Bloggen, butikken & nettbutikken er i forandring…!!

tirsdag 18. desember 2012

Julestemning på tunet... ♥


Vinteren er
skjønn når man vet hvordan man skal
nyte av den....

Å ingenting faller
vel så vakkert & fredfullt 
som sne...



Viser i dag noen stemningsbilder
hvor jeg er så heldig å ha min lille butikken...
Sundbytunet er nærmeste nabo til Jessheim storsenteret
som ligger bak oss.

   ♥  

På søndagen som var lavet snøen ned
å det var en så vakker
julestemning her...

Det måtte jo foreviges!

Håper du liker min lille vandring,
å har du veiene forbi anbefaler jeg deg ett
koselig stopp hos alle oss...










Ønsker dere alle fredfulle dager
nå i disse ventens tider...

God førjuls jul!!

 ♥  
Varme juleklemmer til deg
fra meg, Anki


5 kommentarer:

Nennes sa...

Så flotte bilder :)
Sender deg en solklem fra Thailand, koser oss :)
Hjem til hvit jul ser det ut som :)

stallnilsen sa...

Oiii.... her har du virkelig fått tatt noen nydelige vinterbilder :D

Vakkert !!

Misunner dæ sneen, for her er det bare knusktørt og stor skogbrannfare .

Håper julesneen kommer til oss og snart .

Ha ei fredelig fin førjuls tid.

Lisbeth ;O)

Bente sa...

Nydelig julestemning hos dere. Her er det ikke mye julestemning ute. Bare bittelitt snø rundt omkring.

Ha en fin dag videre.

Klem

Anonym sa...

Eventyrligt smukt :-)
Julehilsen
Rinnie

Anno 1907 sa...

I loooooove the pictures....soooo wonderfull Snow Scape♥ Have merry christmas, Greetings from Germany, Biene♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...