Foto & Inspirasjon

tirsdag 5. februar 2013

Forever Romance....



Forever Romance...



"Mitt rom er fylt av melodi...
En spilledåse går: et sart og spinkelt
kniplingsbrodri av toner...
Hysj! Det brister
snart...

Av André Bjerke




Det er som om tiden står stille,
det finnes en tid der alt
 har sin første gang...



Kjærligheten den er størst!!
Å det skader aldri å krydre hverdagen
med søt romantikk!!

Bare de 3 enkle ord som
"jeg elsker deg" 
er nok!



Takk alle for deres varme ord dere legger igjen til meg
 jeg ønsker dere en  skjønn uke videre!!

Jeg vil også passe på å takke skjønne Vibba
med den like skjønne bloggen
som tok turen forbi og laget ett
nydelig innlegg om butikken
min, klikk H E R
å se selv

Go´e du!!


Pass nå på å nyt  hverdagen med litt krydder
 så ses vi snart igjen dere!!



10 kommentarer:

Nennes sa...

Nydelig!

Carpe diem :)

Klem

Tre Engler sa...

Vakkert:)
Fortsatt god kveld
Klem Merete

Sirpa sa...

Hej! Vad vackert och så romantiska bilder! Jag säger varje dag till mina barn att jag älskar de och det är så härligt när de säger "Jag älskar dig med"! Har en skön kväll!
Kram Sirpa

Vibba sa...

Nydelig og tusen takk for hyggelige ord og lenke til meg :-) Kos deg!

Klem fra Vibba

Vibba sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Bente sa...

Så nyyyydelig.

Klem

Mette sa...

Vakre ord og vakre bilder! Når jeg besøker bloggen din får jeg en slags ro inni meg fordi den er så harmonisk og alltid med fine ord og flotte bilder. Jeg tror snart jeg må ta en tur til Jessheim for å besøke butikken din også..
Ha en fin onsdag!
Mette

All Seasons sa...

Wonderful roses!

Have a lovely day
Hugs,
Patricia

Sommerhuset i bakken sa...

Sukk! Sååå vakkert!

Ha en nydelig dag!

Blonder og perler sa...

Måtte bare en tur innom bloggen din og takke for en hyggelig prat tidligere på dagen. Er så glad jeg tok turen til Jessheim i dag og besøkte butikken din. En fantastisk butikk etter min smak - jeg kommer garantert igjen.

Nydelig blogg du har med alldeles nydelige bilder - og ord.

Vi snakkes igjen om noen uker:)

Klem Frida

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...