Foto & Inspirasjon

mandag 3. desember 2012

Mens vi venter...



Mens vi venter,
vi kreerer, pynter ute som inne, baker de godeste julekaker 
 & inviterer venner til førjulskos...

Dette er den deiligste tid,
Ventetiden....


Selv leter jeg etter julepynten & eskene med det rare i
som jeg vet jeg la presis der jeg alltid 
bruker å legge juleting..
men uten hell...



... men jeg ble overlykkelig når jeg fant
de skjønne lakene og putetrekkene som min bedre halvdel kjøpte
til meg på loppis ved Askersund i sommer...
For en Lykke!!



Nå skal de vaskes og strykes
så de er klare til julebordet som
skal dekkes på Juleaften....



Vel julepynten får vente...
det er jo det ventetiden er til for...
å ta dagene som de kommer &
ta frem julen litt etter litt...
Lete kan jeg gjøre 
i morgen...




Ønsker dere alle skjønne 
ventedager og ta dagene som de kommer,
jul blir det uansett...

Takk også for alle gode og varme ord
dere legger igjen... 

Vi ses snart igjen & ta vare på
alle små stunder....




8 kommentarer:

Tre Engler sa...

Åååå...så skjønne bilder:)
Elsker gamle putetrekk og tøy:)
Det gir en sånn herlige hjemmefølelse:)
Fortsatt herlig kveld
Klem Merete

Mys och hemtrevnad sa...

ja väntetiden är lika underbar som självaste julafton, vilket man ibland glömmer...kramis semlan

MissMette sa...

Koselig innlegg, Anki ღ
Ja, ventetiden før jul
er koselig ღ men jeg må
si jeg gleder meg til at
solen snur snart, og så
ønsker jeg meg masse snø
Håper du har det bare fint
og så ønsker jeg deg en
fin kveld og uke videre ღ
Klem fra Mette

Nennes sa...

Nydelige bilder ;)

Klem

Anne's Home Secret sa...

Kan hende du er som meg, du drømmer i natt og finner ut hvor julepynten befinner seg :) Lykke til! Mvh Anne

fru. Lærum sa...

takk for at du la igjen en kommetar hos meg, for da fant jeg deg også.....lagt meg til, for dette vil jeg se mer av :-)

klem tone

Hilde sa...

Nydelige bilder som alltid. Skikkelig kos med slike gamle tekstiler. :-)

Liza sa...

Hei Nydelig blogg du har:)
Ha en fin førjulstid
Klem
Liza

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...