Bloggen, butikken & nettbutikken er i forandring…!!

fredag 11. januar 2013

Ennå er det vinter ♥


"Ennå er det vinter,
ennå er det den som rår...
Å sneen ligger der og vokter,
 å skjermer de små liv....
Så du og jeg atter får,
nyte dens vakre
 syn..."





Ja selv om vinteren fortsatt skal vare noen uker
og dager til er det mye man kan gjøre
for å skape seg en lun vente- stemning inne...


for en ny ventenstid er påbegynt...
ventetiden mot vår..

Det er noe med enkelte av oss,
vi må liksom ha noe å vente på...
Jeg er iallefall en av de enkelte...
- å ett sted i vårer hjerter
er det tidlig vår...




Men Påske? .. Neida....
men jeg synes disse eggene fra JDL er så
dekorative at noen faktisk får
ligge fremme her hos oss... 





"Hvis vi ikke hadde noen vinter, 

ville ikke våren vært så deilig;

 hvis vi ikke av og til møtte motgang, 

ville gode tider ikke være så velkomne..."

Av Anne Bradstreet



Jeg ønsker dere alle en
deilig helg og nyt av denne tiden på året...
Selv håper jeg ennå på litt mere
snø, for vinteren vil jeg ha...
For Alt har jo sin tid!


Jeg vil passe på å takke hver og en av dere
for alle varmende ord!!
Tusen tusen takk!!

Vi ses!!






6 kommentarer:

mirjamsdrøm sa...

Herlige ord og bilder :)
Koselig å titte innom!
Ha en flott helg!
Klem Mirjam ;)

Tre Engler sa...

Som alltid kommer du med nydelige ord og skjønne bilder:)
Ønsker deg en herlig helg:)
Klem Merete

Jeanne dArc Living Norge sa...

Kjære Anki, takk for koselig møte igår!!!
Mine JDL egg ligger også fremme :O)))
*vakkert*

Ønsker deg en strålende helg, kjære deg!!!
Stor klem fra "speil" dama :O))))) Hihihihi

Bratte Bakka sa...

Vakkert, vakkert, vakkert!

Klem og god helg!

Jentå fra Vornese sa...

ååå, nå minnet du meg på at det kommer jo påske også før våren kommer skikkelig her ;)
Men skal ikke klage, men -5 til +5 grader og sol hver dag i nesten en uke nå og skikkelig vår i luften skal jeg ikke klage. Det skal jeg ikke uansett, men må innrømme det er litt kjedelig om jeg våkner neste uke til en halv meter snø ;)
Ha en herlig helg!
Gina

Vibba sa...

Så fine ord og nydelige bilder:) Elsker de eggene fra JDL jeg også! Ha en fin lørdag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...