Foto & Inspirasjon

torsdag 23. februar 2012

Tusen takk !!


Hei alle sammen,
her skinner solen og jeg har en
vårlig følelse inni meg..

Dagene strekker ikke helt til alt
jeg ville ha gjort så derfor titter jeg innom her for å takke 
dere alle for deres gode ord & hilsninger!!
Ønsker også alle dere som har funnet
veien hit til meg et varmt
 velkommen!!

Tusen tusen takk dere er best
og er vårsolen for meg!!
 De varmeste klemmer
fra meg!!



Nyt av dagen i dag,
ingen vet hva de neste bringer...




6 kommentarer:

Hulda sa...

En vakker dekorasjon. Syns det var fint med telysene direkte på brettet. Nostalgisk og fint med den tørka rosen ved sida av lysene.

Den Grønne Baljen sa...

Nydelig dekorasjon.. ja dagene går unna.. og skjønner det er travle dager for deg.. Håper alt går fint med butikken din =))

Hilsen Kertin

mirjamsdrøm sa...

Så fint pyntet fat!
Kjenner til det med at dagene ikke strekker til ;)
Det går mot vår, og dagene blir lengre, kanskje det hjelper!
Ha en fin dag!
Klem :)

Bettum Villa sa...

Ønsker deg en varm og vårlig uke!! Før vi vet ord av det så er sikkert sommeren her ;)
Er sååå fornøyd med lampen jeg kjøpte av deg. Den er PERFEKT!!
Kommer nok til å bli et yndet objekt for kameraet mitt ;).
Klem Madelén

Bente sa...

Nydelig bilde.

Ha en flott dag.

Klem Bente

Gårdsjenta sa...

Det var ett fint lysfat :)

Ja, man må nyte dagen i dag, for hva morgendagen innebærer er jo uvisst for enhver.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...