Foto & Inspirasjon

fredag 14. oktober 2011

Inspiration...


Inspiration
Source d´inspiration....
inspirasjon... til livet!



Inspirasjon kan defineres på mange ulike måter, f.eks. den inspirasjonen som
stimulerer til kreativiteten, driv og ikke minst motivasjon til å skape noe...
det kan være naturen, lukter, stemninger rundt en... og bilder

I dag lot jeg meg inspirere av det flotte lyset i stuen,
slik ble disse bildene laget og lagt til i inspirasjonsalbumet mitt...
 Jeg håper disse kan inspirere  
og glede deg i dag....



“Angel’s wings gonna carry you away
Angel’s wings gonna carry me away
Angel’s wings gonna carry us away

Gonna carry us away…”



”Mye kan utrettes av få ingredienser.
Kunstneren skaper det flotteste maleri av tre grunnfarger.
La oss glede oss over kunsten, men enda mer over livet.
For det er livet som inspirerer til kunsten…”
Av Margot Sandsmark



Takk til ALLE som vil
være med på min lille give-away
og for alle koselige ord!

Jeg håper nye følgere finner inspirasjon 
og glede her hos meg,
Varmt velkommen!!


Noen ord på snei,
dette var en liten hilsen fra meg i kaoset om dagen.. 
Kaos det gir fremgang, så det er iallefall et herlig kaos *smiler*!
Ønsker dere en strålende
helg, nyt dagene!!

Stor klem!!







10 kommentarer:

Ellen sa...

Så nydelige bilder:) Herlig inspirasjon! Så utrolig fint med de duse fargene. Balsam for sjelen. Ønsker deg en flott helg. Klem Ellen.

Fru Andersen sa...

Flotte inspirasjonsbilder! Herlig den gamle lykten, husker mine foreldre hadde en slik gammel sort lykt, tror jeg må ta en telefon til dem for å høre om de vet hvor den er;-)

God helg, klemmer!

Villa Minde sa...

Ahh masse inspirasjon her ja! Nydelige bilder og fine ord fra deg som alltid ;o) Ønsker deg en fantastisk fredagskveld! Klem fra meg

Marianne Dragon Waagan sa...

Så vakre bilder - og ord *sukk*:)

En flott høsthelg ønskes deg:)
Klem Marianne

Simones Country Home sa...

God kveld Anki. :0)))

Så koselig tekst og bilder. Sånne englevinger kjøpte jeg meg akkurat i Tyskland. De er bare så superfine.

Ha en superduper helg.

Klem Simone

Alfa sa...

Dine bilder inspirerer alltid:0)
Nydelig.
Gleder meg til åpningen av butikken din.
Ha en kjempe fin helg.
Klem Alfa

Guros Vindu sa...

Nydelige bilder, og det er alltid hyggelig å besøke deg:-) Jeg gleder meg til butikken åpner:-)

God helg:-)
Guro

The Rosegarden in Malevik sa...

Hej Anki
Det där var riktigt fluffigt :)
Lycka Till :)
å missa nu inte....

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

de e kul å vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan

weisser traum sa...

oh soooo wunderschöne bilder.
hab in meinem geschäft auch engelsflügel im sortiment, da sie soooo wunderschön feenhaft aussehen.
wünsch dir ein kuscheliges wochenende.
sei lieb gegrüsst daniela

weisser traum sa...

oh soooo wunderschöne bilder.
hab in meinem geschäft auch engelsflügel im sortiment, da sie soooo wunderschön feenhaft aussehen.
wünsch dir ein kuscheliges wochenende.
sei lieb gegrüsst daniela

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...