Bloggen, butikken & nettbutikken er i forandring…!!

søndag 16. desember 2012

Det pyntes & dekoreres... eller??


Hvitt & vakkert,
å snøen laver fortsatt ned....
Det er virkelig julestemning ute nå,
uendelig flott, måtte det bare vare lenge!


Inne er det varmt og lunt
og jeg tar formiddagen med stor ro og koser meg med barna..
I disse tider i desember er det viktig for meg å være mest mulig sammen, 
det er hektisk nok som det er så disse stunder er gull verdt!

Men stresser, det gjør jeg ikke,
julehuset skal pyntes helt ferdig til uken, 
litt dag for dag...


Hva med deg, er du klar til julens klokker ringer inn?
Jeg møter stadig andre som ikke er klare,
det er faktisk litt godt å vite
at man ikke er alene..

Men, jeg har laget litt julepynt
og bakt litt pepperkaker med barna...
så jeg er i gang på en måte..

I går kjøpte jeg med noen
juleark fra Jeanne d´Arc Living fra butikken, så inviterte jeg guttene
med på ett lite juleverksted... Det var stor stas kan jeg si!!
Det kliptes, limtes, bøydes og
kreertes...

Under her ser dere resultatet,
jeg synes de ble så vakre så jeg skal ta med meg noen
på jobben i dag også...


Vel alle sammen, det gikk noen dager siden siste innlegg,
men dagene flyr i disse dager....
Å sånn er det nok for de fleste av oss....

Men husk, ikke stress, julen kommer
uansett om du har noen dammråtter liggende,
eller om tak og vegger ikke er vasket...
Det viktigste er å kose seg
og være sammen!!



Fortsatt god 3 Advent og en skjønn førjuls jul...
Tider kommer & tider går...
& dere...

- snart er det vår ...


Julekrumelureklemmer fra meg!




4 kommentarer:

Susan Durup sa...

Hvor har du ret... Det vigtigste er at være sammen i julen.
Jeg er ikke helt "klar" men jeg ved af erfaring at julen nok skal blive god selv om jeg måske heller ikke bliver det. Bare vi hygger os, så er det ok at ikke alt er perfekt. Det er jo også kun os der stiller kravene... hvad er det der gør julen perfekt? Det ved vi kun selv. :-)
Smukke billeder af din fine fine pynt... Jeg bliver meget inspireret.
Mange julehilsner fra Susan

The Rosegarden in Malevik sa...

Hej Anki
ja nu e de allt juligt :)
fina bilder du visar...
å missa nu inte...

P
A
R
T
Y
T

fortsätter........
massor med bloggar och fin stämning
VÄLKOMMEN

Meta sa...

Väldigt vad vackra bilder du visar askarna var jättefina.Ha en fin kväll Kram meta.
PS. är din text väldigt svag på bloggen? Ds

Tre Engler sa...

Utrolig vakre bilder du viser:)
Oser av Nostalgi:)
Ha en herlig uke
Klem Merete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...