Foto & Inspirasjon

lørdag 8. desember 2012

Utvidet åpningstid...


God morgen kjære du,
denne dagen vet jeg blir fin eller hva?
Jeg bruker å si det til meg selv hver dag hi hi ...
For hvorfor skulle den bli så mye verre enn de andre dagene...
Så denne dagen blir så fin!

Ønsker deg og dine en skjønn
lørdag og smil til verden!

Litt kort innpå 
med åpningstider i butikken på Jessheim denne helgen
for de av dere som kanskje lurer 
på det..



Lørdag fra klokken 10 - 16
Søndag fra klokken 14 - 16

Vi ses veldig snart igjen,
mitt andre hjem kaller på meg,
skal bli kos det og kanskje 
vi sees!!




2 kommentarer:

Tre Engler sa...

Nydelige varer du har:)
Ha en god kveld
Klem Merete

Anonym sa...

Det er nogle lækre vare du har :-)
Ønsker glædelig jul.
V.H
Rinnie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...