Bloggen, butikken & nettbutikken er i forandring…!!

mandag 7. januar 2013

From Within - NIB Utfordring



From Within

Innenfra...
må - bør & vil...




Livet er ikke bare svart eller hvitt,
det fylles med de skjønneste farger og kontraster
for å vokse..

Noen slipte med myke kanter og 
andre harde og uslipte...

Sånn er det med interiøret også...


Jeg velger å ville tilføre hjemmet 
med både nytt og gammelt som kanskje 
kan fortelle en liten historie...

Akkurat som meg selv vil jeg
oppleve nye ting, samtidig som en del av meg
tenker tilbake på det
som har vært...

Jeg liker de kontraster i livet & i hverdagen
som også må gjenspeile seg i 
hjemmet mitt...




Å når sant skal sies,
så er nok dette jeg bare må, bør og vil ta med
meg på veien videre inn i dette
året 2013...



For meg handler det om å ta av seg masken
og se livet som det er....

så får tiden vise om dette
var det jeg trodde jeg måtte....
*smiler*



Dette var mitt bidrag "From Within" hos NIB, så ønsker du å 
være med eller se alle de andre herlige bidragene
så gå inn her KLIKK


Nyt dagene
kjære alle sammen!!



11 kommentarer:

tinemor sa...

Nyyyyddellige!
Både tanker, ord og bilder
Klem

Mari Søttar Svendsen sa...

Wow :) så vakkert!!
Imponert.

*Mari*

Tre Engler sa...

Så utrolig vakkert:)
Både bilder og tekst:)
Klem Merete

Tinis vita hem sa...

Ljuvliga bilder och härlig kjol! Bara så fint :)
Ha en god fortsättning på veckan!
kram Tini

Anette`s boble sa...

nydelig....drømmende....delikat.... <3 Flotte bilder rett og slett, lykke til i konkurransen :)

Linda sa...

Vakkert!!
Så delikate farger:)

Lykke til:)
Klem Linda

mimmi-leone sa...

Vakre bilder og vakre ord!
Lykke til med Nib-utfordringen.


Om du har lyst til å besøke Gave og Interiørmessa, ta turen innom bloggen min.

Ønsker deg fine dager!

Klem fra Marianne

Hos Jorunn sa...

Virkelig et nyyydelig bidrag både med ord og bilder. Lykke til hos NIB!
Ha en riktig fin uke, klem fra Jorunn

Julie sa...

Vakkert! Alt sammen!
Virkelig NydeligFlott!
Og den pusen da...så søt!!
Lykke til i utfordringen!
Ha en strålende tirsdagskveld!
Klem fra Julie :-)

Carine sa...

Nydelige bilder :)

toves sammensurium sa...

så nydelig Anki,du er en magiker på styling og bildetaking etter min smak.Vakre tankefulle ord er heller ikke feil.Et nyyydelig bidrag,ønsker deg masse lykke til.Artig å få desse utfordringene å gruble på,ikke sant:-)?Ønsker deg samtidig en deilig helg!
Toveklem:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...