Foto & Inspirasjon

lørdag 2. februar 2013

3 årsdag med stor GiveAway...




God helg
alle sammen og endelig er vi i februar!
Så herlig at vi nå er kommet til den 
siste vintermåneden...


Den 1 februar 2010 så denne bloggen dagens lys,
det er nå en stor glede å feire dens
3 årsdag sammen med 
nettopp dere!! 

En varm takk til dere som har valgt å følge min 
lille blogg om hverdags sysler, inspirasjon, interiør, foto..
og det siste året også min  butikk & nettbutikk...
Takk for alle gledens ord og varme 
avtrykk dere gir og takk til dere som titter innom!

Tusen takk!!!


Selvsagt skal dette feires med ett lite gavedryss!!

Det eneste du trenger å gjøre er å lese hvordan under her...

1 sjanse - til deg som følger/legger deg til 
sjanser til deg som følger/legger deg til på bloggen + følger eller legger deg til på Facebook HER
3 sjanser til deg som følger blogg + Facebook og linker bildet over her på bloggen eller på Facebook
(valgfritt hvem av de du velger)

Hele 3 lodd kan bli dine!

Du trenger ikke ha egen blogg eller facebookside
for å delta, bare husk å skriv din mailadresse så jeg får tak i deg 

Takk for at du skrive hvor mange lodd du ønsker i 
kommentarfeltet så er det litt lettere
å telle for meg...


Trekningen blir den 17 februar kl 21.00,
vinneren(e) blir publisert den 18 februar  ;-)


En liten smakebit
på gavedrysset kommer her....


2 stk skjønne puter...


1 lekker veske i canvas og trykk...


1 nydelig armbånd...


Utover i uken kommer det 2 gaver til,
så følg med!!

Jeg håper du vil være med på
min lille feiring av 3 fantastiske år i blogglandia!!


NYT av skjønne
dager, om ikke altfor mange uker
er vårmåneden Mars her!!

Vi ses snart igjen!!


81 kommentarer:

Marianne's lille rom sa...

Gratulerer!!
Virkelig moro å følge bloggen din - og å kjenne deg privat også!
Jeg trekker 3 lodd. :-)
Fin fin helg til deg!
Klem, Marianne.

Himmelberget sa...

Gratulera så masse med jubileum !
Eg blir gjerne med på feiringa, og trekker 3 lodd :)
God helg vidare !
Klem / Janne

Sjarmerende slitt sa...

Klart jeg vil være med! Du har jo en nydelig blogg og butikk som jeg digger! Har lenge fulgt både blogg og butikken på facebook, og legger ved link på bloggen = 3 lodd! Klem Cecilie

Tre Engler sa...

Gratulerer så masse:)
Du har en herlig og inspirerende blogg som jeg stor koser meg med:)
Nydelige bilder og herlige gaver da:)
Vil gjerne være med og tar 2 lodd:)
Ha en koselig kveld
Klem Merete

Susan Durup sa...

STORT tillykke med de 3 år.
Jeg har ikke været med alle årene - men jeg har nydt at besøge dig herinden lige siden første gang kom forbi herinde.
Jeg vil rigtig gerne deltage med 3 lodder... Og håber på mit held :-)
Mange hilsner fra Susan
http://mylovinggarden.blogspot.dk/

Anonym sa...

Hei
Gratulerer med jubileet :-)
Prøver lykken med 2 lodd.
God helg!
line.strandli@gmail.com

Tinis vita hem sa...

Grattis till 3 bloggår! Jag är gärna med i din fina utlottning :) Jag har lagt mig till som följare, gillat på fb och länkat från min blogg. Så nu hoppas jag på tur med 3 lotter :)
kram Tini

Renata sa...

Congratulation to 3th year of your wonderful blog. I wish you happy birthday and I take part of this great giveaway. Thank you for this. Have a nice weekend. Renata

Renata sa...

One more extra entry, link to your giveaway you can find on crafto-mania.com sidebar.
Renata

All Seasons sa...

Congratulations with your 3 years old wonderful blog, Anki. I like it to be here on you blog, time to time..

Have a lovely weekend
Hugs from Holland
Patricia

Anonym sa...

Gratulerer så mye med 3 års jubileum. Kjempe flott blogg er innom hver dag : ) Er gjerne med i trekning med 1 lodd til meg. Ha en fin kveld.
Klem Beathe ibeas@online.no

Camilla sa...

