Bloggen, butikken & nettbutikken er i forandring…!!

fredag 21. desember 2012

Teller dager med litt ekstra puls...

God fredag alle sammen,
jeg håper dere nyter førjulen
med koselige stunder..

Selv prøver jeg så godt jeg kan å ikke stresse,
men i dag kjente jeg faktisk bittelitt 
pulsen, det må jeg innrømme...
Det går fremover!!



...for man vet jo av erfaring at de siste dagene går fort,
og når man ikke er klar med julegavene og ikke
har handlet inn julematen heller...
Ja da teller man dager...
Litt missunnelig på dere
som er klare? 
Njaa littebitt 
*smiler*

Men selv om pulsen slår litt 
ekstra nå i dag så beroliger jeg meg
 med det at jul blir det også 
i år, med eller uten
de 7 slag så skal 
jeg kose meg!




"Julaften var en natt fylt av sang
 som svøpte seg rundt deg som et sjal. 
Men den varmet mer enn kroppen din. 
Den varmet hjertet ditt ... fylte det også,
med en melodi som ville vare evig...."

av Bess Streeter Aldrich





Men julen skal vel også være med litt høy puls

og litt "hit og dit har man husket alt" 

før man kan puste ut og la julens 

glede fylle hjerte & sinn...


Jeg ønsker dere alle en 

strålende God Jul!!






5 kommentarer:

The Rosegarden in Malevik sa...

Hej Anki
jösses kom på att jag måste ju ha apelsiner :) underbara bilder.
å missa nu inte...
The BIG

C
H
R
I
S
T
M
A
S

P
A
R
T
Y

de e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan

Tre Engler sa...

Så herlige bilder:)
Får ordentelig stemning av å titte inn til deg:)
Ikke bare du som har en del igjen:) mangler mye selv, men har ligget i 4 dager så....
Men Julen kommer og Jul blir det:)
Ønsker deg en herlig førjulshelg
og riktig
God JUL
Klem Merete

Lill Nohr sa...

Herlige bilder!
Gleder meg til og følge deg inn i det neste året!
Riktig god jul:)
juleklem lille meg

Gry sa...

Kjære vakre gode Anki! Takk for all hyggelig kontakt i året som har gått og for all inspirasjon og glede du deler!

Ønsker deg og dine en riktig god jul, kos dere masse masse! :) Og alle gode tanker og ønsker for året som kommer <3 Varm klem fra Gry

hobbyvimsa sa...

Ønsker deg og dine en
riktig god jul:)

Klem Linda:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...