Foto & Inspirasjon

søndag 3. februar 2013

Tid for Kontraster


Det er tid for 

K O N T R A S T E R

hos NIB




Å her kommer mine...
Jeg valgte Loftstuen for den står i sterk 
kontrast med alt det andre vi har i hjemmet...
Å er ett sted i bevegelse og
forandring hele
tiden...



Her kan man gå på skattejakt å finne gamle
 arvede skatter, souvenier fra reiser før vi fikk barn,
  ting vi har fått fra venner og ting vi har hatt
fra før på hver vår kant... 

Og ikke minst "bortglemte" saker & ting vi ikke visste vi hadde... 
ett lite eldorado kan man 
snarere si..




I en liten krok 
har jeg laget meg ett lite kontorhjørne...
Her får jeg plass til min lille laptop  og
 her får jeg ro til å male bilder...
og finne roen...

Denne stolen fikk jeg av min kjære venninne Mette
som ikke hadde plass til den lenger, den har nå blitt min
favoritt på grunn av de kvikke fargene
mot det brune...





Kontraster i hverdagen må jeg
ha for å fungere og noen
fargepletter her og der
styrker sansene!


Dette er også stedet i huset som ennå ikke er helt ferdig innredet...
 kanskje kan det være fordi vi nettopp trenger ett sted i huset 
som forandres etter humør.. 

Det er iallefall ett sted fullt av kontraster
og leter man så finner man...

Ta deg også tid til å se mange flere inspirerende 
kontraster i blogglandia HER

Takk for besøket
og velkommen snart igjen,

vi ses!!


6 kommentarer:

toves sammensurium sa...

Kjempefestlig innlegg Anki,og deilig med glimt fra et ekte interiør - herlige kontraster hos deg!Jeg grubler enda på denne jeg...kanskje får jeg en lys idè om hva jeg skal bruke???
Det er jo det som er gøy med desse utfordringene,å få vri hjernen litt og samtidig vise litt av sitt eget hjem :)
Håper du har hatt en deilig helg!
Lykke til i utfordringen!
Toveklem:)

Sirpa sa...

Hej! Mycket fina bilder! Har en skön söndag kväll!
Kram Sirpa

alveveien sa...

Fine bilder og herlige kontraster:)

Tre Engler sa...

Så kjempe flott innlegg med herlige detaljer:)
Kos med litt farge:)
Ha en herlig kveld
Klem Merete

Fru Andersen sa...

Utrolig kult, elsket kontrastene, det gule og den superfine stolen :-)

Lykke til i utfordringen !

Julie sa...

Så herlige kontraster!!
skikkelig kule bilder du viser!
Lykke til i utfordringen!
Ønsker deg en NydeligFlott start på uka!
Klem fra Julie :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...