Foto & Inspirasjon

tirsdag 1. januar 2013

Første dag i det nye året... 1 - 2 - 3 så setter vi avsted!



1 dag i det nye året, 2013 ...
 Ser meg tilbake på året som har gått, med glede & smerte...
 jeg ser fremover og lærer av det som har vært,
 for årets slutt er verken en slutt eller en begynnelse, 
men en fortsettelse på livets vei....


 man går opp en trapp og puster ut,
 noen skritt tilbake og kanskje ned igjen, 
før man kanskje når helt opp..
 men dette gjør en sterk!

 ♥ 



Nå pakker jeg bort julen og det gamle
 og spretter avgårde...

For ingen vet hva som
skjuler seg der ved det neste steget...


20 13 

blir ett spennende år!!



 ♥ 


God fortsettelse alle sammen
og takk til dere alle som titter innom 
og følger min lille blogg  ;)



♥ 





4 kommentarer:

Tove `blogg verden sa...

Ønsker deg og dine et fantastisk nytt godt år!!!
Klem Tove

Tre Engler sa...

Godt Nyttår:)
Så sant du skriver og for noen herlige bilder du har funnet til din tekst:)
Gleder meg til å følge deg i 2013:)
Klem Merete

Jijji sa...

Godt nytt år!

Gleder meg til å følge deg videre i 2013.
Klem fra Jijji

Line sa...

Godt nytt år Anki, og takk for koselig kommentar. Ja, vi tror det blir et fint hjem for oss ivertfall:), og storkoser oss med byggingen som vi synes skjer såå fort. Det skal være ferdig utvendig og innvendig innen mai/juni, så det blir bra. Nå er det bare jeg som må bestille tapet, fliser, kjøpe inn maling osv.. for det er visst ikke lenge til de skal begynne inne. Da blir det enda morsommere å dokumentere på bloggen. Veldig koselig om du kommer innom av og til:)
Jeg kommer innom deg en av dagene til uka for å hente det aldeles nydelige speilet.Gleder meg til å se det igjen:)

Håper alt er vel med deg og dine, butikken og forretingene!

Gode klemmer fra Line

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...