Bloggen, butikken & nettbutikken er i forandring…!!

torsdag 21. februar 2013

Gavderysset ble vunnet av....



Hei alle sammen og god torsdag!!

Endelig kan jeg
gratulerer 5 heldige!!

Takk til dere alle som har vært med
å feire bloggens 3 års dag!!
Det varmer stort!!


Fru Lærum med 2 stk. puter.
Canvas vesken ble vunnet av By Frua og
Armbåndet ble Camilla den lykkelige eier av...



så har jeg to ekstra premier

Peace armbånd går til Marit

og boken "Uforglemmelige dage" går til Miriams Drøm

Jeg sender dere gavene så snart jeg får deres adresse.
Send meg en mail: 
Post@landligehjem.no og merk "premie" ;)

Jeg beklager at dette drøyde noen dager
ekstra med å utnevne vinnerene...

Håper dere koser dere masse i disse dager,
selv hadde jeg noen skjønne dager i fjellet i helgen...



Takk for alle koselige ord og Velkommen også til nye følgere,!!

Jeg håper dere vil trives!!

Vi ses snart igjen alle sammen!!
Nyt dagene godt!!


9 kommentarer:

Marit sa...

Juhu! En gledens nyhet!:)

Klem Marit

Tre Engler sa...

Gratulerer til vinnere:)
Så herlig vinterbilde:)
Fortsatt god dag
Klem Merete

Nennes sa...

Gratulerer så mye til de heldige :)

Carpe diem!

mirjamsdrøm sa...

Jippi, så gøy å være en av de heldige :) Tusen takk!
Her nytes fine feriedager, det er jammen skjønt!
Ønsker deg også gode dager videre ;)
Klem Mirjam

ide-puffen sa...

Heldige vinnere. Og herlig bilde av vinterlandskapet. Skulle gjerne ha besøkt butikken din. Kanskje en gang når jeg er på reise.
Ha en vakker dag videre.
Klem fra meg

Susan Durup sa...

Stort tillykke til de heldige :-)

Mange hilsner fra Susan

fru. Lærum sa...

guri meg for en lykke!!!

gleder meg stort og denne overrsakelsen kom på riktig dag....trengte det!

klem tone

Monica sa...

Gratulerer til vinnerne :)

Er altfor sjelden innom bloggen så legger den like godt i blogglista ! bor ikke så langt unna heller...

God helg

Klem Monica

Sirpa sa...

Gratis till alla vinnare!
Önskar dig en skön helg!
Kram Srpa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...