Foto & Inspirasjon

lørdag 9. februar 2013

M O N OK R O M


M o N o K r o m...

Kontraster i svart hvitt
kan være vakkert..

Kontraster er en forskjell mellom
to ideer, objekter eller farger..

En kontrast er en motsetning til
noe annet som bildene jeg nå skal vise dere.
Forskjellen  mellom lys og farge i
deler av et bilde...













Jeg liker
disse kontrastene, 
fotografisk kunst kanskje...?
Vel det er mer øyet som
ser tror jeg...

Jeg håper dere fant glede i bildene
og ønsker dere alle en
deilig helg!!



Vi ses snart igjen
og nyt alle små stunder!!



5 kommentarer:

Sirpa sa...

Hej! Verkligen fina bilder...konst! Hoppas din lördag har varit bra och önskar dig en skön söndag!
Kram Sirpa

Tre Engler sa...

Nydelige kontraster likte godt disse bildene:)
Sov godt
Klem Merete

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Her var det mange flotte bilder hvor kontrastene kommer godt frem.

Ønsker deg en fin søndag.

Klemmer fra Hjørdis

Nana Hecquet sa...

Du kan tro at jeg kan lide billederne! De er smukke, og så udstråler de en ro som jeg godt kan lide.

God søndag til dig!

diana sa...

Hej
Elsker sort / hvide billeder og dine er rigtig artistiske og flotte !
Ha en rigtig god søndag !
Kram Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...