Foto & Inspirasjon

onsdag 26. desember 2012

Livet er det som skjer....


2 juledag,
det går ikke alltid som man
planlegger...


Vi hadde pakket og gjort oss klare til avreise
mot Stockholm, men været satte
en stopper for det..

Eller været, vi kunne jo sikkert fint ha reist,
men vi valgte å ikke ta
unødvendige risker
på veiene...


Så nå skal vi kose oss hjemme 
med god mat som min snille kjære mamma
kommer hit for å lage...

For julematen ligger igjen på butikken
for vi hadde kalkulert med mat
kun til i går... 
*smiler*


Nå er bordet dekket
& snart er vi klare for en
nydelig middag!




Jeg ønsker dere alle en
skjønn og fredfylt fortsetning 
på Julens gleder!!



"Livet er det som skjer 

mens du planlegger noe annet..."

Av John Lennon




Vi ses snart igjen,
forhåpentligvis fra vakre 
Stockholm...




9 kommentarer:

Linda sa...

Ja, slik blir det i blant :) Dere får nyte dagen hjemme i stedet:)

Vakre bilder:)
God romjul:)
Klem Linda

Tre Engler sa...

Ja, det går ikke alltid etter planen, men ser ut som dere får en kjempe koselig Romjul allikevel:)
Så kos dere masse:)
Klem Merete

mirjamsdrøm sa...

Ååååå så vakre bilder!!
Snill mamma du har so ordner til for dere :)
Bordet var nydelig pyntet!
Kos dere masse :)
Håper dere kommer av gårde snart!
Klem fra meg ;)

camilla sa...

ikke alltid ting går som planlagt nei..men må si dere ordnet dere greit likevel?:)Nyyydelige bilder!!
God klem fra Camilla:)

Nennes sa...

Nydelig bilder :)
Ja,ja...man får gjøre det beste ut av det :)
Fortsatt god jul!

Klem

Tove `blogg verden sa...

Bare å nyte dagene som de kommer :) Snart er vi inne i et nytt år med nye muligheter ♥
Juleklem Tove

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Gokväll Underbar blogg Önskar dig ett Gott nytt år kram

Line sa...

Hei og God jul Anki:)
Ville bare innom og si at nå har jeg startet opp ny blogg.(selv om det er mye finpuss som står igjen.. layout, fonter osv. så er jeg ivertfall igang) Jeg lovte deg jo å gi beskjed når jeg gjorde det.. og dersom du har oppe 2. nyttårsdag så kommer jeg innom butikken din og henter speilet som du har vært en engel og lagret for meg så lenge!:).. eller har du kanskje vareopptelling den dagen?

Nå skal jeg ta et dypdykk i bloggen din her:)
Klemmer og gode ønsker om en fiiin nyttårsfeiring imorgen fra Line

helle sa...

GODT NYTÅR!

Klem Helle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...