Gratulerer med jubileum:) Kjempe koselig blogg du har med nydelige bilder og flotte ord. Jeg prøver lykken med 1 lodd:)
Fin lørdagskveld til deg!

Bonjade sa...

Congratulations with 3 years of lots a lots of joy here....
Fine weekend

Klára sa...

Moc gratuluji ke krásnému výročí tvého blogu a přeji aby byl nadále tak nádherný...Klára
http://klara-ma-belle-maison.blogspot.cz/

Nennes sa...

Gratulerer da Anki :)
Håper du har en nydelig helg!
Trekker 2 lykkelodd jeg.

Stor klem

Nyt livet og kos deg :)

fru. Lærum sa...

Gratulerer med dagen!

jeg ønsker å være med ....2 lodd på meg :-)

klem tone

hobbyvimsa sa...

Gratulere med dagen:)

Trekker 2 lykkelodd:)

Nyt kvelden og resten av helgen.

Klem Linda:)

mirjamsdrøm sa...

Hei Anki!
Gratulerer så mye med 3 års jubileum på den flotte bloggen din :)
Jeg blir gjerne med på give away.
2 lodd, følger på blogg og facebook ;)
Ha en herlig helg videre!
Klem Mirjam

Sirpa sa...

Grattis!
Jag vill gärna var med! Är redan följare, 1 lott!
Har det bra!
Kram Sirpa

Ann-Merethe sa...

Gratulerer med 3 år :)Jeg tar gjerne 3 lodd. Mvh Ann-Merethe

Lill Nohr sa...

Grtulerer!
Herlig og følge bloggen din:)
Jeg blir med og trekker 2 lodd.
klem lille meg

Nana Hecquet sa...

Til lykke med fødselsdagen! Og velkommen til min blog. Jeg er glad for at du har meldt dig som læser :-)

Det er fine ting du udlodder! Jeg vil gerne deltage i lodtrækningen med tre lodder. Jeg er allerede læser, jeg vil straks "synes godt om" din side på FB, og så vil jeg lægge dit link på Drømmehavens FBside.

Jeg opdagede i går at det ikke tæller med i antallet af "likes" på FB når en side klikker "like". Det tæller kun når en person gør det. Så derfor "liker" jeg som person.

Hav en dejlig søndag :-)

Sommerhuset i bakken sa...

Gratulerer sååå mye med tre år med blogging, mange følgere og mange besøk ;-) En herlig blogg som gir mye inspirasjon.

Jeg blir gjerne med på feiringen - og tar to lodd ;-)

Ha en super søndag!

Dronninghuset sa...

HEI,
SÅ GØY!
gratulerer masse.
klart det må feires!
og jeg vil være med.
1 lodd.
klem TOVE

Sunbeam sa...

Hei Anki!

Gratulerer med jubileet:-) Nyter både bloggen, bildene og facebooksiden din hver dag. Du er skikkelig flink og gir god inspirasjon:-)
Jeg vil gjerne være med på give away og tar 3 lodd:-)Har linket til deg fra facebook.

Ha en flott søndag!

Hilsen
Anne

Fru Hansens Kreativiteter sa...

Gratulerer :)
2 lodd , følger blogg & fb :)
klem

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Gratulerer så mye !!
2 lodd på meg, følger av blogg og fb :)

Klem Heidi

Fru Perez sa...

Gratulerer med dagen! :))
Jeg tar gjerne to lodd.

Klem og god søndag ønskes deg og dine :)

HT sa...

Gratulerer så mye med 3-års dagen! :-)
Trekker gjerne 2 lodd og krysser fingrene for litt vinnerlykke i 2013 ;-)

Mvh,
Hege T.

Anonym sa...

2 lodd på meg :)

Sara J.
rangoahang@hotmail.com

Logika sa...

Hipp hipp hurra - gratulerer med 3 gode bloggår! Blir spennende å følge deg videre.
1 lykkelodd på meg :)

Geroannie sa...

3 lodd :)
sorgenfri2#hotmail.com

Dan-Eirik Hætta sa...

2 sjanser til meg...:))

Anonym sa...

2 lodd p meg :) ma-sto@hotmail.com

Kjersti sa...

Gratulerer med jubileet! Håper det blir 3x3x3 år til :)
På meg blir det ett lodd!

