Foto & Inspirasjon

torsdag 24. januar 2013

Glede i alt.... og ingenting...



God aften alle,
håper uken har vært god mot dere så langt...
Tenk at vi snart er i februar, jammen går det fort nå,
å gleden ved å se at dagen er "lengre" og
lysere er en glede i seg selv!



"Se det positive

i det negative - først da åpnes

ditt glade jeg.."



I disse dager
vender også energien tilbake... for den har vært litt 
"stand by" en stund...



"Lyset beruser meg!!
Jeg kjenner en lykke inni meg,
den vokser seg sterkere i takt med 
dagene som går... 
mot vår!"




Ja, nå kjenner jeg den sakte men sikkert
vender tilbake og ideene og
skapergleden får ny giv...

Jeg digger denne tiden
på året...

Hvordan er det med deg?



Takk for alle hyggelige besøk og koselige avtrykk 
dere legger igjen til meg... det varmer stort!!
Å vet dere, den 7 februar blir bloggen 3 år, oj, hvor ble de årene av...
Så da blir det noe å glede seg til alle sammen...
så følg med i dagen som 
kommer....

Vel kjære leser,
nå er det tid for en litt sen middag
før roen i huset senker seg!

Nyt dagene godt 
og gled deg over de små ting
i hverdagen...

Vi ses!!



11 kommentarer:

Nennes sa...

Nydelige bilder ;) og fine ord!

Ja tiden går fort ;)

Klem

Susan Durup sa...

Kære Anki.
Det er kloge ord Anki - og så sandt så sandt.
Jeg forsøger altid selv at få det bedste ud af alting, smile til verden, og nyde hvad vi har.
Tillykke med de snart 3 år :-)Jeg har nydt din blog lige siden jeg opdagede den første gang, og jeg har drømt mig væk i dine smukke billeder. Der er altid masser af inspiration - og jeg får sådan en ro inde i maven, når jeg kigger med her hos dig.
Glæder mig til at se hvad du har i ærmet.....
Mange hilsner fra Susan

Tre Engler sa...

Så kjempe koselige bilder og herlig tekst:)
Du skriver så godt og koser meg med å les hver gang:)
Fortsatt herlig kveld
Klem Merete

Tinis vita hem sa...

Fina tankar och härliga bilder :)
Ha en skön helg!
kram Tini

Mamas Heart n Soul sa...

Så fine bilder, og gode ord!
Jeg gleder meg sykt mye til tiden fremover nu, mot vår og sommer. Vi her oppe som har mørketid der sola er helt borte i flere måneder, gleder oss kanskje aller mest. Sola er så viktig for kropp og sjel, og den er like om hjørnet her nord snart heldigvis.

Ha en flott kveld! :-)

Mor Inger`s hus sa...

Herlig innlegg :)

Og så koselige bilder.

Klem Inger

Huset på Grønnmyra sa...

Nydelig innlegg!
Ha en kjempefin kveld.
Klem fra Jeanette

Sirpa sa...

Fina bilder och fina ord! Tack för frågan, jag mår bra och jag hoppas att du gör det också!
Har det så fint!
Kram Sirpa

Velkommen til Lonni´s Verden sa...

Ja det er dejligt at det går mod foråret. Det kommer før vi ved det.
Har lagt mig til som følger og lagt din på min blogliste. Her må jeg følge med :-)
God dag til dig.
Klem Lonni

Nana, Drømmehaven sa...

Hej. Jeg er lige blevet opmærksom på din blog via Susan fra "My loving home and garden". Og Susan har ret: Det er da en dejlig blog du har :-) Jeg har meldt mig som læser og sætter dig på min blogliste. Og så vender jeg tilbage :-) Hav en god fredag!

Barnelykke sa...

Så hjertens enig med deg - lengre lysere dager, litt lysere og litt lengre for hver dag. Denne tiden på året er nydelig, kjenner energien sakte men sikkert kommer tilbake. Akk, så deilig!

Birte

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...