Foto & Inspirasjon

onsdag 2. januar 2013

Yndig & lett på tå...


Ballerina...



"....Opp på tærne,
rett i knærne.
Spenstig, sterk og lett på tå.
Prima ballerina.
Danser yndig,
lett og kyndig som få....

...Musikken har stilnet,
lille ballerina danser ikke lenger på tå.
Men, Hysj - er du stille - kan hende
du hører hennes  dansetrinn, 
så yndig og lett 
nettopp nå!"




Fortsatt er det ferietid
for meg og barna, vi har tatt  livet med ro i dag...
Planleggingsdag fra skolen 
er helt ok synes de...

Åååh ja, 
jeg er så enig med de to og deres synspunkter i det!

Selv kjenner jeg meg 
så lett på tå, tror det må være solen i dag
og at vi nå går inn lysere tider,
dag for dag, det
gleder stort!!




De vakre ballerinaskoene 
fikk jeg av vakreste Janne til jul, hun eide systuen Fruens Vilje
på Sundbytunet, men etter ca 1 år ville hun tilbake
til Den Norske Operaen som  kostymemaker igjen...
Heldigvis titter hun innom av & til,
alltid med ett smil på lur!

Lykken var 
stor når jeg pakket opp denne
julegaven kan dere tro!!
Takk nok en gang
Janne!!

 ♥



Ønsker dere alle en uke fyllt
av glede & latter!!

Vi ses snart igjen!!















3 kommentarer:

Bonjade sa...

Georgeous!

Happy new year

Tre Engler sa...

Nydelige:)
Klem Merete

Anonym sa...

Godt nytt år. kjempe fin blogg. Å så heldig du var som fikk de herlige ballerina skoene, skulle gjerne fått ett par jeg også : ) Klem Beathe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...