Bloggen, butikken & nettbutikken er i forandring…!!

mandag 4. februar 2013

To vakre bruder....



God mandag,
ny uke nye muligheter...
Flott ikke sant!

Tenkte å vise dere
noen bilder jeg tok for brudesalongen
 Emmas på sensommeren i fjor...

Det er nok mange som drømmer om den
store dagen og mange er sikkert godt i gang med planleggingen 
til sitt eget

Selv drømmer jeg om mitt eget.....
plutselig en dag
*smiler* 






 Vakre  Emma på bildene over her er eier og driver av
den skjønne brudebutikken på
Sundbytunet, Jessheim

Her er det bare å drømme seg bort i 
de vakreste kjoler... Har du vanskelig å finne kjolen anbefaler jeg
deg ett besøk innom, her får du all den hjelp og alt 
du trenger og mer en det!! Her finner du også tilbehøret til
din kjære blivende mann, forlovere
og gjester...


Personlig service på
 toppnivå og Emma har alltid et varmt smil å gi !!

Klikk bare  HER for mer informasjon!



Skjønne Marte er nå godt gift og det var 
en glede å få lov til å ta disse bildene på prøvedagen hennes....
Takk Emma for at jeg fikk den oppgaven,
så gøy og ikke minst 
lærerikt!










Tusen takk for at jeg fikk lov å
dele bildene av dere her
på bloggen!!

Denne gangen ble det litt annet enn
interiør og butikk, men jeg håper dere fant
glede & inspirasjon for det..

Ønsker dere alle
en strålende flott ny uke og jeg håper også mine
nye følgere vil trives her i 
min lille hule!!

Lev vel alle sammen,
vi ses snart!!






6 kommentarer:

Sirpa sa...

Hej! Mycket fin brud och helt underbar klänning! Önskar dig en skn måndag kväll!
Kram Sirpa

Elin | Draumesidene sa...

Nydelege bilder! <3

klem,
e

Blåbærtua sa...

Så nydelige bilder,er jo sånt at ein kunne tenkt seg å gifta seg igjen,hihi:))er ein litt annen stil på brudekjolene enn når eg gifta meg:)
Fine kveld til deg!
Klem fra Lillian

Tre Engler sa...

Flotte bilder:)
Klem Merete

Sivs verden sa...

Nydelige bilder. Får nesten lyst å gifte meg igjen;)

Klem

Nennes sa...

Nydelige bilder :)

Ha en flott dag!

Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...