Susanne G. sa...

Gratulerer så masse med 3 års dagen :)

Jeg trekker to lodd jeg <3

ma6ica@gmail.com

Anonym sa...

jeg har nå melt meg inn i fcebook siden deres.
sabbispedersen1991@hotmail.no

Fabelaktig sa...

Hurra for Landlige hjem :)
3 lodd på meg!

klemklem

Sirpa sa...

Hej! Nu har jag lyckats att länka till tävlings inlägget också från min blogg! Har en skön kväll!
Kram Sirpa

Mervi sa...

Grattis! Jag är gärna med i din utlottning med tre lotter.

Merete Johansen sa...

3 hærlige lodd flyr med vinden,
og lander på trappa ovenfor grinden:)
Digger siden og din gavmildhet,
fantastiske premier blir utdelt:)

Håper så inderlig noen av dem,
faller i postkassa ved mitt hjem..
Skriver noen ord mens øyne skinner,
kanskje med dette blir jeg en vinner:))

Mvh
Merete Svartis Ludviksen
merete1974@hotmail.com

Anonym sa...

Jeg tar gjerne to lodd :)

snefrid1@msn.com

Nennes sa...

Blir veldig gjerne med på dette Anki :)
Trekker 2 små lykkelodd.

Follow your heart and your dreams will come true!

Klem

Ha en fin dag og nyt livet :)

skimmia sa...

Congratulation :-)
I wish you happy birthday and I take part of this great giveaway.
Hugs
Skimmia

skimmia sa...

One more extra entry, link to your giveaway you can find on kwiatynatury.blogspot.com on sidebar.
Skimmia

Alexandra sa...

Gratulerar dig! Jag vill gärna vara med och tar 1 st lott. Jag har ingen blogg men blir följare!
Ha det bra
Alexandra
Alexandra.erik@hotmail.com

Anonym sa...

Hej hej! Åh så fina vinster du lottar ut. Jag vill gärna vara med. Jag har ingen blogg men jag hoppas det går bra i alla fall. Tar en lott.
Ha det bra
Pernilla
Pernillaeriksson1@hotmail.com

HildeR sa...

Gratulerer med 3-årsdag!
Blir gjerne med på feiringen, liker, følger og deler på face ;0) - 3 lodd til meg!

Hilde R
mari_gull(at)yahoo.no

AnneK sa...

Gratulerer så masse med 3-års jubileum! Vil gjerne være med , og tar 3 lodd :)

Anonym sa...

Hei. Gratulerer med 3 års jubileet til den fine bloggen.
Eg vil gjerne ha 2 lodd :-)
Mvh Mai-Britt
maibrittri@hotmail.com

Heidi sa...

Gratulerer.
Jeg trekker 2 lykkelodd

Billig på nett! sa...

Gratulerer med 3 års dagen

Prøver lykken med 2 lodd.

tsae86@hotmail.no

Tina T sa...

3 lykkelodd på meg, og hurra for 3 år!
tina.triger@live.com

Torunn Brandvold sa...

Så gøy :) Prøver lykken med 2 lodd.

Mvh Torunn (brandvold84@hotmail.com)

Tonje sa...

2 lodd på meg :)
Nydelige premier :)

Anette sa...

GRATULERER med 3 år :)
Jeg vil gjerne bli med i trekningen med 3 lodd.
Klem Anette

Hverdagsliv det gode liv sa...

Gratulerer så masse! :O) Jeg trekker 3 lykkelodd :o) Lykke til videre! Klem fra Nina

Ella sa...

Hei! Jeg har akkuratt oppdaget bloggen din, og synes den er veldig fin! Gratulerer så mye med "3-årsdagen"! Jeg har lagt meg til som følger på bloggen din, så da blir det 1 lodd på meg..? ;0) Ella

Cathrine Møller Øyen sa...

Hei.
Gratulerer med 3-årsdagen!
Jeg liker her og på Facebook, så da ønsker jeg meg 2 lodd.

2 lykkelodd!

Mvh Cathrine M. Øyen

Camilla sa...

2 lodd på meg :)
Camilla, skogsmusa@hotmail.no

Marit sa...

Gratulerer med 3-årsdagen!:)
Lagt meg til som følger på bloggen og på fb-siden:)

2 lodd.

Klem Marit

Byfrua sa...

