Bloggen, butikken & nettbutikken er i forandring…!!

tirsdag 25. desember 2012

Fortsatt God ♥ Jul...




Hei alle og fortsatt 
God Jul

jeg håper dere nyter 
fredfylte dager...


Julekvelden
er forbi og her i huset fikk vi
besøk av selveste julenissen i går kveld, guttene var
i ekstase kan jeg si!

For nissen han finnes
når man tror på den og bare da
sa minsten...

Og ja det stemmer nok det...
så i ettermiddag tok vi turen ut i skogen for
å lete etter nissespor..


«...Følg oss ut! Følg oss ut
over mo og myr!
Der hvor veien slynger seg
i skogens eventyr....»




Ett fantastisk skiføre i dag,
det er alltid godt å komme seg ut i skogen,
kjenne den friske luften
og bare være til!


Nå skal vi pakke og gjøre oss
klare til Stockholmsjul
i morgen...

Skal bli godt å komme seg
bort litt og hilse på familie & venner...

Jeg ønsker alle dere en
fantastisk fortsettelse på julen
& takk for alle varme 
hilsninger

God Jul!!

♥  

 ♥


3 kommentarer:

Linda sa...

Fantastiske vinterbilder!
God romjul:)
Klem Linda

Marianne's lille rom sa...

Herlig - kan se de tindrende barneøynene for meg!
Tusen takk for koselig hilsen på bloggen min!
God tur til Stockholm; nyt!
Klemmer, Marianne.

Tre Engler sa...

Vakre Julebilder og for en skjønn natur:)
Kos deg i Romjulen:)
Klem Merete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...