Foto & Inspirasjon

mandag 11. februar 2013

Vel overstått og ny uke ♥



God mandag
alle godinger, håper helgen har
vært fantastisk!!

I går var det jo
både morsdag & fastelaven...
Den store frotse dagen
av godsaker...

Selv ble jeg overrakt søte tegninger
med koselige mamma hilsninger av småtassene mine
og min bedre halvdel laget denne 
smarriga gulrotkaken,
så kos!!


Oppskriften er fra Kakeboken til "the hummingbird bakery" som
 sikkert mange av dere kjenner til...
Kaken er bare så utrolig
saftig og smakfull... 

 ♥

Om du ønsker oppskriften så sender
du bare en mail til post@landligehjem.no
så sender jeg den til deg



Jeg synes kaken ble så utrolig flott
at den fortjente å bli foreviget, han brukte vel litt over 2 timer på den,
så klart må jeg skryte litt da.... 


Det beste er at det ble halve igjen for jeg har allerde spist 
2 kakestykker til frokost i dag, den er himmelsk god!!
Han vet iallefall etter snart 10 år sammen med
meg hva som er min favokake.



Nå gjenstår det å se hva han tryller frem
på selveste Valentine´s Day og
min bursdag om noen
uker....




Nå skal det jobbes og fikses klart til
påskekurset jeg skal holde i ettermiddag... gruer meg litt,
men det blir helt sikket gøy!!

Vi ses snart igjen dere,
KOS mandag!!




3 kommentarer:

Tre Engler sa...

Høres ut som du hadde en herlig dag i går:)
Kjemp kos når disse små barna kommer med nydelige hilsener:)
Den kake så bare kjempe god ut:)
Ha en strålende uke
Lykke til med kurset:)
Klem Merete

Nana Hecquet sa...

Ja, det lyder som en dejlig søndag! Og en meget flot kage :-)

Sirpa sa...

Hej! Vilken fin tårta! Det bra hade du!:) Önskar dig en trevlig vecka!
Kram Sirpa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...