Gratulere så mye med 3 årsdag for bloggen. Så flotte gaver du skal gi vekk:)
Jeg vil gjerne være med og trekker 3 flotte lodd:)))

Klem Veronica

Monika Taarneby sa...

Gratulerer så massse med 3 år :)Jeg prøver lykken med 2 lodd jeg...følger deg via fb og bloglovin, da jeg bruker en annen bloggplattform og ikke helt har funnet ut åssen man får daglig oppdatering via googlenettverk....

Mvh monika T(nika_nor@hotmail.com)

Anonym sa...

Gratulerer med jubileum!

Jeg tar 3 lodd og krysser fingre!

Hilsen Jori Kjelland (jorisk1@hotmail.com)

Merete K. sa...

Heisann :-)

ღ GRATULERER masse med 3 års dagen.
Flott giveaway, trekker 3 stk lodd.
Ha en riktig GOD HELG! ღ

Beste hilsen fra Merete
m-korsg@online.no

Monica sa...

2 lodd på meg:)
Monica12396@hotmail.com

Maria ( Idekroken ) sa...

Ligger her dårlig og fant på å titte innom noen av favorittbloggene ;)
Melder meg gjerne på, og håper at 3 sjanser er akkurat det jeg trenger ;)

Klem fra meg

Monica's Verden sa...

Gratulerer så masse med 3 års jubileum. Jeg blir med og prøver lykken .... Trekker 3 lodd..
Jeg Liker på FB - Følger bloggen og har laget ett lite innlegg å bloggen min :) Det finner du her :)
http://nysgjerrigheten.blogg.no/1360961612_giveaway_hos_.html

Kjempe flotte premier du har og en kjempe flott blogg..
Ønsker deg en kjempe fin helg.
Stor hilsen fra Monica Karin
canim_monica@hotmail.com
http://nysgjerrigheten.blogg.no

Monica's Verden sa...

Gratulerer så masse med 3 års jubileum av bloggen :)
Jeg blir med i trekningen av disse flotte premien :) Jeg trekker 3 lodd, da jeg følger blogg på Facebook og med Google. Jeg har også laget ett lite innlegg på bloggen min om din Giveaway.. Du finner det her :)
http://nysgjerrigheten.blogg.no/1360961612_giveaway_hos_.html

Krysser fingrne og håper jeg er heldig...
Ønsker deg en kjempe fin helg.
Stor hilsen fra Monica Karin
canim_monica@hotmail.com
http://nysgjerrigheten.blogg.no

Fra huset i svingen sa...

Jeg er selvsagt med på feiringen med 3 lodd :D

Klem Karianne

Torunn Brandvold sa...

Så gøy!!

Jeg tar to lodd :)

Mvh Torunn (brandvold84@hotmail.com)

Bikke sa...

Gratuleler!! JAg vil ha alt lodd! Ou nou What language :)) Bikke from finland

Two sa...

Hurra for deg! Tar ett lodd og følger deg.

Solveig sa...

Hipp hipp hurra !!! Så flott blogg og så mange inspirerende innlegg :-) 2 lodd på meg - følger både her og der ... Fingre og tær x-es for her var det mange flotte premier ...

Anonym sa...

Jeg er med :D
deltar med 2 lodd :)
Rannveig Kh
rankh@hotmail.no

Lillalavendel sa...

Så gøy med give-away og gratulerer med 3 års dagen til bloggen. Jeg tar 2 lodd.

Håper du har en fin helg
-Stine
(stisat@gmail.com)

Anonym sa...

Håååper jeg vinner! hadde passet veldig fint i min studenthybel som jeg leier gjennom sio. Den er nemlig veldig "sliten" og "fengselspreget".

Klem Stine

Stine_eide_@hotmail.no

Anonym sa...

Alt gjort, men jeg må få lov å si at jeg kun har facebook å anvende med hensyn til å like og dele.

Beste hilsen
Bente Hagen
netlohell@hotmail.com

HildeM - Lykkelig med liten sa...

Tar 3 lodd i siste liten! Følger og deler på facebook!

Klem fra Hilde

Kjersti Haugen sa...

Liker og delt på FB :) Trekker 2 lodd
kjerstiogkim@hotmail.com

Mira sa...

Gratulerer med 3 årsdag,

vil gjerne prøve lykken med 1 lodd.

klem,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...