke alle dere skjønninger for alle
fantastiske gratulasjonshilsninger!!
Ett hjertens tusen takk!!
♥    
Tusen hjertelig takk

& Velkommen til meg!!


Så vil jeg få ønske nye følgere ett
varmt velkommen hit til meg,
jeg håper dere trives og 
lar dere inspirere!

"Dodis", " Pia Vardagsrummet", Catharina", Domov Pod Lesom"
"Susan Durup", "Hem Ljufa Hem" & Reklame"

Velkommen!!


Ønsker dere som titter innom meg
en fabelaktig maidag!!

Ta vare på stunden &
nyt hvert minutt av dagen!!

Vi ses snart!!










36 kommentarer:

tove sa...

Hei hei Anki
Masse lykke til med bidraget. Retten og sletten lekkert!
Klem Tove

Hallingstad sa...

Nydelig, Anki! Lykke til :-) Klem; Heidi

Magdalena sa...

dtete var det vakreste av vakre...
~sukk~

Sweet Chili. sa...

Å, for et fantastisk bord! NYDELIG rett og slett.

Masse lykke til:)

Klem fra Pernille

Henriettes hus sa...

Så utrolig vakkert bord ♥

LYKKE LYKKE til i konkurransen ♥

Klem Henriette

Barbros lille atelier sa...

Å, så vakkert og romantisk!

Masse lykke til!

Klem

sylvia sa...

hei søte Anki,
så vakre bilder, helt vidundelig, hadde kost meg skikkelig der i timevis.
ha en flott kveld,
klem fra sylvia

Fru Ask Wilhelmsen sa...

Oj vakkert vakkert. Jeg har en egen inspirasjonsmappe på pc`n. Disse bildene havner der, slik at jeg kan la meg inspirere igjen og igjen.
Ha en flott kveld videre.
klem:)

Villblomsten sa...

Nydelig bord :-)
Lykke til :-)

Villblomsten sa...

Hei igjen :-)
Bare ett lite tips :

Barneboden trekker Gavekort på 200,- kr
Ny sjangse - Hver måned
ALLE som har link til www.barneboden.no på bloggen sin er med i trekningen :-)
Se mer info : http://barneboden.blogspot.com/
eller på Facebook

Vil du være med ?
de har litt klær til dame også :-)

Milla`s interiør sa...

*sukk*, så utrolig nydelig du har pyntet! ser ut som et festbord til et landling sommerlig bryllup! alldeles nydelig pyntet, og fine ord! *drømme seg vekk*

ceciliesenglehjem sa...

Tusen takk for koselig melding på bloggen. Det var utroligf lekkert bordet ditt også. Nydelig med det hvite og det grønne naturlige :)

ha en fin fin onsdag

salige lavendel sa...

Utrolig lekker pådekking, så mange enkle men vakre detaljer!!

Tina - www.Vintage-Blog.dk sa...

Åhhh så skønt - så fint du har lavet det - jeg kommer gerne til middag ;o)) hi hi
Håber du får en fantastisk uge - nu er vi næsten halvvejs - som tiden dog bare flyver afsted ;o)
Klem Tina

sologbolig sa...

Vakkert var det! Så nydelig med grønt og kvitt...dette likte eg kjempegodt. Lykke til ! og ha fine maidagar.

Tove `blogg verden sa...

For et nydelig bidrag til utfordringen!!! <3 masse lykke til!!
klem Tove

HANNES DAGBOK sa...

Nydelig-vakkert!!...Ikke noe mere å si om den saken <3

Stooor klem og masse lykke til!

Har en drøm... sa...

Nydelig pyntet ♥ Romantisk og lekkert! Dette med å skape stemning er du bare helt RÅ på;))
Masse lykke til i utfordringen, tipper du kommer langt!

Ha en finfin kveld!

Klem Line

Frøken Anker sa...

Hvor romantisk og hvor smukt. Der skal ikke meget til før det ligner en million.

Hav en dejlig dag :-)
Klem

Yvonne - Frl.Klein sa...

Dear Anki,
what a beautiful table setting!
I like the wildflowers on it!
Have a wonderful day,
Hugs,
Yvonne

Skogslyckan sa...

Ljuvligt vilt och mycket romantiskt!
Super vackert!
Kram Pia

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Lekkert lekkert frue:)
ja..er snart on the way:)
klemklem

Bekka sa...

Nydelig dekket bord, lekre, lyse detaljer!
Masse lykke til i utfordringen :)
Klem fra Bekka

Ann sa...

NYDELIG . Lekre farger. Lykke til i utfordringen.. Flott blogg du har. Ha en fin dag videre.

Christine sa...

So utrulig fine bilde du vise..
Romantisk og rett og slett vakkert :)

Ha ein finfin torsdag!

Klem frå Christine

Maris gyngestol sa...

Kjempe lekkert, enkelt og herlig bord! Ble sittende her og kikke på bildene lenge.... LENGE!

Koselig blogg/hjem du har!
Mitt første besøk, men ikke siste! Jeg er nemlig helt ny, så det er ekstra stas å finne SÅ koselige blogger! :)

Ha en fin dag du også!
- Mari

VillaVårfrubakken sa...

Nydelig bidrag, jeg ønsker deg virkelig masse lykke til....skal inn og se på bidragene....varm klem fra meg

Tessi sa...

Utrolig lekkert!! Tror du vinner:)

x tessi

http://tessi-la-la-land.blogspot.com/

Landcharm sa...

Et virkelig vakkert bord. Ønsker lykke til i konkuransen! Dette bidraget bør komme veldig langt.

Hulda sa...

Her var det virkelig romantikk å spore! Så skjønt, vårlig innlegg! Virkelig nydelig detalj med det bildet på asjetten, samt blomstene. Nydelig satt sammen. Flott måte du viser det fram på også. Virkelig vårvakkert!

Tina sa...

Så fint et bord :-)
Stort tillykke med butikken - Dejligt at leve drømmen ud og du får de bedste ønsker med herfra og vil glæde mig til at følge vejen til åbningen!
Og øv, at det fine blogtræf ikke er i DK - for I får helt sikkert en hel fantastisk dag!
God weekend - klem Tina

Tomines hjem sa...

ojojoj.. DETTE var så fiiiint..
sukk...
man kan jo gifte seg her...

lykke til, og en riktig fin weekend... ♥♥♥

ANETTESHUS.COM sa...

Så nyydelig, Anki! Romantisk:))

Ha en riktig fin helg!

STOR klem
Anette:)

Bekka sa...

Nydelig dekket festbord - vakkert!
Ønsker deg masse lykke til i utfordringen :)
Og god helg!
Klem fra Bekka

Veronica sa...

Hei!
Så nydelig festbord. Herlig med hvisveis, en av årstidens små skjønnheter.
Jeg lot meg iallefall inspirere.
Nydelig!
Ha ei herlig helg!

Ramme Alvor sa...

Nydeleg!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...