Bloggen, butikken & nettbutikken er i forandring…!!

mandag 14. januar 2013

En vinterdag i bilder...



Hei alle dere
& en riktig god mandag, en
ny strålende uke er
påbegynt!!

Så håper jeg uken har
startet bra for deg kjære leser... 


Min har vært fabelaktig
må jeg få si...

For min kjære søster ringte meg tidlig i dag
og vi snakket om å kanskje ta 
en tur rundt tjernet...

Vi har lenge snakket om at det er på tide å ta opp
trim-tråden igjen... 

Å jeg angrer ikke på at jeg ble med
henne og hunden Tassen...

Helt fantastisk!!
Tenk om hver morgen hadde vært slik...

Her kommer ett lite bilderas
fra turen i dag og jeg håper du liker
min lille tur i bilder fra
Nordbytjernet...




(Tassen glad og lett på poten)





(min kjære lillesøster)




"Blå var dagen.
Bjørki ute risa rim på 
himlens rute....
Elvi sukkar i djuvet, støkkjer sin havlengt til is,
Og steinane søv under snøen med
grøne draumas i hjarte...


av Olav H. Hauge





Ja vinteren er vakker og
når frosten legger seg som ett teppe
rundt alt den kommer over
så er det som ett
eventyr...


Jeg nyter og er full av ny giv!!

Ta godt vare på alle stunder og nyt vinteren... 
den er snart forbi...
Å takk for at du tittet innom
min lille hule, og takk for alle gode og varmende ord som er lagt igjen til meg !!
Ønsker også nye følgere ett varmt velkommen,
og jeg håper dere blir inspirert!

Vi ses snart igjen!!



9 kommentarer:

Tre Engler sa...

For noe herlige vinterbilder du har tatt her:)
Kjempe fine og ser så stille ut og fredelig ut:)
Ha en herlig kveld:)
Klem Merete

Maris Gyngestol sa...

Kjempe flotte vinterbilder!! Selv om det er kaldt ute, er det også veldig friskt og godt!! :)
-Mari

Vibeke Sæther Svenningsen sa...

Så fantastiske vinterbilder! Tusen takk for at du deler:)
Ønsker deg en nydelig og frisk uke!
klem Vibeke

Sirpa sa...

Hej! Jag är inte vän med vintern men dina bilder är jätte fina! Gullig hund!
Kram Sirpa

Inspiration i vitt sa...

Hej Anki. Jag njuter av alla dina vackra bilder. De är som de finaste vintervykort man kan tänka sig. Ha det gott och stor kram till dig/Ingela.

Vibba sa...

Så nydelige bilder! Vi er også flittig bruker av Nordbytjernet, både sommer og vinter :-) Ha en fin dag! Klem Vibba

Line sa...

Så flotte vinterbilder!!
Der er så godt å komme seg ut!!

Ha en fin dag :)

Roberta sa...

Such beautiful winter pictures! Lovely sister. xo

Blåbærtua sa...

Så aldeles nydelige vinterbilder,vinteren er jo kjempeflott sjølv om det kan være lit kaldt av og til men overlever det og:)
Så nydelig blogg du har,kommer gjerne inn igjen her og kikker!

Ei god helg til deg!
Klem fra Lillian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...