Bloggen, butikken & nettbutikken er i forandring…!!

søndag 24. februar 2013

En stille stund med kaffekoppen

Sunday 
morning Blues....



Ingen ting er vel
bedre enn en stille liten morgenstund 
 når hele huset sover og man lister  seg rundt på kjøkkenet 
i håp om å ikke vekke noen
riktig riktig ennå ...



deretter rydde seg ett lite hjørnet, så synke ned i sofaen i sin egen lille verden
hvor tankene svirrer en stakkars stund før kaffen sakte nippes til
  og man har unnet seg litt vaniljekrem, bruntsokker
og noen syrlige bringebær fordi man bare 
fortjener det...






Jeg virkelig elsker morgenstundene en tidlig søndag for meg selv!!
 Som i dag da jeg tok frem gamle magasiner og bøker  med deilig vårinspirasjon, 
mens jeg bikket bort på solen der ute som tydelig viste
 at våren snart er her...

Mitt fineste
Morgenøyeblikk....





De 30-40 minuttene i ensomhetens ro
er det jeg trenger for å ta fatt
på dagen...






Så kan dagen bare starte,
jeg er klar og har fått min morgen boost....
Å alle i huset har en glad og fornøyd
mamma når de våkner...







Slike dager er mine fineste morgenøyeblikk.....
og her kan du se flere herlige bidrag


Ønsker dere alle en skjønn ny uke,
å tenk det dere det er kun 4 dager igjen av 
vintermåneden - jeg roper
V Å R ! !




13 kommentarer:

Tre Engler sa...

Mmmmmm....dette både så og hørtes utrolig herlig ut:)
Nydelige bilder:)
Ha en herlig uke
Klem Merete

På oppløpssiden sa...

Nydelige bilder!:) Slike morgener er utrolig deilige:)

Lill Nohr sa...

Vakre bilder!
Disse morgenene er hellige:)
HA en fin uke.
klem lille meg

Sirpa sa...

Hej! Svepades med i din känsla och kunde känna lugnet...jag gillar också njuta av tystnaden på morgonen! Mycket fina bilder du bjuder! Önskar dig en trevlig början på veckan!
Kram Sirpa

Renata sa...

What a great start of the day :)

Ninas Interiør sa...

Dette hørtes ut som en deilig start på dagen! Og bildene var skikkelig flotte!! Fikk lyst på både bringebær og kaffe, jeg nå.. Og jeg som ikke drikker kaffe engang..:-)

Ønsker deg ei fin uke!:-)

Klem Nina

helle sa...

intet er bedre end en stille morgenstund helt for sig selv, husker det især fra dengang børnene var små og man aldrig havde tid til sig selv..

Kram Helle;)

Mamas Heart n Soul sa...

Den koppen så riktig innbydende ut!
Sånne morgener er deilige, denne tida trenger man.

Ha en fortsatt flott dag! :-)

Bonjade sa...

Lovely images.....
A fine start of a fresh new week.

Fine evening

(eddas) sa...

hei:)ja de er deilige de alene morgenstundene:)Fine bilder snuppa....
klemklem

Gabriella sa...

Åh, härligt det ser ut!=)

Balke gård sa...

Åh, dette bidraget gjorde meg rørt..Så nydelig en morgenstund, akkurat slik jeg også vil ha:) Ha en fin helg! Mvh Marianne

Sirpa sa...

Hej! Hoppas allt bra med dig! Önskar en skön onsdag!
Kram Sirpa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...