Bloggen, butikken & nettbutikken er i forandring…!!

tirsdag 12. februar 2013

Litt vår gjør godt....




God tirsdag alle dere,
å tenk vi er snart midtveis
 i uken allerede!!

Litt vår i butikken
gjør utrolig godt for sansene..
Kjenner inspirasjonen komme smygende...
Man "våkner litt opp" av dvalen
på en måte....

I dag har jeg gjort om
litt i butikken og her kommer noen
vårlige innslag...




"Tro ikke frosten som senker en fred

av sne i ditt hår.

Alltid er det på jorden et sted

tidlig vår..."


av André Bjerke



I går kveld holdt jeg et lite kurs i påskedekorasjoner for
noen spreke glade damer, her ble det laget mye fint kan jeg si dere!! 
Ingen sak å kurse en slik herlig gjeng! Til sist viste jeg en 
borddekorasjon som man kan lage  på
 1 - 2  - 3 , den dere ser litt av 
på bildet over her...

Nå gleder meg til neste kurs som
er å lage vårkranser!



I morgen fortsetter jeg med 
vårpussen og gleder meg masse til det!!
Når det blåser og snør ute er
det godt å ha våren å 
myse på...


God uke videre alle kjære lesere,
og takk for deres koselige ord og for at dere titter innom,
vi ses snart igjen og har du lyst til å
være med på 3 års feiringen 
av bloggen er du hjertelig
velkommen 



C i a o 

5 kommentarer:

Tre Engler sa...

Masse herlige nyheter du har fått inn:)
Elsker den engelen din:)
Fortsatt god kveld
Klem Merete

Renata sa...

I'm glad for all the spring and flower photos. The view from the window is only to snowy surroundings and spring is still far away. Nice Easter crafting. Greetings. Renata

Nennes sa...

Så lekkert, våren nærmer seg :) blir kos med litt vårso!

Ha en flott dag og uke.

Klem :)

mirjamsdrøm sa...

Her var det mange fine ting!
Må være gøy å gå på kurs hos noen som er så flink som deg ;)
Ha en fin kveld!
Klem Mirjam

Sirpa sa...

Hej! Vilka härliga bilder! Har det fint! Kram Sirpa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...