Bloggen, butikken & nettbutikken er i forandring…!!

lørdag 12. januar 2013

Lek med fargekuler....

...og tulipandryss...

♥  ♥  

Jeg tror på rosa!

Jeg tror at latter er den beste kaloribrenneren!

Jeg tror på kyssing, mye kyssing! Jeg tror på å være sterk når alt synes å gå galt!

Jeg tror at fornøyde jenter er de peneste jentene! 

Jeg tror at i morgen er en annen dag,

 og jeg tror på mirakler....


av Audrey Hepburn












Med disse bildene
ønsker jeg dere alle en eventyrlig & fargeglad helg!!

Å husk ....
-det finnes dager
i alle farger!!

Kos dere masse
og nyt alle små stunder!!


Vi ses snart igjen!!







6 kommentarer:

Gry sa...

Hei kjære Anki! Håper alt står bra til med deg og dine, og at starten på året har vært god <3

ELSKER både ordene og bildene du viser, så sanne ord! Herlige farger som bringer med seg følelsen av vår! Lengter litt til vår og sommer nå kjenner jeg.. ;)

Håper vi får til et treff i året som kommer, det hadde vært veldig hyggelig Anki, jeg har stor sans for deg! :) Skulle jo så gjerne tatt turen til butikken din, men anledningen har ikke bydd seg så langt. Nå går jeg opp i full stilling i en jobb enda lenger unna der du holder til, så vi får se... Holder fast i ønsket om å treffes, og så får vi tro at det går i oppfyllelse :) <3

God helg videre til deg, kos deg med familien din :) Klem fra din venn Gry

Tre Engler sa...

Utrolig vakre bilder og herlige ord:)
Alltid like kos å titte inn her:)
Klem Merete

Bente sa...

Nydelige bilder. Ønsker deg en finfin søndag

Klem

toves sammensurium sa...

På allemåter vakkert,så vakkert andet kjennes helt innerst.Gode ord til ettertanke!
Nyt resten av helgen skjønne du!
Toveklem:)

Har en drøm... sa...

Flotte bilder og herlige ord ♥
Ha en fin søndag, en kald en:))

Meta sa...

Hej!
Tulpaner är underbara blommor. vad mysigt med plåtasken och kulorna, fick lite nsotalgikänning.
Hade sådant när jag var liten.
Ha en fin kväll.
kram Meta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...