Bloggen, butikken & nettbutikken er i forandring…!!

tirsdag 4. desember 2012

Når kulden setter inn...



Hei og god kveld alle sammen,
skal si det har vært kaldt her i noen dager nå...
å kulden den skal visst vare....
Ikke en gang katten 
vil ut!


 Men mine tanker i kulden og i denne førjulstid går til de alle som ikke har noe hjem å gå til,
ingen varm seng å krype oppi når tærne er som is...
I år skal min julegave gå til


Det koster så lite å være
ett medmenneske & jeg håper mitt bidrag kan hjelpe noen
som behøver det mer enn meg...

Ønsker dere alle 
en skjønn førjulstid, en klem er også varm...

Vi ses snart igjen!

3 kommentarer:

sylvia sa...

Hei,
Så sant dette,
Å ja huff det er Såå kaldt om dagen, katten her å tar seg en tur på to meter å så inn igjen, hunden elsker det kalde å snø,
Ha en fin kveld,
Klem fra sylvia

camilla sa...

Åh så fint gjort!:)
ja...det skal så lite til...for å gjøre en stor forskjell mange ganger...hvis alle bare gir litt hver så blir det mye!:)
(Og lampen var råstilig!!:))
Ønsker deg en fin uke:)God klem:)

Tre Engler sa...

For en vakker tanke og gave:)
Det er så sant, så sant det du sier.....
Ikke gavene som teller i denne tiden, det er å ha hverandre og hjelpe de som trenger det mest:)
Ha en herlig dag
Klem Merete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...