Foto & Inspirasjon

torsdag 20. desember 2012

Juleforberedelser er igang ♥



Juleforberedelser..
ja, hva skal man si...
den har endelig startet her i huset...
Som en av og på bryter
vil jeg snarere si..
Det startet så fint med Advent,
men plutselig var ikke tiden 
der lenger...

Men i går fikk jeg handlet 
ett nydelig juletre, skogen lå liksom så
langt unna på en 
måte i år...

Vi har rotet rundt for å se hva man har av pynt,
og det som ikke er like fint fra før
 skal vi fikses litt på
i helgen...



...men det er vel lov å invistere i litt nytt også.
Så i dag ble det kjøpt noen nye kuler,
vinger og ballerinaer
til treet.


Jeg gleder meg til å pynte & dekorere i huset nå...
Selv om vi skal reise til familien i Stockholm
i romjulen er det jo så koselig å
 ha ett  julehjem å komme
hjem til også...


Tenk i går fikk jeg kjøpt den første julegaven og i dag to til... 
det går fremover her også *smiler*...

Tradisjons tro kommer
vi i mål ...




Julekuler, ballerina og vinger på bildene er fra 
vakre Jeanne d´Arc Living om noen skulle undre...
 Å kanskje har du de samme?


Nå gjenstår, matinnkjøp
og resterende julegaver & det
beste av alt å pynte &
dekorere til den skjønneste høytid...
Julen


Ønsker dere alle en
skjønn kveld & takker samtidig for alle
koselige ord - i romjulen skal
jeg ta meg en skikkelig
bloggrunde!!

Vi ses snart igjen!!

Nyt Førjulens julekos!



3 kommentarer:

Bente sa...

Julekulene og ballerinaen var helt nydelig.

Ønsker deg ei finfin helg.

Susan Durup sa...

Skønne ord og billeder.
RIGTIG GLÆDELIG JUL til dig og familien.
Mange hilsner fra Susan

Tre Engler sa...

Nydelige bilder:)
De tingene fra JDL er bare utrolig nydelige:)
Ønsker deg en GOD JUL:)
Klem Merete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...