Bloggen, butikken & nettbutikken er i forandring…!!

tirsdag 18. oktober 2011

Tre bilder på ett tema...

M O N O K R O M
M O N O K R O M





Som mange sikkert vet så elsker jeg å ta bilder,
så da jeg så bildene hos Elin, ble jeg så inspirert at jeg bare måtte
finne frem kameraten min å bli med.... godt å få tankene på annet også hi hi...
Takk Elin!!

Så dette var mitt bidrag hos 



flere bidrag finner du hos  Helena
Anbefaler virkelig en titt innom hennes blogg ; )

Ønsker dere alle en
vakker tirsdag!

Beste klemmen fra meg,

Anki







15 kommentarer:

Tove `blogg verden sa...

Nydelige bilder!!! Dette kan du :)
Klem Tove

Angel sa...

vackra bilder..enkelt e vackrast..kram

helle sa...

Virkeligt fine billeder, elsker især det 1, så stille og fredfyldt.......klem Helle

marit´s,,, sa...

Så fine bilder, men det første med steinene er kjempefint i mine øyne .

Ha en fin deg , Marit.

Elisabeth sa...

Fina bilder, men den med stenarna blev min favorit! Ha dé!

VillaVårfrubakken sa...

Nydelig, det enkle er det vakreste. Ha en god dag...kem fra Mona

Har en drøm... sa...

Nyyydelige bilder Anki ♥
Så utrolig flink du er!!
Tror jeg må ut i naturen og ta noen bilder snart jeg... og gjøre de sort/hvitt, det er sååå fint!!

Ha en finfin kveld;)

Klem Line

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

He he så hyggelig at jeg inspirerete deg til å bli med:)
nydelige bilder..
klemklem

Marianne's lille rom sa...

Nydelige bilder, Anki!
Ønsker deg en herlig tirsdags ettermiddag!
Klem, Marianne.

Herman Grans ♥ sa...

Vakre bilder :)
Ha ein fin kveld :)

♥ Netta ♥ sa...

Så fantastiske bilder du har tatt, du er kjempeflink :-) Jeg er også kjempeglad i å ta bilder, men bildene blir ofte tatt i hui og hast dessverre. Godt å nyte lekre bilder hos deg da.

Klem
Netta

Eva Trillian sa...

Så fina dina foton är! Gillar ljuset i dem!

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Fina bilder. Gillar den med stenarna väldigt mycket. Vackert. Vänligen Johanna

weisser traum sa...

oh wunderschöööööne traumhafte fotos.
geh mal auf den blog von helena nachschauen.
schöns tägli daniela

Jah Hollis sa...

Snygg monokrom triss, speciellt den nedersta bilden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...