Foto & Inspirasjon

fredag 25. januar 2013

Min verden, mitt andre hjem...



God fredag!!
En strålende helg ligger fremfor oss... 
Helt urørt ligger den der, og bare venter på deg
 - klar til å oppdages og forgylles... 
Grip den & nyt den!!



Tenkte å vise dere bittelitt av hva som finnes i
min lille butikk, du finner også dette
i nettbutikken... 

Velkommen inn i min verden....
Mitt andre hjem...


Her finner dere blant andre merker som 
Trademark Living, Jeanne d´Arc Living, Barfota,
Tulip&Tatamo, Chic Antique, Havsteen og 
noen til...



En god porsjon Industrielt og Rustikt blandet med 
det landlige...



...et sted der gammelt møter
nytt...


Klær, vesker og smykker
finner du også et lite
utvalg av...


Vesker fra Show-Room og Barfota...



Nydelige armbånd fra 
Barfota...


Takk for at du tok deg tid
å besøke mitt lille hjem og store lidenskap...

Å har du veien forbi en vakker dag,
så er det koselig om du stopper
opp å sier hei...



Nå skal dagen avsluttes
og kvelden skal inntas med god mat og familiemys....
Fredager er vel noe av det beste
eller?

Kos dere alle sammen,
vi ses snart!!





7 kommentarer:

Sussi.Sussinghurst sa...

Fantastisk skuldertaske med printet "No 12", jeg blev ganske forelsket :)

Sjarmerende slitt sa...

GLEDER meg til å komme inom butikken din snart og hente traktorkjolen! Håper å få det til imorgen! Og hvis du noengang trenger en ekstravakt til butikken din så vil jeg gjerne!!!!!!!!!!!!!!!!! Klem Cecilie

Tre Engler sa...

Bare digger det:)
Helt meg, du har bare så utrolig mye flott:)
Det første bilde var bare utrolig nydelig:)
Ha en strålende helg:)
Klem Merete

Sommerhuset i bakken sa...

Åååh, så utrolig mye fint du har! Sukk! Så mange herlige saker!

Ha en super kveld og en flott helg!

Dortesjs sa...

virkelig smuk og dejlig inspiration her hos dig.
http://auntiesvintagedecor.blogspot.dk/

Sandra sa...

Pragtig!
This is so relaxing and wonderful
Thanks for sharing
Greetings from Sunny South Africa
Sandra

Elisabeth sa...

Hei.

Så utrolige flotte bilder :D
Og nydelige ting <3

Ønsker deg en nydelig søndag :)

Klem fra Elisabeth

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...