Bloggen, butikken & nettbutikken er i forandring…!!

lørdag 25. februar 2012

Våren er nær...


Hei alle sammen,
nå har helgen endelig senket seg...
Bare å nyte dagene!

Her har vi virkelig hatt våren på besøk,
det er så deilig å kjenne vårsolen
varme selv om vi bare
er i februar...

Det var så nydelig på tunet at jeg bare måtte ut
å ta noen bilder...

Sundbytunet er virkelig en vakker perle
midt i hjertet av Jessheim...

Her finner du butikker, spisesteder og de har 
til og med sitt eget mikrobryggeri og destilleri
der de produserer sin egen dram for
nytelse på tunet...

Så har du veien forbi,
ta deg tid til et stopp her...


Tulipaner og gåselabber er virkelig et vakkert syn,
min favoritt No. 1 nå på våren...


Det vakre reinsdyrskinnet dere ser på bildet
har jeg vært så heldig å få låne av
RZM Design, en av mine
trivelige naboer 
på tunet..

Prisen på dette skinnet er ca. 900,-
Det er behandlet så det røyter ikke og kan fint ligge ute i snøen
uten att det blir ødelagt...
Så fantastisk nå når vi nærmer oss
påske og hyttelivet!!



På Bakstehuset får du servert disse smarriga kanelsnurrene,
enten med sjokolade eller karamellsaus på...
glasuren må bare oppleves....

Sammen med en stor kopp varm kakao med
 krem og sjokostrø på blir det himmelsk godt...
Jeg tuller ikke!!  ;)


Nå håper jeg virkelig du også har fått kjenne på våren...
Jeg ser rundt omkring på bloggene at det 
allerede har begynt å spire og gro
i hagene... helt fantastisk!

"Ennå ligger snøen som et teppe på marken,
men jeg kjenner våren bruse ..
den er nær ..."




Nyt helgen og kos dere masse!!



20 kommentarer:

Marianne's lille rom sa...

Herlige bilder, Anki!
Gleder meg til våren jeg også!
Fin helg til deg!

Klemmer, Marianne.

Nennes sa...

Nydelig :)

Er det vår på Jessheim?, ikke vært hjemme på en stund (vinterferie på fjellet)
Ja da får jeg vel se at snøen er smeltet når jeg kommer hjem til Jessheim :)


Ha en flott helg!

Svenja sa...

hello anki, wow your pictures are beautiful, i could watch them for hours, so romantical :)
i really like your blog, so i just became your new follower :)
wish you a lovely weekend, svenja

Neverluren hus og hjem sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Neverluren hus og hjem sa...

Hei! Nydelige bilder :-)
Det er deilig nå når det våres rundt omkring, og vi har ei herlig tid i vente :-)
Klem fra Rita

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Sååå nydelige bilder!! Fornemmer at våren er i anmarsj!:-) Takk for titten:-)
Ha en fin lørdagskveld.

Lina sa...

Heilt fantastiske bilete, Anki! :) ♥ Deilig stemning - drøymte meg heilt vekk... ♥

ønskjer deg ei fin-fin vårleg helg!

klem Lina

lisje astrid's husblogg sa...

WOW! Bilda dine er unike og vakre!
Ah!Drøyme drøyme...

God laurdagskveld ♥

Bettum Villa sa...

Så flotte bilder du viser i dag. Kjenner jeg fikk skikkelig lyst på et skinn til gitt ;). Og noe godt å knaske på.
Ønsker deg en knall helg.
Klem Madelén

EVAS HJEM sa...

Veldig fint ute hos deg og nydelige ting. Delikat.
Men du har masse snø... Her på sørlandet er det nesten helt snøfritt nå :)

Fin lørdagskveld.

MissMette sa...

- fristende
- vakkert
- stemningsfullt
- vårlig
- inspirerende

Det er en fryd å titte
inn her til deg, Anki :)
Ønsker deg en strålende
kveld & helg, stor klem
fra Mette :)

EKTE INTERIØR sa...

Tusen takk for koselig melding ang. bordet! For et vakkert innlegg. Virkelig flott!

salige lavendel sa...

Her er det ikke mer snø igjen, så det var deilig vårstemning her også i dag. Det var noen nydelige bilder du har tatt, helt enig i at gåsungene og tulppanene ble en flott kombinasjon. Takk for koselig hilsen hos meg, ønsker deg en nydelig helg også!! klem klem

EvaB sa...

Underbara bilder!

Bente sa...

Nydelige bilder. Her daler snøfillene fremdeles.

Ha en flott søndag

Klem Bente

Simones Country Home sa...

Hei på deg Anki. :o)

Vakre bilder,så digg ut alt sammen. ;p Her er det ingen snø igjen å det er over 20 varme i sola, så kanke klage da. Hihi

Ha en super søndag søte du.

Klem Simone. :o)))

AweSomeLiving By Rosita de Jongh sa...

prachtige foto's heerlijk voorjaarsgevoel....en toch nog een beetje winter ...lieve groet rosita

weisser traum sa...

oh guten morgen du liebe
einfach traumhaft deine fotos.
grüässli daniela

Anita sa...

Så fin stemning du formidler med bildene... lunt og hyggelig. Har kost meg inne hos deg ;) Jeg er ny blogger, setter stor pris på nytt bekjentskap og felles lidenskap. Anita

Gårdsjenta sa...

For noen fantastisk flotte bilder! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...